Die woordkeus, maar ik heb ook erg moeite met haar stemgeluid. Op een of andere manier krijg ik er de rillingen van over mijn lijf. En toen het ging over interieur kon ik me er nog wel overheen zetten, maar als het gaat over haar kind of andere privezaken, dan lukt me dat niet.
ik haat het woord âboshuisjesvlogmasâ ben ik achter haha vind het wel een leuke vlog
Annemerel is zwanger!
Ah wat superleuk voor ze!
Ze schreef laatst dat ze eer zou gaan vloggen, ben benieuwd hoe grote rol hun zwangerschap daarin gaat krijgen.
Haha love bet onderschrift ook erbij
Wat onwijs leuk voor hun. Ze zijn zo onwijs gelukkig samen.
De influencerbabyâs vliegen je om de oren.
Hoeveel dagen zou ze precies zwanger zijn?
Oh ik dacht ff in een oogopslag dat dit annic van wonderen was
Ah zal dat verklaren waarom ze de weken telde van hun huwelijk?
Ah super leuk voor annemerel en tuur!
Same! zooo adorbs⊠Vind het ook sympathiek dat Lars Z-L ook onherkenbaar in beeld plaatst. Ik bedoel; sympathiek is niet het goede woord want het is ook logisch dat hij haar moeders wens respecteert. Maar het gebeurt natuurlijk vaak genoeg niet. En zeker omdat M wel in beeld is, valt het contrast wel op.
Ja viel mij ook op dat hij daar goed in mee gaat! Zag het tijdje geleden bij Ronnie Flex ook, die poste een foto van zijn dochter en Z-L en daar keek ze ook de andere kant op oid.
Ik vind dat filmpje bij Lars ook wel echt aandoenlijk
Ik ben pas dit jaar Bonnie gaan volgen en ik vind het echt leuk dat ik nu een vlogmas kan âmeemakenâ
Het is vooral leuk als Nick een adventkalender heeft met heel veel bomen.
Deze snap ik niet helemaal geloof ik
Edit: Zit nu die van vandaag te kijken en ze hebben wel ziek veel adventskalenders
Als ik het mij goed herinner had hij een advent kalender voor een kerst dorp en kreeg hij voornamelijk bomen iedere dag weer was een teleurstelling
Leuk! Zal wel haast een honeymoon baby zijn dan!
Ik wilde dus komen commenten met de vraag of ik de enige ben die dit zĂł overdreven vind. Dit kan toch niet echt zijn? Ze gaan bijna jankenâŠ