Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

Om nu effe superwoke te zijn: “spirit animal” is eigenlijk ook niet oké om te zeggen. Quote van dictionary.com:

“The problem is that spirit animals are an important part of the belief system of some cultures and refer to a spirit that “helps guide or protect a person on a journey and whose characteristics that person shares or embodies.” Referring to Baby Yoda as your spirit animal is actually cultural appropriation.”

16 likes

rip Dobby​:cry::cry::cry::cry::cry::cry:

Oke jullie hebben me overgehaald. Ik kijk nooit maar door jullie moet ik nu toch kijken.

2 likes

Hahaha ja dit vond ik ook zo dom? Hoezo ga je als moeder de Piet zijn? Vraag ff een buurman of desnoods 1 van haar ouders die er bij waren ipv gewoon met je eigen haar en gezicht (zonder roetvegen etc) en je eigen stem te roepen: wel je groente eten

6 likes

en rode wijn met crackerts!

1 like

Maar dit dus. Dat je dan niet bij de edit denkt mmmm misschien niet zo handig deze uitspraken met de hele wereld te delen?

1 like

:joy::joy:

Maar eigenlijk leven best veel influencers toch in een bubbel? Van de personen waar ik hoogte van heb lijkt het er wel op dat ze gewoon een beetje in een bubbel leven.

Maar ach, misschien leven we allemaal wel in een bubbel :yum:

:joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy:

Ik ga echt stuk om sommige influencers.

Waarom kruipt die vent zelf niet onder de boom

Wat is dit voor stel

Waar heb ik überhaupt naar gekeken

2 likes

¨Oeeh lekker saussie¨ en ¨ Dit proeft naar…¨

6 likes

‘Oh dit is ‘hoemoes’. Of is het ‘hummus’. Of ‘GHOEmoes’? Oh nee, ‘ghoemus’! Mag ik dat wel zeggen? Je mag ook helemaal niets meer zeggen tegenwoordig he!’

11 likes

Alle influencers komen ongeloofwaardig over met hun spon imo.
snap niet dat daar uberhaupt mensen intrappen.

Edit: sterker nog, volgens mij heb ik dit wel vaker gezegd maar ik koop producten waarvoor influencers reclame maken juist niét. Die reclame/spon werkt juist averechts op mij en ik hoop op meer mensen.

9 likes

Ze zegt het wel, tweemaal zelfs:

1. (Nick vraagt of ze het opruimt) Okay ik doe het wel…als slaaf met stoffer en blik
    2 (tov Nicks verbazing) ja ik voel me echt een slaaf als ik met stoffer en blik aan de slag ga
4 likes

Ik ben Bonnie destijds gaan volgen omdat iedereen op dit forum altijd zo enthousiast was over haar. Ik vraag me af waar het is mis gegaan.

1 like

Ja dat vraag ik me ook af…

Dat hoort hier. Eerst vinden we haar fantastisch, dan wordt ze te leuk gevonden en dat gunnen we haar niet dus moet elk woord wat de ze zegt onder de loep genomen worden. Dan wordt het hier zonder context neergegooid en haat iedereen haar. Circle of het youtuberstopic

18 likes

Zo gaat het toch altijd.

Ik weet nog dat Jamie Li eerst heel populair was, op het vorige forum nog. Ik vond er niks aan en toen had ik iets gezegd van “ik wacht wel rustig af tot zij ook van haar voetstuk valt” en toen was iedereen boos maar het gebeurde wel haha.

12 likes

Zit wel wat in, misschien komt het door het dagelijks vloggen. Als je iemand iedere dag bekijkt en volgt dan krijg je vanzelf irritaties.

1 like

Ik vind zo’n heksenjacht eerder treurig

@monster Je doet er zelf net zo hard aan mee meid.

27 likes