‘Zijn we exclusief?’
Haha even heel offtopic hoor maar waar moet je die code inleveren? Kan dat dus nergens vinden. Wel heel blij met de planner trouwens
Dit. Ik vind 16 en 22 ook echt een wereld van verschil als ik denk aan mezelf op die leeftijden. Max 3 jaar had ik nog begrepen, maar ik vind het wel vreemd dat dit ook zo acceptabel is ofzo, zit me niet helemaal lekker. Zouden jullie op je 22e met een 16 jarige kunnen?
Nouja, wat is ‘vragen’? Het is in elk geval handig als de betrokken partijen op één lijn zitten 
Ik zou nu (22) echt niet met iemand van 16 kunnen zijn. Dat is echt een wereld van verschil in levensfase en volwassenheid.
Ik denk dat Gio ook wel jong voor zijn leeftijd is. Hij is dan wel groot op youtube, maar hij heeft nooit gestudeerd en zijn middelbare school niet afgemaakt. En dan in dat aparte wereldje vol kinderachtige volwassen mannen, denk ik dat je lang kan blijven hangen in hoe je was op je 17/18e
Feedly lijkt het te doen! Bedankt voor de tip 
Ben zelf ook voorstander van duidelijk communiceren hoe en wat; als jij het niet uitspreekt, dan doe ik het wel etc. Maar sommigen zitten maandenlang in zo’n ‘situationship’ en dan houdt het opeens of geleidelijk op. Heb je dan al die tijd geen relatie gehad omdat je niet kan pin-pointen wanneer het officieel was/ niemand het echt heeft uitgesproken?
Ben van mening dat je na een maandje toch wel weet wat je in ieder geval zelf wil. En als je het dan uitspreekt als de ander het nog niet gedaan heeft, weet je tenminste waar je aan toe bent. Ben niet eens zo oud, maar ik trek dat op mijn leeftijd niet meer hoor 
Sneu voor Lotte dat ze is aangereden. Gelukkig is het goed afgelopen.
Kijk net die q&a en ben sowieso late to the party, maar ik kan er echt met mijn hoofd niet bij dat ze met haar studie is gestopt om fulltime voor Enzo te gaan werken. En dat alleen omdat ze daar geen stage kon lopen. Alsof er niet tig andere mediabedrijven zijn waar je kan aankloppen voor die tijdelijke 3-6 maandjes stage.
En Enzo die ook zegt dat ie een erkend stagebedrijf is ofzo. Ik twijfel niet aan zijn ervaring en dat hij haar dingen kan leren op het gebied van videomontage en de cijfers/bereik op sociale media in de gaten houden, misschien wel meer dan gemiddelde basiskennis van SEO etc., maar ook MarCom, strategievorming etc. is gewoon echt een vak apart? Je wil toch gewoon iets achter de hand hebben, voor het geval dat.
Echt onbegrijpelijk. En gewoon dom, eerlijk gezegd 
ja inderdaad dan stel je dat werken dan maar een half jaar uit lijkt mij… als je al drie jaar erop hebt zitten. Ik heb een vriendin die communicatie studeert en ze moest stage lopen bij een bedrijf met meerdere werknemers (10-15 oid)Misschien mocht ze daarom geen stage lopen bij Enzo.
Maar als het ooit uit gaat denk ik dat ze spijt gaat krijgen ja…
Hm dat denk ik niet perse, ze werkt nu voor een groot bedrijf waar ze ervaring op doet en stel dat ze niet aan de bak kan komen dan haalt ze haar Instagram van privé af en gaat ze influencen.
Vind het trouwens best knap dat haar insta nog steeds privé is.
Vind het ook lastig. Krijg er een gek gevoel bij, maar eigenlijk is dat hypocriet want ik was 17 toen ik mijn vriend ontmoette en hij 24. En we zijn inmiddels tien jaar verder 
Huh ik heb die app nog wel?
Ik gebruik Feedly. Werkt erg makkelijk!
Edit, sorry, ik zag later dat je die tip al had gehad…
Volgens mij volgt ze ook een opleiding om personal trainer te worden.
Ik denk dat Jade en Gio al veel langer “iets” hebben. Hij heeft haar leren kennen op een Tina-dag (zij was fan van hem) toen ze 14 was. Daarna zijn ze vrienden geworden, terwijl hij al 20 was. Hij komt al maanden superveel bij haar over de vloer, gaat naar de verjaardagen van haar ouders/oma enz. Toen was ze zelfs nog maar 15…
Maar ze kan altijd gewoon door met haar studie? Dat kan bij mijn hogeschool iig wel. Niet ideaal maar wel mogelijk. Maar ze doet nu onwijs veel ervaring op, misschien wil ze als het ooit uitgaat met enzo oid wel verder in het managen van influencers. Dan heb je met enzo wel een redelijk prima cv lijkt mij
Bij mij was die laatst opgeschoond van mijn iPhone, toen ik hem opnieuw wilde downloaden was het niet meer mogelijk. Heel vreemd. Misschien restricties op locatie?
Hu, nee toch? Vakken vervallen toch na x jaar?
@Santeria waarschijnlijk ben je nog niet volwassen genoeg voor meisjes van je leeftijd?
Niet mee eens, Enzo is een miljoenenbedrijf hè. Ik denk dat dat vaak onderschat wordt. Daar leer je echt zo veel.