In het kader van geblokt zijn door… Angel heeft me geblokt op Insta nadat ik netjes zei dat ik haar story’s over Rutte niet vond kunnen. Echt, waarom zijn die mensen allemaal zo?! Echt treurig.
Ik had haar al ontvolgd voor ze me blokte, dus dat pleziertje had ik mezelf al gegund. #treatyoself
Nou laten we dat dan bij deze voorkomen door het gewoon Friet te noemen.
Ugh ja heb die Bonnie van het weinige wat ik ervan heb gezien altijd al kut gevonden. Zo’n aansteller.
Jullie zijn toch ook alleen maar hier woke om erbij te horen! Logisch hoor van Bonnie, lijkt me heel vermoeiend om de hele dag erop te letten dat je geen racistische nare dingen zegt
als ik bonnie in 1 woord zou moeten typeren zou ik zeggen Jankerd
btw, wat een kut actie van Essie met die kaartjes en potlood in een advent kalender.
Zeker lekker cheap naar de ikea geweest en daar 2000000 potloden gejat.
Ja, dat ze nog maar vaak keihard mag janken om een niet lekkere pizza. Boehoeee
Denk je dat je vriendinnen zou kunnen zijn met Bonnie?
- Ja ze lijkt me leuk en gezellig
- Ik denk het niet
- Nee zeker niet
0 stemmers
Ze zou niet perse voor mij geschikt zijn, maar ik denk eigenlijk wel dat Bonnie een leuke vriendin is. Ze doet volgens mij erg veel voor haar vrienden en je kan op haar rekenen.
Dat zegt wel heel veel
Die ken ik niet maar ik lees die naam zovaak hier dat ik maar eens een kijkje moet nemen denk ik.
Gefeliciteerd. je kan zo de Bijbel in.
Ik schaam me nooit voor vrienden, maar zou me wel dood schamen als iemand huilt om haar pizza in een restaurant.
Ik zou dan gewoon beginnen te lachen. Maar ik denk vooral dat ik me erger aan haar humor en volgens mij melkt ze elk klein wissewasje helemaal uit.
De bijbel staat vol met bedenkelijke types hoor.
Denk dat we allemaal wel een bijbel spirit animal kunnen vinden.
Ja ik zou ook moeten lachen denk ik hahaha. Dat kan je gewoon niet serieus nemen. Dat lijkt me ook vreselijk, als iemand constant moet vermelden dat ze bij de mcdonalds een foutje gemaakt hebben en je niet eens een gratis koffie kreeg ter compensatie!
Jezus is mijn bijbel spirit animal. Ik draag ook altijd jurken en slippers in de zomer.
Sorry ik moet het even zeggen, maar ik moet altijd lachen om jouw comments vanwege de combinatie met je avatar. Je avatar is zo cute en dan kom je met die grove stekelige comments hahahahha, heerlijk
Ja zeker, en ik hoop ook echt dat mensen me er dan op aanspreken als iets niet kan.