Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

Ja ik heb elise (van ‘echt jeeeezus niet normaal’) paar keer gedmd met een vraag over een samenwerking (welke maat ze bijv droeg in een legging die ze aanprees): nooit een reactie gekregen. Terwijl andere influencertypes zoals laura brijde of liesbeth rsker wel eens reageren. Die hebben bij mij dus ook echt een hogere gunfactor

Edit; zeg dus niet dat ze dat móeten doen of dat ze dat verplicht zijn aan me, maar het maakt iemand wel sympathieker en persoonlijker

6 likes

Dat zei Bas Smit vanmiddag ook al. Had een hele leuke actie opgezet dat mensen konden bieden voor een etentje in zijn winter wonderland achtertuin inclusief hotelovernachting. Iemand bood €17.500 en de gehele opbrengst gaat naar het Prinses Maxima Centrum. Tegelijkertijd zou hij een gezin dat het goed kon gebruiken hetzelfde arrangement bieden. Hij had ongevraagd duizenden DM’s van mensen met zielige verhalen waarom zij dat zouden verdienen of mensen die het raar vinden dat dit alleen voor de rijke mensen bedoelt was (ja duhhhh, opbrengst voor een goed doel). Ik zou me daar echt te bescheiden voor voelen om iemand mijn hele levensverhaal te DM’en :see_no_evil:

1 like

Bonnie heeft wel eens op mijn dms gereageerd. Vond haar heel chill toen

3 likes

Zo zie je maar weer, je bent nooit een pot nutella.
(je kunt het eigenlijk nooit iedereen blij maken)

4 likes

Widya Soraya reageerd altijd zo lief. Ik ben zon iemand die op stories reageer interesseert me geen moer of diegene bekent is of niet. En van Widya krijg ik altijd de liefste dingen terug haha.

10 likes

Jaa ze is zo lief! Ik vind haar soms te spiritueel maar ik vind hetwel leuk om haar te volgen.

2 likes

Mijn god hoe dramatisch is Lotte. Dat beeld dat ze zit te huilen achter haar bureau. :zipper_mouth_face:

55 likes

Waarom is ze aan het huilen?

2 likes

Lijkt wel een exorcist uitdrijving, ze lijkt helemaal strak. Ah wat is er allemaal mis dan :frowning:

99 likes

Ach ja, mensen doen dat al voor een simpel gratis stokbrood dus het verbaasd me niks…

Het was een drukke dag, vollop aan het verhuizen, veel werk, ze was 20 minuten te laat om te gaan schaatsen, ze besefte plots dat dit echt hun huis is en ze is trots op Joey en ‘zijn mannen’ dus dan even tranen van blijdschap, …

Begrijpelijk hoor maar dit was zo dramatisch gefilmd

2 likes

Zo te zien aan de comments onder de nieuwste Nikkie Tutorials video zijn er verdachten gearresteerd naar aanleiding van de overval in augustus. Goed nieuws!

2 likes

Shifra is weer zwanger, zag ik. Leuk voor hen!

18 likes

Ik snap echt de emotie/spanning/stress etc bij een verhuizing en verbouwing. Been there done that, maar dit stukje?! WHY.

7 likes

Billie rose laat in haar laatste vlog allemaal kerstspullen van s.ostrene grene zien en ze vertelt dat ze zulke leuke en goedkope spullen hebben. Daarna zegt ze: ik vind het stom om te zeggen maar dit is echt geen spon hoor!!! Een week later een post en twee stories
op Instagram over kerstspullen van dezelfde winkel waar wel bij staat dat het een samenwerking is, lekker ongeloofwaardig weer.

9 likes

Curacao geeft vandaag een oranje reisadvies af, Monica zou er morgen heenvliegen en vraagt nu op Instagram aan haar volgers of ze nog moet gaan. Benieuwd wat daaruit komt :rofl: Ze zal wel weer een verkansie verdiend hebben. Waarom bedenk je niet zelf gewoon wat de verstandigste keuze is

25 likes

Ahh dat vind ik echt leuk voor ze! :heart:

Ik zou ervoor tekenen om te gaan schaatsen en wat broodjes te halen terwijl mijn vriend al weken alles in huis doet. Ik denk niet dat hij daarover zeurt, maar voor lotte is het allemaal zo zwaar?
Heb haar ook al regelmatig zien kerstshoppen?

Ik snap niet zo goed dat ze het dan zo druk heeft, en waarmee dan? In ieder geval niet aan de vlogs af te zien.

6 likes

Ik vind het echt DOM als je in deze periode een vakantie boekt en dan gaat janken als het niet door kan gaan. Doe ff normaal

50 likes

Hahaha jaa zo kan ze ook zijn idd :joy:

1 like