Lekker overdreven, we zeggen allemaal wel eens dingen die op t randje zijn alleen staat er geen camera op ons gezicht. Vind de reacties hier echt mega overtrokken.
Ah ik zat hier al op te wachten š„²
Was het maar de eerste keer dat Bonnie iets over het randje deedā¦
Hoe is het grappig om te lachen over het zijn van een slaaf, inclusief slavenpakje terwijl je met blik en veger een beetje op aan het ruimen bent? Hoe trek je bij zoān doodnormale handeling de conclusie dat je je nu echt als een slaaf voelt. Hoe is dat een normale grap?
Nee eigenlijk niet hoor.
Ik heb het niet gezien (vind bonnie altijd beetje irritant) maar zoals het klinkt gaat ze er wel echt lang over door. Kijk als je een keer zegt āik ben je slaafje toch nietā vind ik het wat anders, maar over een slaven academie etc te beginnen⦠ehh haha dan begrijp je op een gegeven moment toch wel dat dat een beetje gek is.
Ik denk niet dat ze oprecht tot slaaf gemaakte mensen in gedachten had (tenminste, daar ga ik niet vanuit) maar meer een soort Dobby de huiself. Maar wel een beetje tone deaf om het dan de hele tijd āslavenā te gaan noemen
Die vibes kreeg ik ook meteen ja.
Dat met name. āMet een stoffer en blik voel ik me altijd een slaaf hihihiā. Wat geinig dat mensen ooit als bezit werden gezien en achter anderen moesten opruimen met vrees voor eigen leven hihihi
Oh gelukkig dat dacht het aan mij lag hahah, vond het heel seksueel en ongemakkelijk ook.
En dan Nick steeds over dat pakje van dār. ja ik voelde me ook een beetje vies op meerdere levels na het kijken
Ja precies dit! Dat je tegen je partner binnenskamers een keer iets zegt in de trant van āIk ben je slaafje nietā of āIk voel me net je slaafjeā vind ik niet per se heel kwalijk. Om daarover te vallen vind ik een beetje doorgeschoten wokeheid. Al is het nou eenmaal wel zo dat als je je leven vlogt je jezelf moet realiseren dat wat je vlogt dus niet meer binnenskamers blijft en je wellicht daar toch je gedrag op zal moeten aanpassen. Of anders in ieder geval met editten jezelf van bepaalde dingen moet realiseren dat dit misschien onderling best een onschuldig grapje kan zijn, maar dat het ongepast over komt. Maar sowieso vind ik dat het hier geen onschuldige losse opmerking betreft maar echt een heel vreemd gesprek. Snap al niet dat je het er zo over hebt (met slavenacademie enzo) maar al helemaal niet dat je dit er dus in laat als je het met editten tegen komt.
Die ken ik alleen met āsloofjeā. Al weet ik niet precies wat de oorsprong van dat woord isā¦
Ze fucking edit het toch of niet. Dat je iets er in edn thuissetting eruit floept oke. Maar als je het er bewust in edit omdat je het grappig vind en dan dit als exuus gebruikt dan ben je gewoon een domme trol en dan moet je je verantwoordelijkheid nemen en een normaal exuus geven ipv deze ik kan niet elke dag woke zijn bullshit
Ik denk dat het punt gemaakt is.
Oke fijn dat jij dat voor ons beslist
Oh sorry, het āvoeltā voor mij alsof we in herhaling vallen en dat iedereen het met elkaar eens is over dit onderwerp. Ik beslis toch niks?
Nja het is niet tegen jou persoonlijk. Maar ik vind het altijd zo irri als iemand ( en vaak in een discussie over racisme of bodyshaming) komt met " Ja nu is het punt wel gemaakt"
Ik snap dat het misschien irri is als je er niet over wilt lezen. Maar kom dan zelf met een nieuw onderwerp ipv āIk vind dat jullie nu wel even iets anders kunnen zeggenā
Na instagram heeft ons Bon me nu ook op Youtube geblokkeerd, en dat terwijl ik niet eens lullig deed, enkel kritisch
⦠SHIT
Compleet vergeten⦠nu zal ze me nooit meer mogen </3
Moest best lachen om shifra die als Piet verkleed ging. Dat haar kind zegt ādat was mamaā. En Hans die dan zegt ānee, mama zit op de wc.ā Te zien op haar insta story