Nee geen ‘recht’ inderdaad, maar het zorgt wel voor wat meer binding ofzo, als ze het wel zou doen.
Bonnie heeft niet heel veel meer volgers dan mijn bedrijfsaccount op Insta. En als ik daar een dagje niet reageer is het menes
maar is niet te vergelijken natuurlijk.
Voorbeeld: mijn zusje heeft haar 2 keer een een vraag gesteld of tip gegeven, als dat dan genegeerd wordt voel je je daarna als mens heel stom(beetje kansloos alsof je tegen een muur praat) en ze heeft haar nu ook ontvolgt want vind haar niet meer sympathiek.
Edit: @Banananana Ja dat vind ik een ander verhaal, dat is gewoon prive, en te creepy. bij Mascha snap ik het ook eerder met zoveel volgers en aparte mensen ertussen.
Als iemand in de comments of per DM een vraag stelt over een samenwerking die ze heeft met een bedrijf, bijvoorbeeld; waar is dat … van of welke soort van dat merk heb jij ? En ze reageren niet, terwijl ze wel worden betaald om datgene te promoten, dan is dat merk ook een klant kwijt/nee verkopen. Dat lijkt me niet chill.

Ze zal wel weer een verkansie verdiend hebben. Waarom bedenk je niet zelf gewoon wat de verstandigste keuze is