Wauw. Moet je wel complimenteren op je creativiteit. Had veel verwacht, maar dit is een geheel nieuw level van stupiditeit.
Ik hoop dat je niet struikelt over je hoge paard.
Sorry i dont want to be that bitch. Maar ik moet gewoon lachen om dit lame ass exuus.
( Ik moet vlogger worden met mn onnodige engels)
Een filmpje zonder make up, voor de bank. Minimaal een traan en een niet gemeend excuus. Dat is het formule toch voor dit soort filmpjes?
En jongens, pas op. Er staat een paard in de gang. Niet dat je erover struikelt
De narratiefklok: dingen zijn nieuw, worden groot, zijn fantastisch, gaan ten onder en worden GEHAAT. Hyves, Facebook, Jamie Li.
Als we dit pad in slaan: het woord ânegerenâ is dan ook een mooi voorbeeld van wat we wel kunnen in dit geval.
Hoe kan je zulke dommigheid nou ĂŒberhaupt wĂllen goedpraten die tekst ook âik ruim op als een slaafâ wtf, is die vrouw 12?
Ben er even op geklommen om te kijken of je post vanuit daar meer sense maakt, maar helaas. Kan er niks meer van maken.
Bonnie maakt deze cirkel nu al voor de 2e keer door Er was al eerder een moment dat iedereen haar kut vond maar daarna vond begon men haar toch weer leuk te vinden.
Ik ging het stukje ook even kijken (en inderdaad, echt heel erg raar gesprekâŠ) en totaal ongerelateerd maar die schouw staat zo vol met kerst troepjes en dingen. Vind dat echt zo lelijk.
Als je het etymologisch woordenboek had geraadpleegd (waarin de herkomst van woorden staat vermeld), had je begrepen dat de woorden âverslaafdâ en âslaafâ niks met elkaar te maken lijken te hebben, ondanks het overeenkomstige woordbeeld. Het woord âslaafâ (nu: slaafgemaakte) is dus eigenlijk wel eenduidig, in tegenstelling tot wat jij beweert.
Iemand anders begon trouwens over âsloof(je)â. Ik denk dat er wellicht spraakverwarring is geweest bij Bonnie, want in deze context zou je inderdaad gezegd kunnen hebben âik ben je sloofje (zwoegende huisvrouw) nietâ, wat veel logischer is dan âeen slaafâ zijn.
Ik ben het wel met je eens. Er zitten verschillende ladingen aan. Ook een seksuele context trouwens - in de BDSM wereld is het heel normaal om over je âsubâ/âslaafjeâ te praten. Misschien bedoelde Bonnie dat wel, weten wij veel⊠Mag dat dan tegenwoordig ook niet meer? ik was me er iig niet van bewust dat het zo een verboden woord is, dat je het eigenlijk niet eens meer uit mag spreken? Natuurlijk was het onhandig van bonnie en was dat gesprek niet echt geschikt voor een vlog, laat staan de titel en de beschrijving, maar anderzijds geloof ik wel dat ze zoiets nooit expres zou doen om mensen voor het hoofd te stoten. Ze doet echt wel haar best om maatschappelijke dingen goed aan te pakken toch? Ik ben benieuwd of ze er nog op terug gaat komen.
Zo normaal is dat niet (meer), als je @askasub volgt op Instagram dan kom je specifiek hierover regelmatig informatie tegen.
Hm oke⊠dat wist ik niet
Even los van deze discussie en Bonnie want heb er niks van meegekregen maar sorry hoor dit is een van de vervelendste dingen die men tegenwoordig kan zeggen bij zulke gesprekken. Alsof een ander iets van je ontneemt. Alsof je slachtoffer bent van dingen. Omgekeerde wereld bijna
Snap je wat ik bedoel?
Het was een oprechte vraag, niet insinuerend bedoeld of zo
En nu ik nog eens goed lees, sub is niet hetzelfde als slaaf. Daar zit nog wel een verschil tussen; net zoals een dom niet meteen een master is. Het is de master/slave verhouding die in de progressieve kinkwereld onder de loep ligt. Maar eh, come over to the kinkside (kinktopic) als je mee wilt praten. Vinden we leuk, volgens mij is het een beetje stoffig daar inmiddels.
haha oke, ik kom wel eens buurten
Ja dat kan wel en ik geloof je als je dat dan nu zegt hoor. Maar begrijp je wat ik bedoel? Hoe dat overkomt⊠alsof een ander voor je bepaalt ofzo en jij âslachtofferâ bent van mensen die âtegenwoordig dingen bepalen voor ons of iets mag of nietâ. Want je kunt niet ontkennen dat dit zo vaak geroepen wordt en dan wel met een intentie. Beetje een vibe van: Mogen we dit tegenwoordig ook niet meer? Alles wordt ons afgepakt
Ik weet niet, het zou denk ik al anders voelen als je de vraag anders stelt (weet ff niet hoe)
Ik snap je, sorry! Zo bedoelde ik het echt niet. Schrijven is soms lastiger dan praten
Nou, dit is inderdaad precies waarom ik Bonnie ook niet meer zo leuk vind. Vind haar dagelijkse vlogs nu ook niet leuk, er is iets veranderd in haar manier van praten en doen⊠ik kan het niet goed uitleggen.