Wanneer gaan we Bonnie nou eindelijk cancellen?
Sorry dat jullie je aangevallen voelen, ik kan maar maximaal 2 uur per dag woke zijn anders wordt het me echt te lastig
ja maar hallo, dat knopje was toevallig wel ingedrukt.
Haar vriend gaat er ook zo lekker in mee.
Allebei fout wat mij betreft
Ik zit de vlog van Josh V te kijken, en daarin komt de vrouw van Nick Schilder (leuke vrouw verder hoor) haar eigen ontworpen rugtas brengen: een zwart plastic glimmend geval.
Josh probeert nog wel enthousiast te doen, maar ik zou zelf Josh even hebben overgeslagen met dit product
Vreselijk ze hebben allemaal dezelfde stories!
Ja, ik vond het ook iets wat totaal niet bij Josh past. Ik kan me moeilijk voorstellen wanneer ze dat zou gebruiken. Ik hoop dat haar bonusdochter er nog wat mee kan.
Ik vermoed dat ze het deed voor het bereik dat Josh heeft want Josh was ook de eerste die hem kreeg, maar ik vond het vooral ongemakkelijk en een onlogische keuze.
Heb net de vlog gekeken en urgh, eerst dat hele hihaho ik ben een slaaf, maar ook weer dat irritante verontwaardigde dat ze hééeeelemaal onder de boom moet vegen, Hallo waarom pakt Nick niet even de stofzuigen (ik hoor dit in de stem van Elise en vita).
Het is voor mij niet het meer geld en spon hebben, maar dat wereldvreemde en verontwaardigde gedrag dat ik Bonnie echt veel minder leuk en relatable vind.
Ik heb de video gerapporteerd, ze gaat het overduidelijk niet aanpassen.
Ik vraag me af wie hier nav deze video stopt met volgen, of niet stopt.
Volg haar sowieso niet maar na dit zou ik absoluut stoppen ook
Wat een vergeetachtige meit, eerst vergeten dat de camera gewoon aanstaat in de privesfeer, daarna wat ze in de beschrijving heeft gezegd en dat het ook best netjes is om je excuses aan te bieden als je iets doet/zegt wat eigenlijk niet kan
Ze heeft het nu aangepast naar: “In deze kerst vlog pest Nick me terwijl ik schoonmaak”
… pesten… ik vind dat niet perse… beter? Echt leuk dat hij je pest joh.
Superraar, maar misschien heeft haar assistent/werknemer dit gedaan?
Niet dat het dan niet haar verantwoordelijkheid is (ik snap überhaupt niet dat ze dat dan niet even na zou kijken) maar dat is de enige verklaring die ik kan bedenken dat ze niet wist dat dat in de beschrijving stond.
Behalve:
Ik zie helemaal geen video van vandaag, zou ze hem verwijderd hebbend?
Edit: zie het al, video van gisteren
Oja zou kunnen, niet bij nagedacht dat ze die heeft! En als ze het wel nakijkt maar het ook filmt en edit zal ze bij de beschrijving ook niet nagedacht hebben over de uitspraak
zou eens tijd worden ja
Nee, dan zeg ik plagen. Maar maakt ook niet veel uit verder, slaaf is in ieder geval weg.