Oh hebben ze het hele influencerskliekje open getrokken, ben benieuwd wie er nog meer mee doet.
Kan nu al niet wachten op alle “wie is dit??” “Is dit een BN’er??” reacties op Facebook
Oh hebben ze het hele influencerskliekje open getrokken, ben benieuwd wie er nog meer mee doet.
Kan nu al niet wachten op alle “wie is dit??” “Is dit een BN’er??” reacties op Facebook
Dat zeg ik ook niet. Maar het hangt er maar van af wat je onder intelligent zijn verstaat. Ik denk niet dat je slim hoeft te zijn om de Slimste Mens te winnen. Je moet vooral veel feitjes kunnen onthouden.
Emma worteldoek
Wel echt 2020
Corona cijfers stijgen weer, maar wil en tien delen even een lippenstift (insta story)
Ik dacht dat je met delen bedoelde dat ze een spon lipstick laten zien, maar Tien doet de lipstick op die Wil altijd gebruikt. Dan zou ik zonder Corona al niet doen, maar nu helemaaaaal niet.
Doe dat zelf nooit hoor en ken ook geen mensen die dat doen haha.
Maar is dat echt zoveel erger dan in elkaars aura werken en eten enz?
Ik zou normaal gesproken best een lipstick van een goede vriendin of m’n moeder ofzo lenen, maar nu net Corona lijkt me dat niet echt verstandig. Maar dat bestaat toch niet voor wil en tien.
Willemijn en vooral Martine zijn toch ook Corona ontkenners dus can’t say I’m surprised.
Ik vraag me echt af wat de overheid verwacht had toen ze zeiden dat je nog wel naar Curaçao kon. Alsof covid denkt “neuh, ga liever niet met vakantiegangers mee”.
Ik heb soms echt het idee dat zijn gewoon zoekt op #winactie op insta en dan overal aan mee doet, ze wint echt uitzonderlijk vaak iets!
Maar dit
Ik volg een ethical influencer op insta en die had in een story gezet dat haar haar zo erg in de war was (oid, weet de context niet meer zo goes) en dat het een grote dreadlock was.
Mensen reageerden toen dat het niet ok was, omdat dreadlocks niet verward moet worden met vies/onverzorgd etc.
Zij heeft toen een hele simpele, maar duidelijke excuses gemaakt en e.e.a over dreadlocks en de herkomst ervan gedeeld. Dit was zo goed want 1) zij ownde het en bood haar excuses aan 2) erkende de mensen die ze hiermee had gekwetst en 3) leerde mensen zoals ik (ik refereerde ook wel eens naar mn haar als dreadlock) dat en waarom het niet ok is.
Dat Bonnie slaag zegt is kwalijk, maar dat ze het vervolgens bagatelliseert is nog kwalijker. Hoe moeilijk is het om het kort te adresseren in je volgende vlog of in de comments?
Ze heeft dit laatst wel bij iets anders gedaan, bij de opening van de vlog excuses aangeboden. een soort rectificatie.
Weet ff niet meer waar dit over ging, was 1 of 2 weken geleden dacht ik ?
Ja voor shipito toch een spondeal. Dat je douanekosten zelf moest betalen.
Overigens heb ik haar link gebruikt om een shipito account aan te maken en daarmee zou je dan 15% korting op je eerste bestelling krijgen. Maar die kreeg ik niet. Heb haar toen een bericht gestuurd, met of dat ook fout was maar nooit reactie op gekregen:grimacing:
Komt denk ik door haar relatief hoge aantal volgers.
Bonnie reageert sowieso nooit via de DM’s. Terwijl ze wel uitstraalt dat ze zo toegankelijk is en zo gezellig in de comments etc. Wisselt echt per youtuber.
Laura Breijde reageert echt altijd, vind ik zo goed. Dat hoort ook bij je werk toch.
Ben ik niet met je eens. Je volgers hebben geen recht op je tijd en aandacht alleen omdat je vlogt.
Ooh hmm.
@Banananana Het is niet alsof ik een fangirl ben die gezellig met haar probeert te chatten ofzo, daarom dm ik haar niet. Maar ze prijst nu een korting aan die ik niet krijg. Het voelt nu een beetje alsof ik de klantenservice niet te pakken krijg Maar heb shipit.o zelf maar bericht.
Val ook eens een keertje voor spon hoor
Oh nee, jouw dm vind ik terecht! Dat is ook gewoon zakelijk.
Maar mensen die onzin sturen en janken dat ze geen reactie krijgen, dat vind ik niet ok. Mensen die massa dm’en dat ze een foto willen van Mila in het pakje dat ze opgestuurd hebben, die types.
Nee geen ‘recht’ inderdaad, maar het zorgt wel voor wat meer binding ofzo, als ze het wel zou doen.
Bonnie heeft niet heel veel meer volgers dan mijn bedrijfsaccount op Insta. En als ik daar een dagje niet reageer is het menes maar is niet te vergelijken natuurlijk.
Voorbeeld: mijn zusje heeft haar 2 keer een een vraag gesteld of tip gegeven, als dat dan genegeerd wordt voel je je daarna als mens heel stom(beetje kansloos alsof je tegen een muur praat) en ze heeft haar nu ook ontvolgt want vind haar niet meer sympathiek.
Edit: @Banananana Ja dat vind ik een ander verhaal, dat is gewoon prive, en te creepy. bij Mascha snap ik het ook eerder met zoveel volgers en aparte mensen ertussen.
Als iemand in de comments of per DM een vraag stelt over een samenwerking die ze heeft met een bedrijf, bijvoorbeeld; waar is dat … van of welke soort van dat merk heb jij ? En ze reageren niet, terwijl ze wel worden betaald om datgene te promoten, dan is dat merk ook een klant kwijt/nee verkopen. Dat lijkt me niet chill.