Ah zo leuk!!
Haha ik ging op haar insta kijken maar dit vind ik nou echt een leuke manier van spon doen
https://www.instagram.com/p/CIEQ7Ggjqvm/?igshid=1en2e9lpii10a
Ah zo leuk!!
Haha ik ging op haar insta kijken maar dit vind ik nou echt een leuke manier van spon doen
https://www.instagram.com/p/CIEQ7Ggjqvm/?igshid=1en2e9lpii10a
Alles voor de moneyzzzzzz
Het is nog een schijtapp ook
Zitten er geen tappas op? (Spaanse hapjes hehehe)
Hahaha nee het is echt vergane glorie #foreveralone
Haha good to know, ik gebruik er ook al drie dus denk sowieso dat ik er niet nog 1 aan kan
Nou als je speklaag niet meer tegen e kou kan beschermen moet je nog meer spek kweken lijkt me? Ik trek nog even een zak kruidnoten open
hahah ik moest echt hardop lachen om die kat van Bonnie
Ja ik kon alleen niet goed verstaan wat nu de oorzaak was. Zowel door de professional als bij haar eigen werk was het mislukt toch. Ik begreep onlangs ook dat het niet gebruikelijk/mooi wordt altijd om te lakken. Had ze niet beter beits kunnen gebruiken?
Nou ja, ik ook niet, maar zulke deals maak ik ook niet als privépersoon en ik ben ook geen ondernemer, jij wel? Het gaat om grote bedragen/groot bereik en ze geeft er zoveel privacy voor op. Lijkt me toch dat iemand met verstand van zaken, een juridische professional ofzo, erover heengaat? Of zeg ik nu hele vreemde dingen? Waar was haar management? Jessie Maya is gewoon een merk/bedrijf. Ik dacht dat een management er juist was om zulke wurgcontract-achtige constructies te voorkomen.
Echt kut om zo genaaid te worden.
Nienke Plas is in verwachting van een tweede kindje
Bonnie: Zal ik even stofzuigen? Oh met stoffer en blik? Dan voel ik me net een slaaf!!
En vervolgens heel dat fragment zitten zeiken en lachen met Nick dat ze een slaaf is dat ze onder die boom moet kruipen om erbij te kunnen, dat ze een zogenaamd slavenpak aan heeft en hi ha ho dat ze het zo goed doet omdat ze het zeker geleerd heeft op de slavenopleiding.
Wtf.
Hoe privileged, nee wacht, fucking wereldvreemd moet je zijn om daar zo hihaho over te doen?!! Dan heb je toch geen besef van het leed wat achter slavernij zit, en zie je het als ‘typetje’ uit films of strips ofzo?? Bi-zar.
Ja dit vond ik ook een beetje raar (op z’n zachtst gezegd)
Vond deze uitspraken ook erg vreemd en niet kunnen.
Wauw. Had gedacht dat ze wel wat geleerd had van het “lesbo” debacle
Wow. Dit is erg tone deaf.