Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

Ja maar eerst reageert ze heel enthousiast over die Dove fles met dat ze het zo’n leuk cadeau vindt van Nick. Dus wel gek als ze dat vervolgens weer cadeau doet aan haar ouders (want ze was er toch blij mee?) :grimacing:

2 likes

Dat is ook juist leuk! Mijn schoonvader is gek van schuimblokken, dus hij kreeg voor zijn verjaardag onder andere een doos met 200 schuimblokken.

11 likes

Misschien is het toeval en zijn het twee verschillende flessen? Gaat nogal ver om dat uit te pluizen.

2 likes

Haha ja en alsof een chocoladeletter zoveel bijzonderder is dan een reep chocolade. Ook iets dat je speciaal geeft als cadeau, maar het is echt niet zo bijzonder.

Rond deze tijd koop ik ook dingen voor mijn man die ik normaal ook wel zou kopen als verrassing maar nu pak ik ze in zodat het een cadeau wordt.
Het is ook gewoon een advent cadeau, niet het hoofdcadeau tijdens kerst.

5 likes

Het is deel van de adventkalender, één van de twaalf cadeaus die hij geeft, bovenop de normale kerstcadeaus die hij ook nog gaat geven.
Ik vind sowieso dat er niets mis is met badschuim geven als cadeau maar in dit geval toch helemaal niet. En ik snap ook niet waarom een zakje snoep of chocola beter zouden zijn, behalve dat dat jouw persoonlijke voorkeur is.

2 likes

Hahahaha mennnnnnn kan iemand bonnie even een dm sturen met de vraag of ze dat plebscadeau van haar vriend door heeft gegeven aan haar ouders want ik kan deze spanning niet aan hoor. Ohnee ze is niet sympathiek genoeg om te reageren op zulke berichten, shit hoe moet dit nu

36 likes

Een cadeau gaat niet om de waarde maar om de gedachte erachter.

Veel plezier met je salaris uitgeven aan dure zooi om een oh zo geweldige kerst te hebben.

23 likes

heh maar ze zegt toch in de vlog dat die douche schuim haar moeders favoriet is en ze die daar ook wel eens heeft gebruikt. Dus dat Nick het haar cadeau geeft, wil toch niet zeggen dat zij het dan door geeft? Kan toch zijn dat ze dat ook al had gehaald voor haar moeder.

Tbf ik haal ook gewoon dingen die mijn ouders lekker vinden, daar zijn ze heel blij mee.
Waardeer de kleine dingen in het leven :sweat_smile: een gegeven paard niet in de bek kijken. Of in dit geval beter BEC denk ik.

EDIT: Terug gekeken: “Deze heeft mijn moeder ook” dus ja. lekker boeiend. het is badschuim.

12 likes

Dit werd laatst wel gezegd bij RTL Boulevard. Ze gingen niemand outen maar wisten wel dat veel mensen gewoon op vakantie waren geweest en er niks over gepost hadden.

Maar die kans is wel klein dat ze niet wordt herkend op Curacao of op Schiphol lijkt mij. Anders zou het zomaar kunnen ja :joy:

1 like

Als zij dit fijn spul vindt en nick geeft meer dan 12 (!!) cadeautjes is het toch super leuk??

31 likes

Ze geven elkaar ook flessen curry, het gaat helemaal niet om het kadootje maar het idee ervan, en zo moet het ook.

3 likes

Dat gebeurt naar mijn idee elke keer bij Bonnie en Nick hahah ook met die vaatwasser toen.

2 likes

Oke.

1 like

Diegene die mij een vaatwasser geeft word echt mn favo persoon ever.

72 likes

Door heel dit cadeau geneuzel liep ik net tegen iets aan wat ik leuk vond om aan mn bff te geven haha. We hadden eerst besloten om dit jaar geen cadeaus te doen maar kon t niet laten om troep te kopen en te geven hahah.

Ik dacht juist dat iedereen dat geweldig vond (ook dat ze helemaal had geregeld dat hij er al stond) maar misschien was ik dat gewoon zelf :sweat_smile:

1 like

Koekoek

Oh zie nu wel dat niet een hele nieuwe video is (2 weken oud) maar alsnog koekoek haha.

4 likes

Haha nee ik herinner me echt ellenlange discussies over dat 1) een vaatwasser echt een heel raar onpersoonlijk cadeau is 2) echt raar om een praktisch gebruiksvoorwerp te geven en 3) echt egoïstisch eigenlijk want ze gaat hem zelf ook gebruiken dus het is niet eens echt een cadeau voor hem, echt zielig dat hij niet een cadeau krijgt dat speciaal en alleen voor hem is !!1!

:roll_eyes::joy:

(Ja ik ben ook kamp LOVE praktische cadeaus waar ik wat mee kan dus had dit absoluut fantastisch gevonden)

8 likes

Hij heeft tegenwoordig toch helemaal niet meer zoveel views?