Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

Hoe bedoel je na het vierde kindje?

Oh, huh, hahaha. 2e kind maar 4e (menselijke) gezinslid. Was even het eens en ander door elkaar aan het halen omdat ik nog met mijn hoofd zat bij dat ze het over ā€˜met z’n viertjes’ had :joy: Tweede kind bedoel ik dus.

1 like

Zoekt Bonnie serieus iedere dag vrienden en/of familie op? Hoe kan je dit nou doen in deze tijd.

6 likes

Ik dacht dat dit misschien een heel gevoelige manier was om over miskramen te praten ofzo, dus ik dacht ik vraag het even. Maar gelukkig niet :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Charlotte Blitz die de afgelopen 2 vlogs alleen maar over haar operatie praat maar vervolgens liever niet wil delen wat voor operatie het was…

1 like

God ja ik keek de laatste tijd af en toe onder het koken een vlog maar ben ook weer gestopt want werd zo nerveus van de hoeveelheid spullen die wekelijks nieuw hun huis in komt :eyes: al die adventkalenders bovenop de normale meuk, word er echt naar van gewoon

2 likes

Huh maar wat had je willen horen dan? Moet Wouter zijn excuses maken dat hij het zo goed heeft vanwege zijn mooie hoofd?

4 likes

Nee tuurlijk niet, maar als je een video maakt over vooroordelen en vervolgens volledig zelfingenomen claimt selfmade te zijn, want je hebt alles zelf gedaan kan je best eens erkennen dat je kaarten gewoon enorm gunstig geschud zijn en je dus helemaal niet zo selfmade bent. Wat is er mis met: ja, we komen uit een heel gunstig klimaat, dat weten we, het is niet voor iedereen bereikbaar.

13 likes

Vind dit eerder grappig overkomen. Geweldig ook met die dierenwinkel hahahha kan hem echt waarderen. Zijn moeder zit in de real estate dus die heeft ā€˜m denk wel goed kunnen begeleiden.

1 like

Haha ja ik vind het heel raar omdat ze normaal zo open is over alles. Ik kan het niet laten om te speculeren. Het was een dagopname, dus geen algehele narcose maar plaatselijke verdoving. Ze mocht ook eten voor die ingreep, ze dronk vlak er voor nog cappuccino geloof ik, dus het moet om iets kleins gaan. Er is verder niks te zien aan haar gezicht/handen armen etc en ze benoemde dat ze moeite had met lopen maar ze kĆ”n wel lopen dus het zal niks aan haar benen/voeten zijn… wat blijft er dan over? Iets met haar buik? Ik dacht zelfs even aan aambeien of zo :sweat_smile:Maar dan heb je meer moeite met zitten denk ik. Ipv dat ze het nou gewoon zegt of het helemaal niĆ©t verteld!! Haha.

Ja precies! Ik denk liposuctie van dr buik, omdat ze daar heel onzeker over is zelfs na afvallen (heeft ze vaker gezegd). En ze houdt nu soms d’r buik vast in de vlogs, en ze filmt dr nieuwe broeken zonder dr hele lijf te laten zien, wat ook enorm opvalt. Volgens mij moet je namelijk zo’n soort corset aan na zo’n ingreep?
Algehele narcose kan wel tijdens een dagopname trouwens! En soms mag eten/drinken een x aantal uur van tevoren ook, als het een geplande OK is in ieder geval.

1 like

Wow, misschien heeft ze wel haar 13e teen laten weghalen.

Je gaat toch niet zo speculeren over een operatie waar ze zelf niets over kwijt wil

16 likes

… je zit in een youtubers/bloggers topic he?

2 likes

Ik had NOOOOIT gedacht dat de dag zou komen maaarrrr ik heb Bonnie overal ontvolgd. Ga Poppy en Sjaakie wel missen.

10 likes

Topic*
Niet het hele forum gaat over die mensen.

3 likes

Er werd laatst toch iets over Lotte van Leeuwen gedeeld hier? Ze is nu op tv in Steenrijk, Straatarm. En ze is pas 23 jaar?!

2 likes

Whoops, aangepast!

1 like

Ja dat heeft ze wel benoemd geloof ik

Ja! Jarrrrrrrrn

12 likes

Jaa net ook gezien. Hahaha ik zat te wachten op ā€˜jeetje’ maar gelukkig zei ze het zo een 20x :joy:

1 like