Hoelang willen monica en danique die mukbangs gaan doen? Ben na de 2e keer halverwege afgehaakt
Fucking hell wat egocentrisch
Ze heeft toch ook een masterdiploma in communicatiewetenschappen? Ben benieuwd hoe ver ze komt!
Ja en ook de opzet vind ik kut. Kijker stellen vragen dus enige wat ze hoeven doen is vreten. Bedenk dan iedere week een leuk relevant onderwerp.
Maargoed zoals alles bij monica zal ze het nog 2 x volhouden
Waarom eigenlijk?
Oh ik vind t juist echt super gezellie als ik mân nagels aan het doen ben ofzo
Hahaha ja voor monica was het net of ze de kinderversie van party en co deed en de rest de volwassen versie.
Maar ja het gaat ook niet om slim zijn, maar om hoeveel algemene kennis je hebt. En soms komen ze dan in de laatste video ronde met een fragment van een tv-programma uit 1972 en good luck als je dan geboren bent in de 90s en geen idee hebt waar je naar kijkt.
Sanne heeft meegedaan aan een winactie van een dierenwinkel. Blijkt dat ze het gewonnen product alleen in Amsterdam op kan halen.
Je ziet toch al in de naam van het account Amsterdam staan?! Dan kun je toch ook bedenken dat ze het niet zomaar naar je gaan opsturen? Dan kan ik ook wel meedoen aan allerlei acties in Groningen, terwijl ik in Maastricht woonâŠ
Dan ook nog zeggen dikke pech. Nee gewoon ff logisch nadenken
Edit: ik heb het oorspronkelijke bericht nog opgezocht. Daar staat zelfs letterlijk bij dat als je wint, je het zelf moet ophalen bij desbetreffende locatie. Echt⊠
Haha ja we waren gelijktijdig aan het typen 
Ze hebben nu een andere winnaar uitgekozen of geloot idd
Oh hebben ze het hele influencerskliekje open getrokken, ben benieuwd wie er nog meer mee doet.
Kan nu al niet wachten op alle âwie is dit??â âIs dit een BNâer??â reacties op Facebook
Dat zeg ik ook niet. Maar het hangt er maar van af wat je onder intelligent zijn verstaat. Ik denk niet dat je slim hoeft te zijn om de Slimste Mens te winnen. Je moet vooral veel feitjes kunnen onthouden.
Emma worteldoek

Wel echt 2020

Corona cijfers stijgen weer, maar wil en tien delen even een lippenstift
(insta story)
Ik dacht dat je met delen bedoelde dat ze een spon lipstick laten zien, maar Tien doet de lipstick op die Wil altijd gebruikt. Dan zou ik zonder Corona al niet doen, maar nu helemaaaaal niet. 
Doe dat zelf nooit hoor en ken ook geen mensen die dat doen haha.
Maar is dat echt zoveel erger dan in elkaars aura werken en eten enz?
Ik zou normaal gesproken best een lipstick van een goede vriendin of mân moeder ofzo lenen, maar nu net Corona lijkt me dat niet echt verstandig. Maar dat bestaat toch niet voor wil en tien.
Willemijn en vooral Martine zijn toch ook Corona ontkenners dus canât say Iâm surprised.
Ik vraag me echt af wat de overheid verwacht had toen ze zeiden dat je nog wel naar Curaçao kon. Alsof covid denkt âneuh, ga liever niet met vakantiegangers meeâ.
Ik heb soms echt het idee dat zijn gewoon zoekt op #winactie op insta en dan overal aan mee doet, ze wint echt uitzonderlijk vaak iets!