Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

Jessie Maya kan er niet tegen als Nederlanders die hier zijn geboren en abn zijn opgevoed die dan verkeerd Nederlands praten.
Ook Jessie : Jouwn

57 likes

En dan zowel een instagram post en stories zal wel goed betaald hebben hahah.

Gaat dat niet hier over? Ik heb laatst een foto gemaakt van een bord bij de Bruna dat daar veel te vroeg stond.

2 likes

Ik zie dat Bonnie op insta oproept om haar vooral geen spullen en cadeaus te sturen (maar wel kerstkaartjes) en ik kan er gewoon echt niet bij met mn hoofd dat er mensen zijn die dus dingen kopen en naar bekende vloggers opsturen… je ziet toch al hoeveel spullen ze hebben… en die moeten daar dan ook weer quasi blij mee doen

37 likes

Ik vind een kaart sturen ook al overdreven. Maar ik heb ook wel een aversie tegen kaartenacties naar onbekenden.

11 likes

Kan er een keer een verkiezing komen van de meest debiele sponsordeals bij Youtubers?
Ik zie iedereen een drinkfles promoten met een geurblok erin waardoor je water anders smaakt? :woozy_face:
Sorry, maar die deal neem je toch alleen aan als je er heel veel geld mee verdient?

Net als laatst die oma taart voor in de brievenbus. Wil en Tien hebben een eigen bakboek, dan matcht dat toch niet dat ze dit promoten? Of ligt het aan mij…

14 likes

Mij leek het dus wel wat, why not? Ik ben echt een zoetekauw die te weinig gewoon water drinkt. Maar ik vind het ding te duur voor wat het is. En, ik heb de hele truc wel eens uitgehaald door gewoon zoete geurolie onder mn neus te houden terwijl ik water dronk en dat werkte eigenlijk maar matig.

3 likes

Ja ik vind dit letterlijk voor het eerst eens een product waarvan ik denk dat ik t wel wil proberen.
Ik verslind wekelijks echt liters van dat mineraalwater met een aroma maar is wel duur om elke week zoveel flessen te moeten kopen.

2 likes

Die pods zijn ook niet gratis natuurlijk.

Ik ben echt verbaasd haha, had niet verwacht dat dit iemand zou aanspreken, sorry.

Een drupje suikervrije siroop lijkt mij ook prima?

Raak zero :heart:

Heeft Aimee in haar nieuwe video weer z’n lange Pinterest gelul of een keer niet? 10/10 would skip als er weer de helft van de tijd Pinterest gelul in zit.

4 likes

Me sgat, elke week een fles erdoorheen. Framboos is hier favoriet

5 likes

Hier ook!!! Aardbei is af en toe voor de afwisseling ook wel lekker maar framboos is bae

1 like

Waarom geen suikervrije siroop in je water?

Door siroop wordt je water alsnog zoet/krijgt het letterlijk smaak. Ik vind juist het concept van alleen aroma zoals die spa touch lekker. En een KLEIN beetje siroop geeft t water zo’n weeïge smaak.

4 likes

This is all you need.

7 likes

oh de ironie…

27 likes

#supportyourlocalkunstroof

12 likes

Ik vind diksap dus echt mega lekker (die appel blauwe bes ook), maar vraag me altijd af of het veel kwaad doet? Ik weet dat het voor kleine kinderen is maar het feit dat het toch zo zoet en lekker is maakt me wantrouwig…

Het is gewoon 100% appel maar dan heel lang ingekookt ofzoiets

1 like

Ik vind dat ook echt weer iets van de dieetcultuur, want oh jee je zal maar iets drinken met echt smaak en suiker!!!

14 likes