@Nefertiti Ik zie nergens iets van China staan in ieder geval. Of ik moet nog een keer woord voor woord de voorwaarden afgaan. Maar ik denk dat het voor mij niet geldt, aangezien ik zelf niet verzocht heb dat ze dat uit China halen, begrijp ik uit de voorwaarden?
Maar is best vaag eigenlijk, want blijkbaar zijn die prijzen excl. btw? Huh?
Voorwaarden = invoerrechten & btw
Voor zover veel Producten op verzoek van de Klant uit het buitenland (buiten de Europese Unie) worden geïmporteerd, worden de prijzen van de Producten die via de internetsites worden verkocht, vermeld in euro’s exclusief belastingen (exclusief BTW en douanerechten), tenzij anders aangegeven. Ze worden nauwkeurig bepaald op de pagina’s met productbeschrijvingen. Ze zijn ook aangegeven in euro’s exclusief belasting (exclusief BTW en douanerechten), tenzij anders aangegeven, op de pagina van de bestelling van het product, en exclusief specifieke verzendkosten.
De prijzen van de Producten zijn exclusief BTW, invoerrechten of douanerechten, die bovendien moeten worden betaald en zijn volledig verschuldigd door de Klant, die als ontvanger van het Product aansprakelijk is voor deze belastingen.
De prijzen van het (de) Product(en) zijn exclusief de kosten van verpakking, verpakking, verzending, transport, verzekering en levering van het (de) Product(en) op het afleveradres.
Maar ik zie nu ook dat je contact kan opnemen via [contact.chillplaid [at] g m a i l .com]
G M A I L 
En nog leuk ‘snelle levering’ en ‘eco-vriendelijk’ op je website zetten, met je leveringen uit freaking China.