Nee klopt, Oprah woont in Limburg
Ik dacht dat het om Oprah Winfrey ging en dat duurde te lang
Whahahaha ik stop maar gewoon met praten voor vanavond
Hahahaha naja Oprah winfrey bedoel ik he* bemoeit zich wel met alles. Ze leest ook sowieso dit forum en kijkt ook klikbeet. Is zo.
Je bedoelde het niet zo en daardoor is deze post nog grappiger
Helaas is Google de app wel te slim af want heb via Chromecast wel reclame helaas haha maar ja kijk toch weinig via tv.
Ja, daar doelde ik op Sorry voor dit.
Maar ik heb âeen paarâ wijntjes op en dan ga ik dingen zien die er niet zijn:P
Ik vind het allemaal in ieder geval erg grappig.
Hilarisch.
Haha ik krijg er op de een of andere manier ook een stress van! Het is echt een beetje een overload aan content en ik weet soms niet meer waar te beginnen. Ik kijk naar bijna alle bovenstaande en ook nog naar lifestylespot.
Lullige opmerking, sorry.
Je zou dit maar over jezelf lezen
Edit: terwijl je zelf geen blogger/vlogger oid bent.
Ik vind dit ook nogal ver gaan. Je hoeft niet alles wat je denkt te zeggen, zelfs niet in dit topic.
Mee eens. En het is ook niet iets waar ze zelf enige invloed op heeft dus extra lelijk om te zeggen.
Je kan het denken, maar je hoeft dit écht niet te delen.
Ik krijg al stress als ik dit lees
De vlogs van Marijn kwamen in mijn recommended videoâs. Ze doet me een beetje aan elisedingen denken, maar dan rustiger.
Ben nu haar Vlogmas aan het kijken en vind haar wel chill.
Ik keek de vlog van Roosmarijn Koster en opeens heeft zij haar hele huis volgesponsord met een semi-design merk. Het hele vintagegevoel is weg. Het is nu gewoon een rommelig dure inrichting.
Wow, zou zij romane als voorbeeld hebben genomen?
Oke oke oke allen, ik ging inderdaad wat ver. Ik haal het weg en mijn oprechte excuses. Heb inderdaad niet nagedacht dat het haar andere mensen kan kwetsen. Ik moet voortaan mijn nachtelijke mening voor me houden. Nogmaals sorry! Ik kan me zelf wel voor me kop slaan dat ik soms vergeet ik dat hier heel veel andere mensen meelezen.
Love roosmarijn maar ik vind haar inrichting al vanaf het begin spuuglelijk. En die kleuren op de muur ook.
Jesse gaat daar toch wel tegenin mag ik hopen? Ga zo even luisteren