Volg haar sowieso niet maar na dit zou ik absoluut stoppen ook
Wat een vergeetachtige meit, eerst vergeten dat de camera gewoon aanstaat in de privesfeer, daarna wat ze in de beschrijving heeft gezegd en dat het ook best netjes is om je excuses aan te bieden als je iets doet/zegt wat eigenlijk niet kan
Ze heeft het nu aangepast naar: āIn deze kerst vlog pest Nick me terwijl ik schoonmaakā
⦠pesten⦠ik vind dat niet perse⦠beter? Echt leuk dat hij je pest joh.
Superraar, maar misschien heeft haar assistent/werknemer dit gedaan?
Niet dat het dan niet haar verantwoordelijkheid is (ik snap überhaupt niet dat ze dat dan niet even na zou kijken) maar dat is de enige verklaring die ik kan bedenken dat ze niet wist dat dat in de beschrijving stond.
Behalve:
Ik zie helemaal geen video van vandaag, zou ze hem verwijderd hebbend?
Edit: zie het al, video van gisteren
Oja zou kunnen, niet bij nagedacht dat ze die heeft! En als ze het wel nakijkt maar het ook filmt en edit zal ze bij de beschrijving ook niet nagedacht hebben over de uitspraak
zou eens tijd worden ja
Nee, dan zeg ik plagen. Maar maakt ook niet veel uit verder, slaaf is in ieder geval weg.
Lekker overdreven, we zeggen allemaal wel eens dingen die op t randje zijn alleen staat er geen camera op ons gezicht. Vind de reacties hier echt mega overtrokken.
Ah ik zat hier al op te wachten š„²
Was het maar de eerste keer dat Bonnie iets over het randje deedā¦
Hoe is het grappig om te lachen over het zijn van een slaaf, inclusief slavenpakje terwijl je met blik en veger een beetje op aan het ruimen bent? Hoe trek je bij zoān doodnormale handeling de conclusie dat je je nu echt als een slaaf voelt. Hoe is dat een normale grap?
Nee eigenlijk niet hoor.
Die vibes kreeg ik ook meteen ja.
Dat met name. āMet een stoffer en blik voel ik me altijd een slaaf hihihiā. Wat geinig dat mensen ooit als bezit werden gezien en achter anderen moesten opruimen met vrees voor eigen leven hihihi
Oh gelukkig dat dacht het aan mij lag hahah, vond het heel seksueel en ongemakkelijk ook.
En dan Nick steeds over dat pakje van dār. ja ik voelde me ook een beetje vies op meerdere levels na het kijken
Ja precies dit! Dat je tegen je partner binnenskamers een keer iets zegt in de trant van āIk ben je slaafje nietā of āIk voel me net je slaafjeā vind ik niet per se heel kwalijk. Om daarover te vallen vind ik een beetje doorgeschoten wokeheid. Al is het nou eenmaal wel zo dat als je je leven vlogt je jezelf moet realiseren dat wat je vlogt dus niet meer binnenskamers blijft en je wellicht daar toch je gedrag op zal moeten aanpassen. Of anders in ieder geval met editten jezelf van bepaalde dingen moet realiseren dat dit misschien onderling best een onschuldig grapje kan zijn, maar dat het ongepast over komt. Maar sowieso vind ik dat het hier geen onschuldige losse opmerking betreft maar echt een heel vreemd gesprek. Snap al niet dat je het er zo over hebt (met slavenacademie enzo) maar al helemaal niet dat je dit er dus in laat als je het met editten tegen komt.
Die ken ik alleen met āsloofjeā. Al weet ik niet precies wat de oorsprong van dat woord isā¦
Ze fucking edit het toch of niet. Dat je iets er in edn thuissetting eruit floept oke. Maar als je het er bewust in edit omdat je het grappig vind en dan dit als exuus gebruikt dan ben je gewoon een domme trol
en dan moet je je verantwoordelijkheid nemen en een normaal exuus geven ipv deze ik kan niet elke dag woke zijn bullshit