Nou, 12 weken precies vandaag. Ze had een story met de tekst ‘laatste dag van het eerste trimester’ oid🤡
Echt precies in de week na de bruiloft zwanger geraakt ovulatie precies na de bruiloft, netjes
ik vind kurt zo leuk in jennie’s vlogs, echt gezellig. ze passen echt goed bij elkaar.
Ik ben 2x zwanger geweest en kom er nu achter dat het eerste trimester dan is afgelopen. Is dat een normaal iets om te vieren?
(Moet dit verplaatst worden naar het mommytopic?)
Bij Annemerel is alles iets om te vieren
Denk dat het voor sommigen wel iets is om naar uit te kijken. Over het algemeen hebben zwangeren in het eerste trimester meer last van kwaaltjes en staat het tweede trimester bekend als goede weken. Dus al je heel erg misselijk bent in het eerste trimester oid, kan ik me voorstellen dat je uitkijkt naar het tweede trimester.
(Is natuurlijk geen garantie dat je je dan beter voelt, voordat iedereen haar persoonlijke verhalen deelt dat ze ook misselijk was in het tweede en derde trimester)
Ik kan nog wel inloggen, dus het bestaat nog wel.
Maar volgens mij is het niet meer heel actief. Wordt nog wel gepost, maar heb meerdere topics en categorieën bekeken, maar sommige al meerdere weken geleden voor het laatst gepost en bij sommige ook een week etc.
Kwam net hier om dit te posten Meine gute wat ongemakkelijk, just stoppppp
Behalve dat het heel vreemd is, valt ze nog in herhaling ook. Zei ze dit een paar weken geleden niet ook al?
Zegt ze dat later ook over haar kind
De kans op een miskraam is dan kleiner! Dus je zit een soort van ‘in the safe zone’. En inderdaad de kwaaltjes verdwijnen dan, zeggen ze.
@ellegirltalk dat klopt toch niet? Ze was een week geleden 14 weken getrouwd dus nu 15 weken (sorry, 14 weken en 6 dagen). Bovenop je ovulatie krijg je nog twee weken erbij dus dat is net iets later geweest.
Niet dat het uitmaakt, ik vind het ook altijd frappant als mensen trouwen en een jaar later is er al een kind.
En dan te bedenken dat dit een volwassen vrouw is. Die ouder is dan Serena toch?
Huh hoezo is dat frappant?
Huh zijn er naaktfoto’s van Rutte of hoe komt ze hierbij?
Deze ging eraan vooraf. Was de vorige keer ook zo’n soort foto en dan zo’n soort tekst. Echt super volwassen joh.
Ik cringe zo hard😫
Beukpaal. Wauw.
Niet per se frappant, meer typisch. Ik vind het zo’n christelijke volgorde (sorry voor de christenen). Trouwen, huwelijksnacht, negen maanden later een baby.
Niet dat er iets mis mee is hoor, maar wel typisch.
Hahaha is dit een hele cringe poging om meer jeugdige volgers te trekken of zo?? Volgens mij vindt niemand deze humor grappig
Nou het is toch heel eenvoudig als iemand elke week post hoeveel weken ze getrouwd is en dat ze nu zegt dat ze aan het einde van haar eerste trimester zit. Ik zit niet met pen en papier te rekenen, dat heb ik in 2 seconden gedaan.
Ik heb er ook geen mening over trouwens, moeten ze lekker zelf weten. Ik ben eerder jaloers als het daadwerkelijk zo snel is gegaan, maar wie weet waren ze al langer bezig.
Haar Tuurtje is ook al rond de 50. Kan me voorstellen dat dit ook meespeelt in de beslissing om vrij snel kinderen te krijgen.