Huh ik heb die app nog wel?
Ik gebruik Feedly. Werkt erg makkelijk!
Edit, sorry, ik zag later dat je die tip al had gehadâŚ
Volgens mij volgt ze ook een opleiding om personal trainer te worden.
Ik denk dat Jade en Gio al veel langer âietsâ hebben. Hij heeft haar leren kennen op een Tina-dag (zij was fan van hem) toen ze 14 was. Daarna zijn ze vrienden geworden, terwijl hij al 20 was. Hij komt al maanden superveel bij haar over de vloer, gaat naar de verjaardagen van haar ouders/oma enz. Toen was ze zelfs nog maar 15âŚ
Maar ze kan altijd gewoon door met haar studie? Dat kan bij mijn hogeschool iig wel. Niet ideaal maar wel mogelijk. Maar ze doet nu onwijs veel ervaring op, misschien wil ze als het ooit uitgaat met enzo oid wel verder in het managen van influencers. Dan heb je met enzo wel een redelijk prima cv lijkt mij
Bij mij was die laatst opgeschoond van mijn iPhone, toen ik hem opnieuw wilde downloaden was het niet meer mogelijk. Heel vreemd. Misschien restricties op locatie?
Hu, nee toch? Vakken vervallen toch na x jaar?
@Santeria waarschijnlijk ben je nog niet volwassen genoeg voor meisjes van je leeftijd?
Niet mee eens, Enzo is een miljoenenbedrijf hè. Ik denk dat dat vaak onderschat wordt. Daar leer je echt zo veel.
Kennen jullie Jade wel? Zij is mentaal 10 x volwassener dan Gio
als je hun leeftijd zou moeten schatten op basis gedrag enz zou je eerder Gio 16 geven en Jade 21.
Alsnog piepjong. Er zijn ook kinderen van 10 die wereldwijzer zijn dan volwassenen, dat is geen argument.
Wij hebben studenten die 10 jaar geleden zijn begonnen en nu nog proberen af te studeren. Wel hbo trouwens. Hele programma is ook veranderd maar dan nemen ze deel aan de nieuwe vakken. Maar wellicht dat het niet overal zo is, is natuurlijk alles behalve ideaal
Toch nog even over Bonnie tussendoor, sorry! Ik heb dit forum gisteren ontdekt via een vriendin en het was echt een verademing! Jaren geleden ben ik Bonnie gaan volgen, maar de laatste tijd zat ik me steeds meer en meer te ergeren. Als je haar vlogs kijkt van jaren terug, dan lijkt ze ook veel meer een down-to-earth persoon. Nu komt ze vaak schreeuwerig en overdreven op me over, en idd⌠Ook onwetend/onnozel. Ik heb weleens comments achtergelaten op YouTube/Insta als ik iets echt te raar vond. Zoals toen ze verontwaardigd waren dat ze geen compensatie kregen bij de McDo. En laatst heb ik eens gezegd dat ik het vreemd vond dat ze doet alsof alles wat zij hebben/doen het beste ooit is, met uitspraken als âWat vinden jullie het mooiste aan ONS huis???â. En dan heb ik het nog niet over die onnozele lesbo-/slaven-uitspraken. Maar elke keer kreeg ik haar fans (bonbonnetjes) over me heen met: âje bent gewoon JALOERSâ. Dus ergens snap ik wel dat Nick en Bonnie zo in een bubbel zitten. Als je die comment section leest wordt er alleen maar gezegd hoe fijn het is dat ze zo positief en dat het haar zo siert dat ze altijd blij is met kleine dingen. Terwijl⌠Ik vind haar oprecht geen leuk persoon meer. En het leek alsof ik de enige was, tot nu! Zo blij met deze discussie hier.
Yep⌠jammer hè.
Nee de wet is een aantal jaar terug veranderd en nu mogen vakken niet meer zomaar vervallen, tenzij je opleiding/examencommissie aan kan tonen dat de kennis uit die vakken verouderd is. Dus de bewijsplicht daarvan ligt nu bij de opleiding ipv de student en een standaard âvakken blijven 5 jaar geldigâ doorvoeren mag dus ook niet meer.

Wow ik zag de namen eerst niet en dacht dat dit allemaal Juultje was.
Hahha maar toen was het natuurlijk wel zo dat hele andere dingen âhipâ waren. Deze meiden zeggen straks misschien hetzelfde als ze 30 zijn over zichzelf 
Die meiden zijn knapper en zien er ouder uit dan ik, terwijl ik 9 jaar ouder ben. Ik werd vorig jaar nog 13 geschat toen ik met mijn vader naar het museum ging (we kregen een kaart voor volwassene + kind tot 13 jaar) 
Ik heb ja gestemd terwijl het bij mijn huidige vriend eigenlijk nooit is gevraagd⌠maar toch jammer dat we geen datum hebben dus toch ja haha