Door heel dit cadeau geneuzel liep ik net tegen iets aan wat ik leuk vond om aan mn bff te geven haha. We hadden eerst besloten om dit jaar geen cadeaus te doen maar kon t niet laten om troep te kopen en te geven hahah.
Ik dacht juist dat iedereen dat geweldig vond (ook dat ze helemaal had geregeld dat hij er al stond) maar misschien was ik dat gewoon zelf 
Haha nee ik herinner me echt ellenlange discussies over dat 1) een vaatwasser echt een heel raar onpersoonlijk cadeau is 2) echt raar om een praktisch gebruiksvoorwerp te geven en 3) echt egoĂŻstisch eigenlijk want ze gaat hem zelf ook gebruiken dus het is niet eens echt een cadeau voor hem, echt zielig dat hij niet een cadeau krijgt dat speciaal en alleen voor hem is !!1!

(Ja ik ben ook kamp LOVE praktische cadeaus waar ik wat mee kan dus had dit absoluut fantastisch gevonden)
Hij heeft tegenwoordig toch helemaal niet meer zoveel views?
Hij zat laatst in een open kaart met Robbert Rodenburg en hij doet ook veel achter de schermen, helpt andere influencers groot te worden, dus daar zal wel een deel van zn inkomen vandaan komen. Maarja als je dan kijkt dat hij 13,9 miljoen abonnees heeft en zoân 400k views haaltâŠ
Wat spaarlamp zegt en volgens mij werkt(e) hij ook samen met Mr.Beast naja laatste weet ik wel zeker maar of dat nog zo is weet ik niet meer.
Woooow die had ik niet verwacht!
ZO WAAR DIT!
Ik heb nu ook alleen maar nodige dingen op mân verlanglijstjes gezet. Sokken en zo. 
Een sokken abonnement is ook een leuk cadeau, zoals Sok&sok. Paar mooie aan overgehouden 
Kinderachtig dat ze het willen? Als ze het leuk vinden om een beetje uit te pakken voor elkaar dan is dat prima toch? Ik snap niet goed wat daar kinderachtig aan is. Het is niet alsof Bonnie als een boze Dudley Dursley op de grond stampt omdat ze maar 53 cadeautjes heeft gehad dit jaar in plaats van 61.
Ja en nog meer influencers, ze waren uitgenodigd.
Same. Als ik mag kiezen liever een uitje of een bezoekje/wandeling iets. Ik ben altijd wel dankbaar voor een cadeau vanwege het gebaar maar hou absoluut niet van onnodige spullen bezitten en wat ik nodig heb koop ik zelf wel.
Moet ook niet denken aan zoân adventskalender met 25 cadeautjes, allemaal spul wat je zelf niet zou kopen.
Nou ja, #nospon betekent naar mijn weten: ik ben niet betaald om dit te zeggen. Sluit niet uit dat ze iets aangeboden krijgen.
#gekregen of #uitgenodigd is dat ze iets gratis krijgen. Vermelden moet wel, maar ja. Misschien staat er ergens klein in een hoekje.
Ik ben eigenlijk gewoon opgelucht voor haar

Misslipgloss heeft de post van Monica geliked, vraag me af wat zij gedaan zou hebben.
Ze was vorige week op Curaçao. Wat denk je dat ze gedaan heeftâŠ
Ze vroeg specifiek badschuim voor in bad wat heel erg schuimde, en had toen oa Badedas gekocht/gekregen. Op die fles van nick van Dove stond douche/bad crĂšme. En zoân crĂšme schuimt niet echt, dus ze zal wel gedacht hebben ja dat is zonde ik geef het aan mijn ouders. Dat is mijn theorie
en zou ik in overleg met de gever ook gedaan hebben.
5 minuten into the vooroordelen video van Wout en Elise en maar uitgezet: één grote humble brag, bah.
Ja dat, gatver. De druppel was: âWij zijn inderdaad heel spiritueel, want we hebben allemaal stenen in huis en geloven ook dat je slechter slaapt bij volle maan. En Wout is heeeeeel gevoelig.â Brr.