Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

Hoe kijken jullie meestal Youtube?

• Mobiel
  • Tablet
  • Laptop
  • Desktop
  • Mobiel via Chromekast - TV
  • Smart-tv
  • Andere manier, namelijk:

0 stemmers

Laptop want daar heb ik adblock. :shushing_face:

23 likes

Ik kijk nu een vlog van All About Leonie. Ken haar verder niet maar als ze haar haar in een staart heeft dan doet ze me denken aan Estee Lalonde.

Ik ga hier zo goed op.

32 likes

Er bestaat ook een YouTube app met adblock. :innocent: Gebruik ik zelf al jaren. :see_no_evil:

Vanced heet het.

7 likes

Haha het is gewoon elke youtuber in 1 keer voor lul zetten. Vooral enzo knol met zn break up en die was weer samen ineens met zn demira, oja ze wilt dee worden genoemd.

5 likes

Ben ff benieuwd en ik kan nu als een enorme domme knuppel overkomen, maar jij reageerde heel verbaasd en WTF achtig toen dat eerdere filmpje werd gepost en nu post je dit, denk je dat dit echt is?
Waarschijnlijk ben je sarcastisch en ontgaat dit mij compleet en ben ik nu kakhiel materiaal voor “Mensen die de grap van de grap niet snappen” lol.

Als dat zo is, is dat nog pijnlijker dan die video van klikbeet. Iedereen weet toch dat die lui alles bespotten?

3 likes

Heb ik ook! Zo chill is die, en hij gaat gewoon door met afspelen als je iets anders doet op je telefoon of als ie vergrendeld is :ok_hand: En uiteraard ook gewoon adblock op PC, heb al jaren geen youtube reclames gezien.

1 like

Volgens mij woont Oprah niet in NL dus kent ze het programma wellicht niet?

3 likes

Nee klopt, Oprah woont in Limburg

155 likes

Ik dacht dat het om Oprah Winfrey ging en dat duurde te lang

28 likes

Whahahaha ik stop maar gewoon met praten voor vanavond :zipper_mouth_face:

4 likes

Hahahaha naja Oprah winfrey bedoel ik he* bemoeit zich wel met alles. Ze leest ook sowieso dit forum en kijkt ook klikbeet. Is zo.

1 like

Je bedoelde het niet zo en daardoor is deze post nog grappiger :joy:

Helaas is Google de app wel te slim af want heb via Chromecast wel reclame helaas haha maar ja kijk toch weinig via tv.

1 like

Ja, daar doelde ik op :joy: Sorry voor dit.
Maar ik heb “een paar” wijntjes op en dan ga ik dingen zien die er niet zijn:P
Ik vind het allemaal in ieder geval erg grappig.

Hilarisch.

7 likes

Haha ik krijg er op de een of andere manier ook een stress van! Het is echt een beetje een overload aan content en ik weet soms niet meer waar te beginnen. Ik kijk naar bijna alle bovenstaande en ook nog naar lifestylespot.

1 like

Lullige opmerking, sorry.

Je zou dit maar over jezelf lezen :broken_heart:

Edit: terwijl je zelf geen blogger/vlogger oid bent.

62 likes