Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

Ik vond Bas Smit altijd nog kwallerig over komen maar eerlijk is eerlijk: hij zet zijn BN-erschap wel altijd op een hele positieve en creatieve manier in. Heb daardoor wel echt meer respect voor hem gekregen. Ook leuk dat hij nu een gezin dat het goed kan gebruiken ook dat arrangement aanbiedt.

38 likes

In januari is ze haar kindje verloren dus ik denk dat je daarmee in je hoofd zat?

Ja en ze roeit er ook samen met Robje naar toe in een bootje

8 likes

Ook bijzonder dat het advies maar één kant op werkt blijkbaar. Want ze boekte een reis naar Curaçao “gewoon gaan, want van de overheid mag het!”. En nu mag het alleen voor noodzakelijke reizen en is ze ziek aan het twijfelen om alsnog te gaan…

6 likes

Bonnie lijkt de laatste tijd meer een typetje dan echt zichzelf.

6 likes

Ja en dat het daar veiliger is dan in Nederland :expressionless: Geen enkel fucking benul dat het gewoon mega asociaal van al die Nederlanders is om daar heen te gaan. Door ‘ons’ is het nu code oranje.
Kan er zo kwaad om worden.

27 likes

Exact!

Een vakantie is geen noodzakelijke reis, dus het lijkt me duidelijk dat ze niet moet gaan. Zo moeilijk is het toch niet zou je denken. Ik begrijp niet waarom mensen vinden dat het dan alsnog oké is om wel te gaan.

4 likes

Meest bizarre hieraan vind ik dat Nederland de eilanden niet wilde helpen in het voorjaar, vervolgens vrij verkeer verklaard voor de eilanden, jan en alleman daar met virus heen gaat. Hoe intens asociaal is dit. Vind echt dat iedereen die daarheen gevlogen is persoonlijk een rekening verdient om te helpen.

94 likes

Misschien is er juist wel gelobbied door de eilanden en wilden ze dit? Je weet niet hoe het achter de schermen is gegaan.

(Ik vind het ook heel onverstandig dat deze plekken wel als vakantielocaties zijn aangeduid, hoor)

5 likes

Ook dan nog denk ik dat er zoiets bestaat als zelf nadenken en niet gaan. Wat ik trouwens ook grappig vind, veel influenza’s noemen het stimuleren van de economie daar als argument, maar doorgaans overnachten influencers (zoals bijvoorbeeld Cynthia) nooit in hotels die eigendom zijn van de lokale bevolking.

Je hebt trouwens gelijk volgens een artikel van het nrc.

14 likes

Omdat ze zooooooo toe zijn aan vakantie en het écht verdiend hebben!!!

:roll_eyes:

1 like

Wat bedoel je hiermee? Heeft ze die fles gekregen en geeft ze het aan haar ouders? Ik heb nog geen tijd om de vlog te kijken dus ik snap niet wat hier het probleem is :joy:

1 like

En dat mensen daar misschien niet helemaal stilstaan bij wie dat hotel precies bezit vind ik dan nog tot daaraantoe, maar het hele “ik ga daar praktisch in quarantaine” en “ik stimuleer de lokale economie” is sowieso al totaal niet te rijmen

11 likes

Jaa ik zag tijdens een webinar een hoofd communicatie (geloof ik) van de overheid op curacao en die zei juist dat ze zo blij waren met de toeristen. Dus ja… vind het ook wel een beetje dubbel. Eigenlijk moet er gewoon geld heen om die klap van het toerisme op te vangen, niet potentiele virusdragers

2 likes

Is Monica onderweg naar Curaçao ja of nee?

• Ja zeker weten, schijt aan Curaçao
  • Nee, ik heb faith

0 stemmers

Vanwege het aloude “ikke ikke ikke en de rest kan stikke!!” Sad but true.

10 likes

Ik ben wel écht benieuwd of ze is gegaan.

1 like

Ze kreeg hem inderdaad in de eerste screenshot van Nick, en het lijkt erop dat ze hem later aan haar ouders heeft gegeven. Geen probleem verder, vond het gewoon grappig om te zien.

1 like

Is vast niet haar “main” cadeau haha