Net hoog genoeg om erover te struikelen
Lol tja ze zou ook eens zelf wat moeten betalen
Die gaat gewoon. #verdienhetecht
Maar echt, zo egoïstisch. Dat je ook niet een beetje verder kunt kijken dan jezelf. Je komt met zoveel mensen in aanraking, ook al beweer je dat je niet het resort af komt. Onbegrijpelijk echt.
Echt lachwekkend hoe ze zichzelf nu al aan ‘t indekken is. Tuurlijk zit ze morgen op ‘t vliegveld.
Hoop echt dat er straks geen vliegtuigen meer terugvliegen.
Dit laat zien dat ze er echt heel goed over nagedacht heeft!!! 
Ja maar iedereen zegt dat ze gewoon moet gaan!! Zou lullig zijn als ze nu gewoon thuisblijft
Ik vond Bas Smit altijd nog kwallerig over komen maar eerlijk is eerlijk: hij zet zijn BN-erschap wel altijd op een hele positieve en creatieve manier in. Heb daardoor wel echt meer respect voor hem gekregen. Ook leuk dat hij nu een gezin dat het goed kan gebruiken ook dat arrangement aanbiedt.
In januari is ze haar kindje verloren dus ik denk dat je daarmee in je hoofd zat?
Ja en ze roeit er ook samen met Robje naar toe in een bootje
Ook bijzonder dat het advies maar één kant op werkt blijkbaar. Want ze boekte een reis naar Curaçao “gewoon gaan, want van de overheid mag het!”. En nu mag het alleen voor noodzakelijke reizen en is ze ziek aan het twijfelen om alsnog te gaan…
Bonnie lijkt de laatste tijd meer een typetje dan echt zichzelf.
Ja en dat het daar veiliger is dan in Nederland
Geen enkel fucking benul dat het gewoon mega asociaal van al die Nederlanders is om daar heen te gaan. Door ‘ons’ is het nu code oranje.
Kan er zo kwaad om worden.
Exact!
Een vakantie is geen noodzakelijke reis, dus het lijkt me duidelijk dat ze niet moet gaan. Zo moeilijk is het toch niet zou je denken. Ik begrijp niet waarom mensen vinden dat het dan alsnog oké is om wel te gaan.
Misschien is er juist wel gelobbied door de eilanden en wilden ze dit? Je weet niet hoe het achter de schermen is gegaan.
(Ik vind het ook heel onverstandig dat deze plekken wel als vakantielocaties zijn aangeduid, hoor)
Omdat ze zooooooo toe zijn aan vakantie en het écht verdiend hebben!!!

Wat bedoel je hiermee? Heeft ze die fles gekregen en geeft ze het aan haar ouders? Ik heb nog geen tijd om de vlog te kijken dus ik snap niet wat hier het probleem is 
En dat mensen daar misschien niet helemaal stilstaan bij wie dat hotel precies bezit vind ik dan nog tot daaraantoe, maar het hele “ik ga daar praktisch in quarantaine” en “ik stimuleer de lokale economie” is sowieso al totaal niet te rijmen