HahahahahzhHa jaa
Ik heb elk jaar met vlogmas een beetje stress ofzo omdat youtubers die ik dan altijd volg maar 1 keer per week uploaden ineens elke dag uploaden en wanneer moet ik dat dan kijken. Heb niet perse zeeen van tijd ofzo. Wiens vlogmas kijken jullie?
Ook wel ironisch omdat ze laatst een kunstvervalsingswebsite heeft gepromoot en toen de kunstenaar van het origineel haar een berichtje stuurde dat dit een vervalsing was en dat zij er niks voor heeft gekregen kwam er een vaag artikel online met âja ik weet niet of ze betaald krijgen denk t nie maar ja is wel gewoon leuk dus we zetten het maar gewoon online ja toch.â Ook niet echt #supportyourlocals
Wauuuw wat teleurstellend!!
Dit gebeurt bij mij ook een beetje. Ik heb de routine om elke dag bij âSubscriptionsâ te kijken wat er allemaal is geupload door de kanalen die ik volg. Alles wat ik wil kijken zet ik in Watch Later. En op het moment dat ik zin heb om iets te kijken speel ik alles uit watch later af. Alleen heb ik daar inmiddels een lijst van 30+ videos opgebouwd die ik nog niet heb gezien
Ik kijk alleen vlogmas van Bonnie, Elise en Jennie maar ik doe het net als @Rilah, zet de vlogs vanuit mijn abonnementen in Watch Later en dan haal ik het tussendoor wel in, als ik een keer tijd heb.
Hahaha mijn watch later heeft op dit moment 171 niet bekeken videoâs
Wow inderdaad! Ik vind dat ze alles nog bijzonder genuanceerd brengt. Knap.
Ik kijk die van Bonnie, Jennie, Jill en Zoella dagelijks. Tekse upload volgens mij niet elke dag maar dan volg ik die van haar ook nog! This
Vind Leonie de laatste tijd echt weer stralen, alsof ze haar spark were terug heeft. Ze heeft nu ook echt lekkere lange vlogs.
Had niet verwacht door rona dat mensen ĂŒberhaupt iedere dag content konden maken
Hoe kijken jullie meestal Youtube?
- Mobiel
- Tablet
- Laptop
- Desktop
- Mobiel via Chromekast - TV
- Smart-tv
- Andere manier, namelijk:
0 stemmers
Laptop want daar heb ik adblock.
Ik kijk nu een vlog van All About Leonie. Ken haar verder niet maar als ze haar haar in een staart heeft dan doet ze me denken aan Estee Lalonde.
Er bestaat ook een YouTube app met adblock. Gebruik ik zelf al jaren.
Vanced heet het.
Haha het is gewoon elke youtuber in 1 keer voor lul zetten. Vooral enzo knol met zn break up en die was weer samen ineens met zn demira, oja ze wilt dee worden genoemd.
Ben ff benieuwd en ik kan nu als een enorme domme knuppel overkomen, maar jij reageerde heel verbaasd en WTF achtig toen dat eerdere filmpje werd gepost en nu post je dit, denk je dat dit echt is?
Waarschijnlijk ben je sarcastisch en ontgaat dit mij compleet en ben ik nu kakhiel materiaal voor âMensen die de grap van de grap niet snappenâ lol.
Als dat zo is, is dat nog pijnlijker dan die video van klikbeet. Iedereen weet toch dat die lui alles bespotten?
Heb ik ook! Zo chill is die, en hij gaat gewoon door met afspelen als je iets anders doet op je telefoon of als ie vergrendeld is En uiteraard ook gewoon adblock op PC, heb al jaren geen youtube reclames gezien.
Volgens mij woont Oprah niet in NL dus kent ze het programma wellicht niet?