Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

Jaaa love askasub :heart:

2 likes

Ik zie de titel en denk oke vet wat een verandering maar het blijken twee mini plukjes te zijn.

10 likes

Oh ik vond het wel een groot verschil, vooral heel blond (en heel influencerachtig haha. Slaat natuurlijk nergens op maar ik zie denk ik gewoon nooit mensen in het echt die zo van de kapper terugkomen)
Ik vond het er een beetje vreemd uitzien alsof het in happen geverfd was, je zag hier en daar echt zo’n rechte lijn, maar dat was blijkbaar juist de bedoeling?
Maar niet roze inderdaad. Ik vind het wel erg mooi staan. Wel een enorm verschil met Bonnie met pony van vroeger natuurlijk (als het om vergelijken gaat :stuck_out_tongue: )

3 likes

Wow, make it make sense. Wtf :joy:

image

Zo kan je echt niet zijn😭

Vond de kleur ook raar, achteraan zo oranje, tussendoor een beetje geel en dan vooraan een vleugje roze :thinking:

5 likes

Hahaha wow jaloers wij hadden alleen stuntdag en dat was de allerlaatste gewone lesdag voor de toetsweek

9 likes

Ze kan moeilijk nog een huis gaan kopen voor de views denk ik (de enige reden dat ikzelf weer even ben gaan kijken)

1 like

Ik vind Jennie’s en haar vlogs echt heel leuk, maar ik wil zó graag wat meer plukjes in haar haar krullen dan alleen die voorste twee.

10 likes

Anna doet mee aan De Slimste Mens. Ik heb vaak het gevoel dat zij zich ‘dommer’ voordoet terwijl ze, denk ik, vet slim is. Ben dus best benieuwd :sweat_smile:

15 likes

Whaha dit heb ik ook… doe dan alles of niks!

Nou ja, voor de slimste mens moet je niet echt slim zijn. Je moet vooral veel kennis paraat hebben. Ik verwacht niet dat Anna dat heeft, maar we gaan het zien. Wanneer is de aflevering?

1 like

Hoelang willen monica en danique die mukbangs gaan doen? Ben na de 2e keer halverwege afgehaakt

3 likes

Fucking hell wat egocentrisch

5 likes

Ze heeft toch ook een masterdiploma in communicatiewetenschappen? Ben benieuwd hoe ver ze komt!

Ja en ook de opzet vind ik kut. Kijker stellen vragen dus enige wat ze hoeven doen is vreten. Bedenk dan iedere week een leuk relevant onderwerp.

Maargoed zoals alles bij monica zal ze het nog 2 x volhouden

4 likes

Waarom eigenlijk?

Oh ik vind t juist echt super gezellie als ik m’n nagels aan het doen ben ofzo

1 like

Hahaha ja voor monica was het net of ze de kinderversie van party en co deed en de rest de volwassen versie.

Maar ja het gaat ook niet om slim zijn, maar om hoeveel algemene kennis je hebt. En soms komen ze dan in de laatste video ronde met een fragment van een tv-programma uit 1972 en good luck als je dan geboren bent in de 90s en geen idee hebt waar je naar kijkt.

26 likes

Sanne heeft meegedaan aan een winactie van een dierenwinkel. Blijkt dat ze het gewonnen product alleen in Amsterdam op kan halen.

Je ziet toch al in de naam van het account Amsterdam staan?! Dan kun je toch ook bedenken dat ze het niet zomaar naar je gaan opsturen? Dan kan ik ook wel meedoen aan allerlei acties in Groningen, terwijl ik in Maastricht woon…

Dan ook nog zeggen dikke pech. Nee gewoon ff logisch nadenken

Edit: ik heb het oorspronkelijke bericht nog opgezocht. Daar staat zelfs letterlijk bij dat als je wint, je het zelf moet ophalen bij desbetreffende locatie. Echt… :roll_eyes:

10 likes

Haha ja we waren gelijktijdig aan het typen :sweat_smile:
Ze hebben nu een andere winnaar uitgekozen of geloot idd

1 like