Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

Heeft hij nog steeds met Jessie? Zij geloofde er ook allemaal niet in toch?

1 like

ok jarno

1 like

alsjebliefd

10 likes

Ik ben in 2019 naar Kaj zn theatershow geweest. Was ook best wel fan van hem en het was leuk. Maar sinds corona zo op hem afgeknapt. Volgens mij was hij eerst minder zo; denk dat Jessie hem ook wel influenced :crazy_face:

7 likes

Zoooo ik ergerde me kapot. Wat een know-it-all. Hij en Jessie hebben wel goed ontdekt hoe de wereld in elkaar zit, elke ochtend koud douchen en politiek is onzin. In de aflevering met Rob Jetten en ook weer maakt hij ook duidelijk dat anti politiek is en het allemaal wel onzin vind. Maar dan wel zeiken over beleid. Terwijl je geen idee hebt hoe dat tot stand komt en je er ook niet in wilt verdienen. Plus die pro Thierry reacties in de comments, kwam helemaal in een slechte mood hierdoor

8 likes

Nou idd. Vond het zo mooi hoe zij pareltjes in de kringloop vond, DIY-en, inspirerende vlogs. ook als ze meer vertelde over materialen/herkomst van dingen… middernacht grofvuil doorzoeken. Of gewoon hele Amsterdamse beelden.
Kreeg de indruk dat hij (gelet op zijn vorige woning) meer is van het nieuwe. En Made spullen zijn ook mooi tuurlijk maar nu is die hele ā€œvibeā€ weg. Snap wel dat ze nu niet meer iedere week 2x gaat kringlopen of koffie en bier buiten kan doen maar is wel een stukje saaier

9 likes

Zijn beetje simpel allebei. Nou ja, dat mag ook gewoon. Ik ontwijk die gast ā€˜t liefst zoveel mogelijk, jammer dat ie temptation presenteert :grinning::joy:

1 like

Kaj is echt veranderd sinds jessie. Heb echt het gevoel dat ze elke avond samen in een kamertje vol wierook en stenen zitten te mediteren. Hij besmet zelfs monica met dat zweverige gedoe.

26 likes

Mega irritant dat Bol.com ƩƩn dag na Sint gelijk hun kerst campagne eruit rolt en die bij iedereen precies hetzelfde is.

Rot op met je echte of neppe boom en je andere polls.

9 likes

Alsjebliefd

2 likes

Ik heb me geabonneerd. Lijkt me een leuke rustige meid. Ze heeft bijna 500 videos en 3,5k abbonees. Wat een dedication!

2 likes

Gisteren ben ik so geĆÆnfluenced dat ik er vandaag met terugwerkende kracht van schrik.
Houd je vast: ik heb kristallen gekocht. Whyyyy?

4 likes

Wow, vind dit zo heftig. Jessie blijft zo aardig terwijl ik denk: je hebt alle reden om die vrouw met de grond gelijk te maken :sob::weary:

Moest ze dat contract on the spot tekenen ofzo? Was er geen notaris die dat voor d’r kon checken zodat ze op z’n minst gecompenseerd wordt voor alle keren dat Diana contractbreuk pleegde?

Het is dat de schade na deze vorm van contractbreuk misschien lastig aan te tonen is, maar snap echt niet waarom dat contract niet ontbonden kan worden.

2 likes

Ik bedoel de Sint met staf en pietjes.

1 like

jaa echt super chill, lekker nuchter ofzo? Realiseerde me ook nu dat ze bevriend is met Lotte, daar kwam ze me dus bekend van voor :joy:

1 like

Annemerel heeft 1e zwangerschapsvlog geüpload. En eerlijk, wat een verademing! Ook de onzekere kanten, de misselijkheid, angst en dankbaarheid

6 likes

O jij hebt de komende maanden wel wat te doen

3 likes

Jessie is ook best jong nog he en vgm ook heel lief enzo. En als je met jezelf in de knoop zit en iemand bied je een deal aan om de operaties te doen die je wilt, dan klinkt dat allemaal heel leuk. Vgm kan die Diana ook goed lullen enzo. Het is heel makkelijk om te denken " Echt dom dat ze dat contract heeft getekend"

16 likes

Ja, die Diana is echt super manipulatief.

3 likes

Volg haar al jaaaaaren maar nog nooit op bewegend beeld gezien maar ze komt echt heel jong ofzo over