Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

Ja, dit is sowieso dropshipping maar had dus net zo goed zelf via Ali kunnen bestellen als het blijkbaar zo lang gaat duren. Hopelijk is het het geld waard.

Kosteloos retour gaat niet. Retourkosten voor koper, las ik achteraf. Ze hebben mijn geld al, dus dan trekken ze dat gewoon af, denk ik. Eventuele invoerrechten ook voor de koper. Daarbij: omdat die max. van 22eur uit China overschreden wordt, mag ik als ik echt pech heb, nog invoerrechten betalen ook. Hahaha, wauw, als dat gebeurt, weet ik niet eens op wie ik dan boos ben :joy:

Aah ik vind het zo leuk dat Sanneke haar moeder adventkalenders uitpakt iedere dag.

9 likes

Ik blijf het wel grappig vinden dat Jennie zo bang is voor insecten maar wel helemaal boshuisjesbosbabe is

11 likes

En wat denk je dat er allemaal in een kerstboom rond kruipt. Brrr.

4 likes

Dan betaal je helemaal niks, dat is vrije handel!

@Nestley_Toulhouse wat stom trouwens. Stom dat Mascha dat heeft gepromoot. Hopelijk komt hij alsnog snel en hoef je geen invoerrechten te betalen.

Ik keek naar gaar Instagram en ze heeft ook al samenwerkingen net Nak’d. En haar hele profiel is in de stijl van Noor.

Ik volgde Bonnie drie jaar geleden en pas kwam ze voorbij op insta dus volg haar nu een beetje. Maar die spons/ads jeetje wat een verschil met paar jaar geleden. Zoveel samenwerkingen en gratis dingen in huis (waar ze dan ook nog geld voor krijgt). Ik ben benieuwd voor hoeveel geld ze al die jaren al in spullen/eten zou hebben gekregen + hoeveel die ads wel niet opleveren. Volgens mij is er elke dag of om de dag wel gesponsorde content.

5 likes

@Nefertiti Ik zie nergens iets van China staan in ieder geval. Of ik moet nog een keer woord voor woord de voorwaarden afgaan. Maar ik denk dat het voor mij niet geldt, aangezien ik zelf niet verzocht heb dat ze dat uit China halen, begrijp ik uit de voorwaarden?

Maar is best vaag eigenlijk, want blijkbaar zijn die prijzen excl. btw? Huh?

Voorwaarden = invoerrechten & btw

Voor zover veel Producten op verzoek van de Klant uit het buitenland (buiten de Europese Unie) worden geïmporteerd, worden de prijzen van de Producten die via de internetsites worden verkocht, vermeld in euro’s exclusief belastingen (exclusief BTW en douanerechten), tenzij anders aangegeven. Ze worden nauwkeurig bepaald op de pagina’s met productbeschrijvingen. Ze zijn ook aangegeven in euro’s exclusief belasting (exclusief BTW en douanerechten), tenzij anders aangegeven, op de pagina van de bestelling van het product, en exclusief specifieke verzendkosten.

De prijzen van de Producten zijn exclusief BTW, invoerrechten of douanerechten, die bovendien moeten worden betaald en zijn volledig verschuldigd door de Klant, die als ontvanger van het Product aansprakelijk is voor deze belastingen.

De prijzen van het (de) Product(en) zijn exclusief de kosten van verpakking, verpakking, verzending, transport, verzekering en levering van het (de) Product(en) op het afleveradres.

Maar ik zie nu ook dat je contact kan opnemen via [contact.chillplaid [at] g m a i l .com]

G M A I L :neutral_face:

En nog leuk ‘snelle levering’ en ‘eco-vriendelijk’ op je website zetten, met je leveringen uit freaking China.

4 likes

Ik kon deze je niet onthouden. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1_DAG_ALLEEN_ROOD_and_GROEN_VOEDSEL_ETEN_🍓🥦___Vet_Gezellig_Eten

10 likes

Naar aanleiding van de vlog van Bonnie van gisteren heb ik een nieuwe theorie ontwikkeld: ze vindt de raarste dingen ‘echt prachtig’ zodat het niet opvalt als ze spondingen ‘echt prachtig’ vindt.

Dit is het ding dat ze zo mooi vindt:

16 likes

Goede mondkapjeshygiëne bij Bonnie. Het mondkapje opvouwen en de buitenkant aanraken door hem als een propje in je jaszak te stoppen en dan vervolgens direct aan je gezicht zitten.

Niet dat het heel vreemd is want dat doe ik vast ook wel eens, maar dan staat het ineens op camera :’)

5 likes

Ik vind het mooi voor zo’n rekje
Maar echt praaachtig is ook wel overdreven

Maar bonnie is vaak enthousiast over heel normale dingen :grin:

2 likes

Ja mega chill toch dat je zoiets kan bevestigen zonder te boren en zonder van die zuignappen die na een jaar uitgedroogd zijn en niet meer plakken.

6 likes

Oh die wil ik!

1 like

hahah graag gedaan. Ok, kennelijk zijn er meer mensen enthousiast over een badkamerrekje dan ik had ingeschat

3 likes

Oh het was dus wel spon! Ja, wat @Banananana dus zegt, momenteel hangt mijn doucherekje super treurig aan een van mijn kranen omdat de zuignap helemaal uitgedroogd is. Wel duur!

1 like

Oh maar 34 euro per stuk die hoekjes. kooooooopje.

Ik begin echt steeds meer fan te worden van Chahid. Wat een toppertje, kan hier oprecht beetje emo van worden.
9 likes

Ik vind een pandemie met weet ik hoe veel overledenen en zieken en overbelaste zorgmedewerkers en mantelzorgers geen “clownerij”. Echt een stomme keuze. Had dan iets hoopgevends/positiefs ludieks gekozen om de Top 2000 in te stemmen.

Ja heel zuur, I know.

34 likes

Daar is ze toch al heel lang mee bezig?

1 like