Ze heeft het zelfs in haar omschrijving gezet “in deze kerstvlog ruim ik al een slaaf op”. Echt wtf. Waarom denkt ze dat dit oke is? Wat voor oogkleppen heeft zij op joh?
Ze heeft welgeteld 1 kritische reactie, ook echt weer beantwoord door Bonnie op z’n Bonnies
In wat voor een bubbel leef je dan
Jeeeetje dit kan echt niet! En als mensen straks er iets van zeggen is het allemaal weer vervelend hoe negatief iedereen is en ‘ze had het echt niet zo bedoeld’.
“Nooit zo over nagedacht”
En daarmee is het ook gewoon klaar voor haar blijkbaar…
Ik dacht even dat ik iets té politiek correct was dat ik me daar aan stoorde, maar ik ben blij dat jullie het ook hebben. Ze praten er echt heel raar over. Soms zijn ze zo wereldvreemd, maar ondertussen wel doen alsof ze heel woke zijn.
Dit is echt zo’n reactie dat ze doet lijken of ze het echt waardeert maar in feite interesseert het haar helemaal niks en denkt ze dat ze het hiermee afgehandeld heeft.
edit: Ohja precies wat @Nova ook zegt hierboven haha
Nooit zo over nagedacht
En nu ik er op word gewezen ga ik ook niet even bij mezelf na of ik hier misschien nog even op terug moet komen
Want ik ben Bonnie en ignorant like that
Hahaha, ja echt he? Precies dit.
“Ah thanks voor de tip, nooit zo over nagedacht” klinkt meer alsof ze aangeraden krijgt een geurkaars op het toilet te zetten
Of als ze een airfryer in een keukenkastje aanzet. Oh nee, daar had ze ook een weerwoord op.
LOL! “In privésfeer ben ik niet woke hoor.” Tuurlijk kan je best een keer een foutje maken maar dit hoort ze toch in de edit? Dit had ze moeten wegbliepen of een muziekje erover. En ik hoop dat ze er in het vervolg wel over nadenkt en zichzelf corrigeert als ze doorheeft wat ze doet.
“met een camera die toevallig filmt”, je moet toch echt dat knopje indrukken om hem aan te zetten.
Je filmt het, je edit het, en dan besluit je het er niet uit te halen? Is goed meid, dan heb je het dus niet begrepen.
Ik kan niet de hele tijd heel woke zijn? Je kan je toch best realiseren dat het niet handig is om de vergelijking te maken met een slaaf??? Dit heeft niks met woke zijn te maken? Dus als de camera uit staat ben je opeens wel een racist? Huh?
Realiseert ze zich echt niet hoe priviliged ze nu overkomt: “Ja maar ik kan toch niet ALTIJD rekening houden met andere mensen? Ik kan niet heel de dag woke zijn hoor, dat kost echt wel veel moeite.”
Echt geen woorden hiervoor. Dat je het privé zegt is een ding, maar het filmen voor een vlog, editen, benoemen in de omschrijving en dan niet bedenken dat dit stomme opmerkingen zijn?
Dee heeft in haar insta stories een ad met hello fresh. Dit post ze 's ochtends half 9 met de tekst eet smakelijk… Hoe ongeloofwaardig wil je overkomen
Ben echt pro Bonnie maar “Nooit zo over nagedacht!”??? Meid woon je onder een steen of wat
Hebben jullie ook zo vaak dat je camera toevallig filmt en zelf alles op YouTube zet echt kut
Ja en dan staat het zelfs opeens in de beschrijving van mijn video. Maakt YouTube die automatisch aan of moet je die zelf typen?