Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

Haha ik herken dit wel. Mijn zus vertelde vanwege persoonlijke omstandigheden eerder dan gebruikelijk dat ze zwanger was. Echter waren ze net 5 weken getrouwd en was ze dus 5 weken zwanger, toen hebben we daar nog erg om gelachen omdat je toch onbewust gaat terug rekenen (ze bevestigde het ook meteen en dat ze eerder dan verwacht zwanger raakte). De relatie die ik met mijn zus heb is zodanig goed dat ze precies aan mij zag dat ik dat dacht :rofl:

4 likes

Wat raar dat tuur z’n duimen niet opsteekt op die foto trouwens :thinking:

57 likes

Hij is er wel op vooruit gegaan in de tijd dat ze samen zijn! Ik vind het nu best een aantrekkelijke man (komt ook voornamelijk door zijn vrolijke persoonlijkheid) (biecht :rofl: ) Want toen ze hem net leerde kennen had hij echt zo’n kort Rob Geus stekeltjes kapsel :joy: Dat heeft ze wel echt goed gedaan bij hem.

7 likes

Wauw wat ongepast

Haha wat? Nee toch?

Wauw wat raar om daar zo mee bezig te zijn en in een verhaal te plaatsen…

2 likes

Ik kan niet meer anders dan Rob geus zien als ik hem zie toen ik ooit de gelijkenis zag. Trek dat hoofd echt heel slecht ook.

6 likes

Inderdaad wat een onzin weer. Zo’n lastige rekensom is het niet hoor :laughing:
En ik vind het ook lekker traditioneel en daardoor ā€œgrappigā€. Trouwen en hup hee lets go.

2 likes

Ik kan het zo even niet terugvinden, maar wel een reactie onder deze blogpost: https://www.annemerel.com/the-list-9-dingen-die-ik-niet-meer-doe-sinds-ik-een-relatie-heb/

ā€˜ik denk dat mensen vooral geĆÆntrigeerd zijn vanwege het leeftijdsverschil van bijna 20 jaar.’ Ze heeft het zelf ook gedeeld dat hij ouder is.

1 like

Oke volgens mijn Google skills is hij inderdaad 49. Ben even in shock want hij lijkt wel jonger?

4 likes

Wtfffff

Wordt die klusjesman van Lotte niet HELEMAAL GESTOORD VAN LOTTE en die camera en dat geblabla???

7 likes

Weer een Alwin klassieker. Hij drinkt een blikje rose lemonade en komt er vervolgens vol verbazing achter dat het met rozensmaak is. :zipper_mouth_face:

7 likes

Wajoooh niet normaal tog??!!

Ja ik zou eerder 40 zeggen ofzo. Bijna 50, jeetje!

1 like

Zag net ook een spon van de overrated snackbox Graze van haar, dat ze tijdens het klussen wel een snack nodig had, vol ornaat in een glitterjurkje met panty. Is toch niet geloofwaardig :rofl:

9 likes

Sorry als dubbel, heb rest van topic niet gelezen alleen laatste posts. Maar even hoor:

Ik koop nooit iets via influencer promo maar heb super impulsief afgelopen zondag dat ā€˜chill plaid’ dat Mascha promootte gekocht, want lijkt me oprecht chill om thuis te kunnen werken in dat ding. Plus, een vriendin van mij wilde wel meedoen, dus 3 voor 2 + ā€˜gratis’ sokken.

Meestal verkoopt ali dat soort dingen maar ik wilde niet lang wachten en dacht: ah, ziet er een beetje louche uit maar is een Nederlandse site en de prijs ligt gelijk dus voelde me niet super opgelicht, haha.

Afijn. Ontvang de zondag zelf een dankmail voor de bestelling in het Nederlands, 2 dagen later een bevestiging van de bestelling in het Engels. Vandaag, 4 dagen later, ontvang ik 2x bevestiging van verzending met track-and-trace codes in het Frans. Als ik naar die site in mail ga, zie ik verzending via China Post :joy::sob: Alles is in het Frans en de track-and-trace codes werken niet. Na vertalen lijkt die Franse tekst de bevestiging van de bestelling te zijn, ik krijg weer bericht als ze gaan verzenden. Echt, wat is dit??

Echt super dom van mezelf om niet goed op de site te kijken naar het vestigingsadres (Frankrijk!) en ondanks shady voorgevoel toch te bestellen. Dan had ik het al gelaten, alleen al omdat een eventueel retour geld gaat kosten en herroepen ook. Vind echt raar dat Mascha met hen in zee gaat. Of helemaal niet raar misschien, houd haar verdere promo niet bij.

Ben direct genezen in ieder geval, doen we ook nooit meer :weary:

27 likes

Nou echt, ze is mijn BEC tijdens die verbouwing/verhuizing.

1 like

Waarschijnlijk gewoon via een dropshipping, maar wil niet zeggen dat het niet aankomt of niet goed is, zou het gewoon even afwachten? Je kan het ook altijd weigeren aan de deur dan gaat het kosteloos retour afzender.
edit: had het ook niet van mascha verwacht, maar misschien kreeg ze er veel geld voor ofzo, het waren ook best veel story’s volgens mij achter elkaar.

Mijn vriend zou me echt sommeren om op te rotten als ik mezelf niet nuttig maak

4 likes