Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

Het is vooral leuk als Nick een adventkalender heeft met heel veel bomen.

8 likes

Deze snap ik niet helemaal geloof ik :sweat_smile:

Edit: Zit nu die van vandaag te kijken en ze hebben wel ziek veel adventskalenders

Als ik het mij goed herinner had hij een advent kalender voor een kerst dorp en kreeg hij voornamelijk bomen :joy: iedere dag weer was een teleurstelling :joy:

13 likes

Leuk! Zal wel haast een honeymoon baby zijn dan!

Ik wilde dus komen commenten met de vraag of ik de enige ben die dit zó overdreven vind. Dit kan toch niet echt zijn? Ze gaan bijna janken…

2 likes

Huh Co gaat theatershows geven? Ik bedoel ze kan wel grappig uit de hoek komen maar gewoon door het halve land shows gaan geven zag ik echt totaaaaal niet aankomen.
Of wordt dit elders al besproken?

1 like

Nee denk dat dit het juiste topic is…tja hangt natuurlijk ook af van het onderwerp van haar shows. Ze is wel altijd heel enthousiast, en was zij ook niet van een dans-theater academie?

1 like

Dat had ze vorig jaar geloof ik al bekend gemaakt? Dit was volgens mij ook een van de redenen waarom ze niet met jaar toenmalige vriend meeging naar Curaçao, en was het theater in altijd een droom van haar.

4 likes

Ik denk dat Annemerel weer een nieuw onderwerp heeft voor een boek!

9 likes

Ja volgens mij heeft ze inderdaad wel een dans/toneelopleiding gedaan. Maar geen idee wat precies de content wordt van de theatershow, dat haal ik er niet echt uit. Wel heel leuk voor haar, was inderdaad een grote droom van haar.

Trainen als een getrouwde zwangere topatleet

21 likes

Jammer dat de titel 12 maanden zwanger al bestaat

13 likes

Alhoewel, semester 1 heeft ze blijkbaar amper hardgelopen. Gisteren een story dat ze maar 6km in de hele maand had gelopen. Gek dat er geen belletje is gaan rinkelen, ik dacht echt dat ze gewoon lui was en geen zin had :joy:

4 likes

Nou heb weer wat leuks gevonden. Lisa en vic van Love Island gaan naar Curacao en die Lisa heeft Vic gepranked dat ze covid had en niet meer mocht. Zegt die vic dus ‘kan je het niet faken’ op 3:56 zodat lisa alsnog mee kan naar curacao???

4 likes

12 likes

Ja ik wou net zeggen. Zag dat Co het vandaag bekend maakte op insta maar het kwam mij al zo bekend voor en niet als ‘nieuws’.

Oh en Bonnie gaat wel all out met de kerstverlichting Haha (insta)

1 like

Ik had nog nooit van Jennie gehoord maar dankzij jullie heb ik haar vlog gecheckt en ik vind haar zó leuk! In 1 van haar eerste vlogs vertelt ze dat haar sapcentrifuge stuk is gegaan met de verhuizing, ik dacht; oh nee, dit is het moment waarop we naar spon gaan hengelen. Maar nee hoor, ze had zelf al een nieuwe gekocht. Ik vind haar vlogs heel rustgevend en ben jaloers op haar mooie boshuisje.
Bedankt voor jullie berichten dus, haha. Ik vind haar heel leuk om te volgen

17 likes

Dat heb ik gemist haha. Maar alsnog had ik denk ik hetzelfde gedacht; die heeft gewoon geen zin. En dat kan! Maar er zijn ondertussen honderden mensen die de afgelopen 3 maanden een programma bij haar gekocht hebben die elke week een nieuwsbrief kregen die zogenaamd motiverend moest zijn waarin ze steeds schreef dat ze weer niet gelopen had en dat het slecht ging en blabla. Dus het zit me wat dwars :joy:

5 likes

Ik vind haar ook leuk om te kijken. Heel rustgevend, goede tegenhanger van het geschreeuw en hysterische van sommige andere vloggers.

Maar dat naar spon hengelen deed Jennie misschien niet met die centrifuge. Maar ondertussen wel met keuken, hottub en nog wat dingen van haar ‘lijstje’.

7 likes

Wauw daar had ik niet bij stilgestaan. Snap helemaal dat hardlopen en een zwangerschappen niet altijd lekker samengaan, maar dat soort nieuwsbrieven zouden mij niet echt motiveren Haha.