Je kan toch gewoon nöken zonder relatie
wacht jade was toch heel jong?
Net 16 volgens mij.
Misschien ligt het aan mij, maar ik vind het best nog wel heftig. Zeker op die leeftijd lijkt 6 jaar mij wel een groot leeftijdsverschil. Een 16 jarige meisje en een 22 jarige man. Zolang zij (en hun ouders) er maar oké mee zijn zeker ;))
Ik vind het ook maar raar, het leeftijdsverschil is niet groot als je allebei in de 20 bent maar nu zit zij (waarschijnlijk?) op de middelbare terwijl hij al afgestudeerd zou kunnen zijn.
Komt bij mij een beetje over als expres een jong en beïnvloedbaar meisje uitzoeken
Persoonlijke noot over minderjarig
Ik had dit ook, ik was 17 toen ik met mijn vriend kreeg en hij was 21. Hij wilde geen seks met mij hebben omdat ik nog minderjarig was en ik een crazy ass bitch had kunnen zijn die hem voor de rechter sleep. Not kidding, hij was bloedserieus ik wist dat in die tijd helemaal niet want ik vond het alleen maar chill dat hij niet zo opdringerig was
Dank je wel! One World is een goeie! Heb ik al veel van gelezen.
Ben met van alles en nog wat omtrent ongelijkheid bezig, maar liep een beetje vast. Nu heb ik weer nieuwe inspiratie i.p.v. dat blindstaren op hetzelfde, haha.
ah arme Lotte, dan al die verhuis stress en dan ook nog aangereden worden op de fiets.
Wat is dat ook voor gare benaming: bijna half vol. Dat klinkt voor mij je als je hebt 10 mensen die het hebben geboekt maar een derde klinkt minder stoer dan de helft
Blijf het raar vinden, te groot leeftijdsverschil. Met 1 april plaatsten ze nog “als grap” een video met een fake relatieaankondiging
Eens, alleen het leeftijdsverschil tot daar aan toe, maar het verschil in combinatie met zijn bekendheid… Dan kan de machtsverhouding al snel scheef gaan zitten. En dan dat casual samen slapen gaan verkondigen voor geen-idee-hoeveel Youtubevolgers…
Als het mijn dochter was zou ik in ieder geval heel erg op m’n hoede zijn.
Ik snap heus dat je soms een beetje wil aftasten hoe en wat, maar vind het ook zo kinderlijk overkomen ofzo? Je bent vrijwel elke dag samen, slaapt bij elkaar in bed, gaat naar elkaars ouders etc. dan heb je toch gewoon een relatie? Daar hoef je elkaar geen verkering voor te vragen. En anders zijn ze echt een intense fwb, maar dan snap ik al helemaal niet waarom je de behoefte voelt om dat op internet te zetten. Ga dan eerst uitvinden hoe en wat. Zo’n situationship vond ik altijd al irritant zonder dat honderdduizend mensen mee konden kijken.
Situationships zijn overigens super stom. Heb inmiddels een maximale termijn van een maand ( of 31 dagen) dat ie mag duren als het niet alleen fwb van mijn kant is.
Nog even een polleke.
- Ja
- Nee
- Anders… (comment)
0 stemmers
‘Zijn we exclusief?’
Haha even heel offtopic hoor maar waar moet je die code inleveren? Kan dat dus nergens vinden. Wel heel blij met de planner trouwens
Dit. Ik vind 16 en 22 ook echt een wereld van verschil als ik denk aan mezelf op die leeftijden. Max 3 jaar had ik nog begrepen, maar ik vind het wel vreemd dat dit ook zo acceptabel is ofzo, zit me niet helemaal lekker. Zouden jullie op je 22e met een 16 jarige kunnen?
Nouja, wat is ‘vragen’? Het is in elk geval handig als de betrokken partijen op één lijn zitten
Ik zou nu (22) echt niet met iemand van 16 kunnen zijn. Dat is echt een wereld van verschil in levensfase en volwassenheid.
Ik denk dat Gio ook wel jong voor zijn leeftijd is. Hij is dan wel groot op youtube, maar hij heeft nooit gestudeerd en zijn middelbare school niet afgemaakt. En dan in dat aparte wereldje vol kinderachtige volwassen mannen, denk ik dat je lang kan blijven hangen in hoe je was op je 17/18e
Feedly lijkt het te doen! Bedankt voor de tip
Ben zelf ook voorstander van duidelijk communiceren hoe en wat; als jij het niet uitspreekt, dan doe ik het wel etc. Maar sommigen zitten maandenlang in zo’n ‘situationship’ en dan houdt het opeens of geleidelijk op. Heb je dan al die tijd geen relatie gehad omdat je niet kan pin-pointen wanneer het officieel was/ niemand het echt heeft uitgesproken?
Ben van mening dat je na een maandje toch wel weet wat je in ieder geval zelf wil. En als je het dan uitspreekt als de ander het nog niet gedaan heeft, weet je tenminste waar je aan toe bent. Ben niet eens zo oud, maar ik trek dat op mijn leeftijd niet meer hoor
Sneu voor Lotte dat ze is aangereden. Gelukkig is het goed afgelopen.