Vinden jullie eigenlijk gewone cola dan ook lekkerder dan zero of light?
Ik weet dat dat alsnog niet gezond is, maar ik weiger eigenlijk buiten alcohol om, calorieën te drinken
Vinden jullie eigenlijk gewone cola dan ook lekkerder dan zero of light?
Ik weet dat dat alsnog niet gezond is, maar ik weiger eigenlijk buiten alcohol om, calorieën te drinken
Ik lust geen cola, dus geen idee
Dat “lookje” uit Bons vlog vandaag is er echt zo een waarvan ze over een jaar denkt omg WAT had ik áán?! (Hoop ik dan iig)
Oh wel een leuke gelegenheid om RAL9010 en RAL9001 weer eens aan te halen in dit topic.
Heb laatst een discussie gewonnen over de RAL kleuren dankzij dit forum
En dat allemaal dankzij ons Bon
Same, vind het gewoon zonde van de calorieen. Eet liever een bak chips ipv een glas cola, geniet ik veel meer van.
Pepsi Max, the only way
Ik vind gewone cola wel echt lekkerder. Light vind ik niet lekker en van zero krijg ik altijd een opgeblazen gevoel of zo, anders had ik ‘t wel geweten want geen calorieën
Vind het zo jammer dat ik die waters met een smaakje allemaal niet te nassen vind want zou er wel meer water door gaan drinken
Team cola zero. Geen pepsi, geen B-merk en zéker geen light. Bah. Echt een van m’n favo drankjes als het ijskoud is
De ironie is dat zij als influencertje kan pronken met “support your local” terwijl ze er geen reet voor hoeft te doen.
Nee, niet mee eens… haar support bestaat uit het noemen van de naar van de winkel. Dat is gratis reclame waar andere dik voor betaald werd
Die Jelmer de Boer die tijdens de 1e golf het hoogste woord had over ‘blijf thuis’ en ‘flatten de curve’ is ook weer lekker allerlei vliegreisjes aan het maken. Duurde toch allemaal een beetje te lang zeker
Vind hem sowieso altijd een beetje tegenstrijdig, veel content (zelfs een boek geloof ik) over plantjes maar ook promoten en een boek schrijven over zo goedkoop mogelijk zo veel mogelijk kunnen vliegen.
Nee hoor, is niet sarcastisch bedoeld! Ik reageer op @oliverqueen die zegt dat ze er niets voor hoeft te doen maar wel kan pronken met ‘support your local’. Toegegeven, ze hoeft niet veel moeite te doen, maar het levert wel waardevolle gratis promotie op. Daar heeft het bedrijf meer aan dan dat ze eenmalig tegen betaling het product afneemt.
Ik ga helemaal stuk om nick die een kerstboom koopt
Dat ze elke keer na een negatieve ervaring toch bleef samenwerken, en de manier waarop ze in deze video toch nog heel classy en respectvol blijft, wow, ik zou het niet kunnen.
Ohhh ik krijg helemaal de kriebels van die complicaties bij de eerste neuscorrectie
Wel een klein grinnikje om Jessie: ‘ik denk dat diana veel te veel op haar vork heeft geprikt dan ze daadwerlijk kan afbijten’.
@Soy.peor Was toch Jessie die klaagde over mensen die geen abn spreken