Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

Die vibes kreeg ik ook meteen ja.

2 likes

Dat met name. “Met een stoffer en blik voel ik me altijd een slaaf hihihi”. Wat geinig dat mensen ooit als bezit werden gezien en achter anderen moesten opruimen met vrees voor eigen leven hihihi

2 likes

Oh gelukkig dat dacht het aan mij lag hahah, vond het heel seksueel en ongemakkelijk ook.

2 likes

En dan Nick steeds over dat pakje van d’r. ja ik voelde me ook een beetje vies op meerdere levels na het kijken

8 likes

Ja precies dit! Dat je tegen je partner binnenskamers een keer iets zegt in de trant van ‘Ik ben je slaafje niet’ of ‘Ik voel me net je slaafje’ vind ik niet per se heel kwalijk. Om daarover te vallen vind ik een beetje doorgeschoten wokeheid. Al is het nou eenmaal wel zo dat als je je leven vlogt je jezelf moet realiseren dat wat je vlogt dus niet meer binnenskamers blijft en je wellicht daar toch je gedrag op zal moeten aanpassen. Of anders in ieder geval met editten jezelf van bepaalde dingen moet realiseren dat dit misschien onderling best een onschuldig grapje kan zijn, maar dat het ongepast over komt. Maar sowieso vind ik dat het hier geen onschuldige losse opmerking betreft maar echt een heel vreemd gesprek. Snap al niet dat je het er zo over hebt (met slavenacademie enzo) maar al helemaal niet dat je dit er dus in laat als je het met editten tegen komt.

27 likes

Die ken ik alleen met ‘sloofje’. Al weet ik niet precies wat de oorsprong van dat woord is

Ze fucking edit het toch of niet. Dat je iets er in edn thuissetting eruit floept oke. Maar als je het er bewust in edit omdat je het grappig vind en dan dit als exuus gebruikt dan ben je gewoon een domme trol :two_hearts: en dan moet je je verantwoordelijkheid nemen en een normaal exuus geven ipv deze ik kan niet elke dag woke zijn bullshit :two_hearts:

8 likes

Ik denk dat het punt gemaakt is.

6 likes

Oke fijn dat jij dat voor ons beslist :two_hearts:

40 likes

Oh sorry, het ‘voelt’ voor mij alsof we in herhaling vallen en dat iedereen het met elkaar eens is over dit onderwerp. Ik beslis toch niks?

1 like

Nja het is niet tegen jou persoonlijk. Maar ik vind het altijd zo irri als iemand ( en vaak in een discussie over racisme of bodyshaming) komt met " Ja nu is het punt wel gemaakt"
Ik snap dat het misschien irri is als je er niet over wilt lezen. Maar kom dan zelf met een nieuw onderwerp ipv “Ik vind dat jullie nu wel even iets anders kunnen zeggen”

2 likes

Na instagram heeft ons Bon me nu ook op Youtube geblokkeerd, en dat terwijl ik niet eens lullig deed, enkel kritisch :sweat_smile:

4 likes

SHIT
Compleet vergeten
 nu zal ze me nooit meer mogen </3

1 like

Moest best lachen om shifra die als Piet verkleed ging. Dat haar kind zegt ‘dat was mama’. En Hans die dan zegt ‘nee, mama zit op de wc.’ Te zien op haar insta story

10 likes

In het kader van geblokt zijn door
 Angel heeft me geblokt op Insta nadat ik netjes zei dat ik haar story’s over Rutte niet vond kunnen. :grimacing: Echt, waarom zijn die mensen allemaal zo?! Echt treurig.

19 likes

Ik had haar al ontvolgd voor ze me blokte, dus dat pleziertje had ik mezelf al gegund. #treatyoself

13 likes

Nou laten we dat dan bij deze voorkomen door het gewoon Friet te noemen.

11 likes

Ugh ja heb die Bonnie van het weinige wat ik ervan heb gezien altijd al kut gevonden. Zo’n aansteller.

9 likes

Jullie zijn toch ook alleen maar hier woke om erbij te horen! Logisch hoor van Bonnie, lijkt me heel vermoeiend om de hele dag erop te letten dat je geen racistische nare dingen zegt :roll_eyes:

3 likes

als ik bonnie in 1 woord zou moeten typeren zou ik zeggen Jankerd

51 likes