Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

Het wordt bijna een leuk spel om te raden wat de eisen van de spon voor bol.com zijn.
Sowieso een keuze optie tussen verschillende ballen en ze moeten sowieso allemaal de piek met de panter laten zien.

6 likes

Is dat nou diezelfde fles Dove die op tafel staat?

44 likes

Ik heb gereageerd met dat ik zelf Antilliaans ben en normaal gesproken met Kerst/nieuwjaar mijn familie bezoek. Dit jaar hebben we besloten niet te gaan. We hebben voor mijn opa van 86 een iPad gekocht en vieren kerst via videobellen. Gelukkig woont mijn oudere broer ook op curacao en zal hij met kerst bij mn opa zijn. Hoe jammer het ook is. Het is gewoon niet verantwoord. Ben benieuwd of Mo zal reageren.

34 likes

Hier ben ik het zo erg mee eens. Ik ben jong en zie er niet uit alsof ik ziek ben, maar door chronische ziekte ben ik wel constant moe en ik word echt nog moe-er (is dit een woord) van mensen die daar opmerkingen over maken. Dit soort mensen mogen echt best een dag met me ruilen.

25 likes

December is wel de periode voor overload aan spon bij alle infkuencers.

1 like

*vermoeider.

Vervelend dat je dat hebt. Ik ben nergens mee gediagnosticeerd, maar ben wel echt snel moe en daarnaast ook gewoon heel lui. Grappen daarover vind ik echt kut.

5 likes

Oja dat verwacht ik ook wel bij haar. Vond het een tijdje heel leuk om haar vlogs te volgen maar op een gegeven moment gestopt. Ze gaf mij toch een soort vibe van iemand bij wie je soms op je tenen moet lopen met wat je zegt. Dat je niet weet of ze boos gaat worden om wat je zegt of dat het goed valt… Naja dit was alleen via youtube ken haar verder niet. Wel fijn dat ze zo investeert in interactie met haar volgers.

1 like

Oh dankjewel! Ja, dat soort grappen zijn ook gewoon niet leuk. Niet elk lichaam is hetzelfde gemaakt in hoe het werkt.

2 likes

Ja precies dit wat je zegt! Ze komt heel volwassen en zelfverzekerd over maar vergeet niet dat ze nog maar 23 is. Natuurlijk kun je dan ook al heel volwassen zijn, leeftijd zegt niet alles. Maja hoe ouder je wordt hoe meer tijd je nog weer hebt om ervaringen met allerlei situaties op te doen en volwassener te worden in je reacties.
Als ik naar mezelf terugkijk van begin 20 dacht ik ook alles te weten terwijl ik nu rond 30 erachter kom dat ik steeds minder weet. En dingen genuanceerder kan zien. Dit is natuurlijk wel mijn persoonlijke ervaring.

2 likes

@kali Jeetje wat een overdreven reacties weer. Dit forum is zo zuur.

disclaimer is grap

4 likes

Wow ja inderdaad :joy: achter dat bureau en die gordijntjes ook.

2 likes

Man man inderdaad… dat ze er überhaupt over lijkt te twijfelen… en dat ze baalt kan ik eigenlijk ook niet over uit, wat dacht je dan als je je eigen plezier boven maatschappelijk belang zet door op vakantie te willen :roll_eyes:

4 likes

Net hoog genoeg om erover te struikelen

2 likes

Shifra is zwanger

https://www.instagram.com/p/CIjF-qSD1oo/?igshid=1spoo69wg36cw

1 like

Monica neemt net als Cynthia haar eigen doperwten en knakworsten mee om daar zelf klaar te maken?

27 likes

Lol tja ze zou ook eens zelf wat moeten betalen

Die gaat gewoon. #verdienhetecht

Maar echt, zo egoïstisch. Dat je ook niet een beetje verder kunt kijken dan jezelf. Je komt met zoveel mensen in aanraking, ook al beweer je dat je niet het resort af komt. Onbegrijpelijk echt.

36 likes

Echt lachwekkend hoe ze zichzelf nu al aan ‘t indekken is. Tuurlijk zit ze morgen op ‘t vliegveld.

Hoop echt dat er straks geen vliegtuigen meer terugvliegen.

40 likes

Dit laat zien dat ze er echt heel goed over nagedacht heeft!!! :upside_down_face:

2 likes

Ja maar iedereen zegt dat ze gewoon moet gaan!! Zou lullig zijn als ze nu gewoon thuisblijft

15 likes