Hij zat laatst in een open kaart met Robbert Rodenburg en hij doet ook veel achter de schermen, helpt andere influencers groot te worden, dus daar zal wel een deel van zn inkomen vandaan komen. Maarja als je dan kijkt dat hij 13,9 miljoen abonnees heeft en zo’n 400k views haalt…
Wat spaarlamp zegt en volgens mij werkt(e) hij ook samen met Mr.Beast naja laatste weet ik wel zeker maar of dat nog zo is weet ik niet meer.
Woooow die had ik niet verwacht!
ZO WAAR DIT!
Ik heb nu ook alleen maar nodige dingen op m’n verlanglijstjes gezet. Sokken en zo.
Een sokken abonnement is ook een leuk cadeau, zoals Sok&sok. Paar mooie aan overgehouden
Kinderachtig dat ze het willen? Als ze het leuk vinden om een beetje uit te pakken voor elkaar dan is dat prima toch? Ik snap niet goed wat daar kinderachtig aan is. Het is niet alsof Bonnie als een boze Dudley Dursley op de grond stampt omdat ze maar 53 cadeautjes heeft gehad dit jaar in plaats van 61.
Ja en nog meer influencers, ze waren uitgenodigd.
Same. Als ik mag kiezen liever een uitje of een bezoekje/wandeling iets. Ik ben altijd wel dankbaar voor een cadeau vanwege het gebaar maar hou absoluut niet van onnodige spullen bezitten en wat ik nodig heb koop ik zelf wel.
Moet ook niet denken aan zo’n adventskalender met 25 cadeautjes, allemaal spul wat je zelf niet zou kopen.
Nou ja, #nospon betekent naar mijn weten: ik ben niet betaald om dit te zeggen. Sluit niet uit dat ze iets aangeboden krijgen.
#gekregen of #uitgenodigd is dat ze iets gratis krijgen. Vermelden moet wel, maar ja. Misschien staat er ergens klein in een hoekje.
Ik ben eigenlijk gewoon opgelucht voor haar
Misslipgloss heeft de post van Monica geliked, vraag me af wat zij gedaan zou hebben.
Ze was vorige week op Curaçao. Wat denk je dat ze gedaan heeft…
Ze vroeg specifiek badschuim voor in bad wat heel erg schuimde, en had toen oa Badedas gekocht/gekregen. Op die fles van nick van Dove stond douche/bad crème. En zo’n crème schuimt niet echt, dus ze zal wel gedacht hebben ja dat is zonde ik geef het aan mijn ouders. Dat is mijn theorie en zou ik in overleg met de gever ook gedaan hebben.
Zou me niet verbazen als het conservatorium hotel spon is en de tips voor een fleeky overnachting hengelen naar spon was
5 minuten into the vooroordelen video van Wout en Elise en maar uitgezet: één grote humble brag, bah.
Elke rijke persoon ever ‘ik heb vroeger ook gewooon bijbaantjes gehad’. Eh ja, alleen niet om financieel rond te komen, maar voor extra’s. Ze is gewoon door haar ouders onderhouden tot haar 23ste, dat is enorme luxe. En dan Wout knikkend ‘Selfmade noemen ze dat’.
Edit: wat me ook altijd opvalt bij ‘rijke’ mensen (rijk tussenhaakjes want ik vind je ook rijk als je in een aardig goed hebbend gezin bent opgegroeid). Als jij weet dat je ouders het bovengemiddeld goed hebben, weet je ook dat dat geld meestal vroeg of laat een keer jouw kant op zal stromen. Dat kan in de vorm van erven, maar bijvoorbeeld ook in de vorm van weten dat je thuis kan aankloppen als alles echt stuk loopt. Dat wil niet zeggen dat je daarvan profiteert, maar het geeft wel de lucht en ruimte om soms serieus te kunnen kloten/risico’s te kunnen nemen (zoals ga ik een paar jaar in new york wonen, maar ook verzwijg ik mijn studieschuld bij mijn hypotheek).
Ja dat, gatver. De druppel was: “Wij zijn inderdaad heel spiritueel, want we hebben allemaal stenen in huis en geloven ook dat je slechter slaapt bij volle maan. En Wout is heeeeeel gevoelig.” Brr.
Haha ze blijven gewoon zo dicht bij zichzelf. Daar komt al het succes vandaan. #Selfmade waarbij ze even vergeten dat Wouter ook gewoon een onwijs goed hoofd heeft en never een seconde model was geweest als ie iets minder gunstig gelukt was.
Ja ik vond het ook heerlijk om te kijken!! Die reacties
Maar Nienke is wel bij uitstek iemand die haar kind zoooo vaaaak filmt helaas.
Pffff, word oud. Zat na 5 min al te janken, terwijl de meeste reacties pas later komen en nog aandoenlijker zijn😭
Frenkie vraagt ook: Wanneer was het gebeurd?
Zo bijzonder blijft dat, dat je omgeving ook zo blij voor je is, zo zoet!
Ga maar weer haar vlogs regelmatig kijken. Ben echt benieuwd naar hoe de family dynamics gaan veranderen na het vierde kindje. Ze is zo druk met werk en project na project, vaak buiten deur ook. De enige vlogger waarvan ik wil weten hoe ze dat gaan aanpakken omdat zij geen typische ‘mama-vlogger’ (?) is.