Maar eigenlijk leven best veel influencers toch in een bubbel? Van de personen waar ik hoogte van heb lijkt het er wel op dat ze gewoon een beetje in een bubbel leven.
Maar ach, misschien leven we allemaal wel in een bubbel 

Maar eigenlijk leven best veel influencers toch in een bubbel? Van de personen waar ik hoogte van heb lijkt het er wel op dat ze gewoon een beetje in een bubbel leven.
Maar ach, misschien leven we allemaal wel in een bubbel 

Ik ga echt stuk om sommige influencers.
Waarom kruipt die vent zelf niet onder de boom
Wat is dit voor stel
Waar heb ik überhaupt naar gekeken
¨Oeeh lekker saussie¨ en ¨ Dit proeft naar…¨
‘Oh dit is ‘hoemoes’. Of is het ‘hummus’. Of ‘GHOEmoes’? Oh nee, ‘ghoemus’! Mag ik dat wel zeggen? Je mag ook helemaal niets meer zeggen tegenwoordig he!’
Alle influencers komen ongeloofwaardig over met hun spon imo.
snap niet dat daar uberhaupt mensen intrappen.
Edit: sterker nog, volgens mij heb ik dit wel vaker gezegd maar ik koop producten waarvoor influencers reclame maken juist niét. Die reclame/spon werkt juist averechts op mij en ik hoop op meer mensen.
Ze zegt het wel, tweemaal zelfs:
Ik ben Bonnie destijds gaan volgen omdat iedereen op dit forum altijd zo enthousiast was over haar. Ik vraag me af waar het is mis gegaan.
Ja dat vraag ik me ook af…
Dat hoort hier. Eerst vinden we haar fantastisch, dan wordt ze te leuk gevonden en dat gunnen we haar niet dus moet elk woord wat de ze zegt onder de loep genomen worden. Dan wordt het hier zonder context neergegooid en haat iedereen haar. Circle of het youtuberstopic
Zo gaat het toch altijd.
Ik weet nog dat Jamie Li eerst heel populair was, op het vorige forum nog. Ik vond er niks aan en toen had ik iets gezegd van “ik wacht wel rustig af tot zij ook van haar voetstuk valt” en toen was iedereen boos maar het gebeurde wel haha.
Zit wel wat in, misschien komt het door het dagelijks vloggen. Als je iemand iedere dag bekijkt en volgt dan krijg je vanzelf irritaties.
Ik vind zo’n heksenjacht eerder treurig
Ik vind Bonnie nog steeds toppie
Doe jij dan ook mee aan de winactie voor het topje van de kerstboom?
Zij heeft zichzelf van haar voetstuk geduwd door ons zure kantoortrutten te noemen. Dat gaat TE VER. Doeiii kaitje
Of iemand is gewoon veranderd door de jaren heen, waardoor datgene wat we altijd zo leuk vonden er niet meer is.
Je bedoelt van Albus? Uiteraard, die leg ik naast mijn kerstkaart van Poppy en Sjakie en mijn halve kaassoufflé
Wanneer ze populair worden, vind ik dat veel een karikatuur van zichzelf worden. Dat is voor mij vaak het moment dat ik ze ook niet meer leuk vind.