Me sgat, elke week een fles erdoorheen. Framboos is hier favoriet
Hier ook!!! Aardbei is af en toe voor de afwisseling ook wel lekker maar framboos is bae
Waarom geen suikervrije siroop in je water?
Door siroop wordt je water alsnog zoet/krijgt het letterlijk smaak. Ik vind juist het concept van alleen aroma zoals die spa touch lekker. En een KLEIN beetje siroop geeft t water zoān weeĆÆge smaak.
#supportyourlocalkunstroof
Ik vind diksap dus echt mega lekker (die appel blauwe bes ook), maar vraag me altijd af of het veel kwaad doet? Ik weet dat het voor kleine kinderen is maar het feit dat het toch zo zoet en lekker is maakt me wantrouwigā¦
Het is gewoon 100% appel maar dan heel lang ingekookt ofzoiets
Ik vind dat ook echt weer iets van de dieetcultuur, want oh jee je zal maar iets drinken met echt smaak en suiker!!!
Vinden jullie eigenlijk gewone cola dan ook lekkerder dan zero of light?
Ik weet dat dat alsnog niet gezond is, maar ik weiger eigenlijk buiten alcohol om, calorieƫn te drinken
Ik lust geen cola, dus geen idee
Dat ālookjeā uit Bons vlog vandaag is er echt zo een waarvan ze over een jaar denkt omg WAT had ik ƔƔn?! (Hoop ik dan iig)
Oh wel een leuke gelegenheid om RAL9010 en RAL9001 weer eens aan te halen in dit topic.
Heb laatst een discussie gewonnen over de RAL kleuren dankzij dit forum
En dat allemaal dankzij ons Bon
Same, vind het gewoon zonde van de calorieen. Eet liever een bak chips ipv een glas cola, geniet ik veel meer van.
Pepsi Max, the only way 
Ik vind gewone cola wel echt lekkerder. Light vind ik niet lekker en van zero krijg ik altijd een opgeblazen gevoel of zo, anders had ik āt wel geweten want geen calorieĆ«n 
Vind het zo jammer dat ik die waters met een smaakje allemaal niet te nassen vind want zou er wel meer water door gaan drinken
Team cola zero. Geen pepsi, geen B-merk en zĆ©ker geen light. Bah. Echt een van mān favo drankjes als het ijskoud is