Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

Denk dat onderdeel van het probleem ook is dat scheefhuren wel is toegestaan. Allereerst moet er gewoon veel meer betaalbare huur voor middeninkomens zijn, zodat mensen überhaupt door kunnen schuiven. Daarnaast denk ik dat als dat eenmaal gerealiseerd is dat er ook regels moeten komen die scheefhuren tegengaan, bijvoorbeeld dat wanneer je inkomen boven een bepaalde grens komt je er nog max. 2 jaar mag blijven zitten. Er zijn natuurlijk mensen die weten dat ze scheefhuren en zodra ze iets naar hun zin vinden dat binnen hun budget valt vanzelf door zullen schuiven, maar denk dat er ook veel mensen zijn die die morele verplichting niet voelen en vooral vanuit hun eigen portemonnee denken. Vind dat ook niet geheel onbegrijpelijk op individueel niveau, denk dat iedereen het liefst zo min mogelijk huur betaald (zeker als je naar je zin woont), maar voor de maatschappij als geheel is het geen goede zaak als scheefhuurders blijven zitten.

4 likes

Ik vind het wel lief en goed om te zien dat Zara-Lizzy zo naar Lars toe rent uit zichzelf. Zeker omdat ze nog zo jong is.

39 likes

Heel schattig en ontroerend vind ik het. Het lijkt me voor Monica en Kelly wel best lastig dat Zara-Lizzy en Mason ineens een tijdje bij/met hun vader zijn. Ze hebben toch maandenlang (9 geloof ik) “alleen” voor ze gezorgd.

1 like

Ja lijkt me ook moeilijk. Monica heeft volgens mij ook wel eens gezegd dat ze geen idee heeft hoe eruit komt te zien als hij terug is omdat ze dan zo gewend is om het zelf allemaal te doen. Ben ook benieuwd hoe ze het gaan vormgeven nu hij terug is. En Mason woont natuurlijk ook nog in Duitsland.

1 like

Ik word er ook emo van, ik weet niet waarom want ik vind Lars helemaal niet zo leuk haha. Gewoon zielig dat die kindjes hun vader zo lang moeten missen

9 likes

Die woordkeus, maar ik heb ook erg moeite met haar stemgeluid. Op een of andere manier krijg ik er de rillingen van over mijn lijf. En toen het ging over interieur kon ik me er nog wel overheen zetten, maar als het gaat over haar kind of andere privezaken, dan lukt me dat niet.

2 likes

ik haat het woord ‘boshuisjesvlogmas’ ben ik achter haha vind het wel een leuke vlog

2 likes

Annemerel is zwanger!

42 likes

Ah wat superleuk voor ze!
Ze schreef laatst dat ze eer zou gaan vloggen, ben benieuwd hoe grote rol hun zwangerschap daarin gaat krijgen.

3 likes

Lieve foto!

45 likes

Haha love bet onderschrift ook erbij :ok_hand:t3::ok_hand:t3::ok_hand:t3:

2 likes

Wat onwijs leuk voor hun. Ze zijn zo onwijs gelukkig samen.

De influencerbaby’s vliegen je om de oren.

1 like

Hoeveel dagen zou ze precies zwanger zijn?

69 likes

Oh ik dacht ff in een oogopslag dat dit annic van wonderen was :joy:

2 likes

Ah zal dat verklaren waarom ze de weken telde van hun huwelijk?

7 likes

Ah super leuk voor annemerel en tuur!

Same! zooo adorbs… Vind het ook sympathiek dat Lars Z-L ook onherkenbaar in beeld plaatst. Ik bedoel; sympathiek is niet het goede woord want het is ook logisch dat hij haar moeders wens respecteert. Maar het gebeurt natuurlijk vaak genoeg niet. En zeker omdat M wel in beeld is, valt het contrast wel op.

1 like

Ja viel mij ook op dat hij daar goed in mee gaat! Zag het tijdje geleden bij Ronnie Flex ook, die poste een foto van zijn dochter en Z-L en daar keek ze ook de andere kant op oid.

Ik vind dat filmpje bij Lars ook wel echt aandoenlijk :heart_eyes:

3 likes

Ik ben pas dit jaar Bonnie gaan volgen en ik vind het echt leuk dat ik nu een vlogmas kan “meemaken”

2 likes