Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

Kennen jullie Jade wel? Zij is mentaal 10 x volwassener dan Gio :sweat_smile: als je hun leeftijd zou moeten schatten op basis gedrag enz zou je eerder Gio 16 geven en Jade 21.

3 likes

Alsnog piepjong. Er zijn ook kinderen van 10 die wereldwijzer zijn dan volwassenen, dat is geen argument.

5 likes

Wij hebben studenten die 10 jaar geleden zijn begonnen en nu nog proberen af te studeren. Wel hbo trouwens. Hele programma is ook veranderd maar dan nemen ze deel aan de nieuwe vakken. Maar wellicht dat het niet overal zo is, is natuurlijk alles behalve ideaal

Toch nog even over Bonnie tussendoor, sorry! Ik heb dit forum gisteren ontdekt via een vriendin en het was echt een verademing! Jaren geleden ben ik Bonnie gaan volgen, maar de laatste tijd zat ik me steeds meer en meer te ergeren. Als je haar vlogs kijkt van jaren terug, dan lijkt ze ook veel meer een down-to-earth persoon. Nu komt ze vaak schreeuwerig en overdreven op me over, en idd… Ook onwetend/onnozel. Ik heb weleens comments achtergelaten op YouTube/Insta als ik iets echt te raar vond. Zoals toen ze verontwaardigd waren dat ze geen compensatie kregen bij de McDo. En laatst heb ik eens gezegd dat ik het vreemd vond dat ze doet alsof alles wat zij hebben/doen het beste ooit is, met uitspraken als “Wat vinden jullie het mooiste aan ONS huis???”. En dan heb ik het nog niet over die onnozele lesbo-/slaven-uitspraken. Maar elke keer kreeg ik haar fans (bonbonnetjes) over me heen met: “je bent gewoon JALOERS”. Dus ergens snap ik wel dat Nick en Bonnie zo in een bubbel zitten. Als je die comment section leest wordt er alleen maar gezegd hoe fijn het is dat ze zo positief en dat het haar zo siert dat ze altijd blij is met kleine dingen. Terwijl… Ik vind haar oprecht geen leuk persoon meer. En het leek alsof ik de enige was, tot nu! Zo blij met deze discussie hier.

17 likes

Yep… jammer hè.

1 like

Zou hij een type hebben?

65 likes

Nee de wet is een aantal jaar terug veranderd en nu mogen vakken niet meer zomaar vervallen, tenzij je opleiding/examencommissie aan kan tonen dat de kennis uit die vakken verouderd is. Dus de bewijsplicht daarvan ligt nu bij de opleiding ipv de student en een standaard “vakken blijven 5 jaar geldig” doorvoeren mag dus ook niet meer.

1 like

afbeelding

164 likes

Wow ik zag de namen eerst niet en dacht dat dit allemaal Juultje was.

64 likes

Hahha maar toen was het natuurlijk wel zo dat hele andere dingen ‘hip’ waren. Deze meiden zeggen straks misschien hetzelfde als ze 30 zijn over zichzelf :sweat_smile:

Die meiden zijn knapper en zien er ouder uit dan ik, terwijl ik 9 jaar ouder ben. Ik werd vorig jaar nog 13 geschat toen ik met mijn vader naar het museum ging (we kregen een kaart voor volwassene + kind tot 13 jaar) :flushed:

88 likes

Ik heb ja gestemd terwijl het bij mijn huidige vriend eigenlijk nooit is gevraagd… maar toch jammer dat we geen datum hebben dus toch ja haha

1 like

Kijk even wat een bijzondere werkplek! Gewoon mooi, basic, pinterest.

…

(Ik weet inmiddels niet meer in welk topic Mascha thuishoort, sorry als het verkeerd is haha)

16 likes

Ik volg en kijk Nienke Plas nooit, maar ik heb een zwak voor zwangerschapsaankondigen bij familie enzo.
Het moment dat ze het aan Resley vertelt, hij reageert zo onwijs lief en grappig haha.
Eerst vol ongeloof (logisch, ze is al 8 weken) en daarna echt zĂł blij. :heart:

12 likes

Voel me aangesproken over die leeftijdsdiscussie. Toen ik 14 was, had ik een vriend van 18, beide leken we 16 dus voor de buitenwereld niet raar. Uiteraard stonden mijn ouders hier niet om te springen, maar niet tegengehouden. Relatie duurde 4 jaar, was echt een leuke tijd, maar toen ik zelf 18 was, leek hij nog steeds 16. En nu (ben ik 30) en hebben we nog wel eens contact en lijkt hij nog steeds een jongetje qua gedrag. Wat ik hiermee wil verdedigen is dat, ook al lijkt het op papier “fout”. Het hoeft niet zo zwart-wit te zijn. En dat dit me raakt, is omdat er destijds ook mensen zo over “ons” hebben gepraat en ik er zelf nog steeds met een fijn gevoel op terugkijk. Ik ken deze influenzas niet maar voelde wel behoefte om het voor ze op te nemen.

13 likes

Deze meiden zijn oa de oorzaak dat ik te jong wordt geschat :joy::sob:

4 likes

Sterker nog, zou je dan niet kunnen stellen dat ze naar iets op zoek zijn in een relatie wat ontbreekt in hun eigen leven (door trauma, etc.) wat inderdaad absoluut geen goede basis is voor welke relatie dan ook.

Ik begin me er ook steeds bewuster van te worden dat “oh je bent zo oud en wijs voor je leeftijd” eigenlijk zelden een positief iets is.

9 likes

Ik snap je punt, dank voor de fijne toelichting.

1 like

Ik weet niet hou oud jij bent, maar ik ben de 30 gepasseerd en in mijn ogen bestaan er geen mannen van 20 :joy:
Ik vind het leeftijdsverschil wel groot, daar niet van

5 likes

Ik werd hier ook mega emo van maar omg corona bestaat voor hun niet? Ondanks dat Resley het wel heeft gehad zie ik ze iedereen knuffelen???

1 like