Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

Kijk net die q&a en ben sowieso late to the party, maar ik kan er echt met mijn hoofd niet bij dat ze met haar studie is gestopt om fulltime voor Enzo te gaan werken. En dat alleen omdat ze daar geen stage kon lopen. Alsof er niet tig andere mediabedrijven zijn waar je kan aankloppen voor die tijdelijke 3-6 maandjes stage.

En Enzo die ook zegt dat ie een erkend stagebedrijf is ofzo. Ik twijfel niet aan zijn ervaring en dat hij haar dingen kan leren op het gebied van videomontage en de cijfers/bereik op sociale media in de gaten houden, misschien wel meer dan gemiddelde basiskennis van SEO etc., maar ook MarCom, strategievorming etc. is gewoon echt een vak apart? Je wil toch gewoon iets achter de hand hebben, voor het geval dat.

Echt onbegrijpelijk. En gewoon dom, eerlijk gezegd :roll_eyes:

6 likes

Oh precies dit. Ik vond het al walgelijk (heb toen ik 16 was ook met een 21 jarige gedate en achteraf heel mixed feelings over) maar toen ik in mn eerste baan met tieners ging werken (ik 22 zij 15-18) al helemaal. Je kan mij gewoon echt niet wijsmaken dat je op dezelfde golflengte zit.

8 likes

ja inderdaad dan stel je dat werken dan maar een half jaar uit lijkt mij
 als je al drie jaar erop hebt zitten. Ik heb een vriendin die communicatie studeert en ze moest stage lopen bij een bedrijf met meerdere werknemers (10-15 oid)Misschien mocht ze daarom geen stage lopen bij Enzo.

Maar als het ooit uit gaat denk ik dat ze spijt gaat krijgen ja

1 like

Hm dat denk ik niet perse, ze werkt nu voor een groot bedrijf waar ze ervaring op doet en stel dat ze niet aan de bak kan komen dan haalt ze haar Instagram van privé af en gaat ze influencen.

Vind het trouwens best knap dat haar insta nog steeds privé is.

1 like

Vind het ook lastig. Krijg er een gek gevoel bij, maar eigenlijk is dat hypocriet want ik was 17 toen ik mijn vriend ontmoette en hij 24. En we zijn inmiddels tien jaar verder :sweat_smile:

4 likes

Huh ik heb die app nog wel?

1 like

Ik gebruik Feedly. Werkt erg makkelijk!
Edit, sorry, ik zag later dat je die tip al had gehad

1 like

Volgens mij volgt ze ook een opleiding om personal trainer te worden.

Ik denk dat Jade en Gio al veel langer “iets” hebben. Hij heeft haar leren kennen op een Tina-dag (zij was fan van hem) toen ze 14 was. Daarna zijn ze vrienden geworden, terwijl hij al 20 was. Hij komt al maanden superveel bij haar over de vloer, gaat naar de verjaardagen van haar ouders/oma enz. Toen was ze zelfs nog maar 15

3 likes

Maar ze kan altijd gewoon door met haar studie? Dat kan bij mijn hogeschool iig wel. Niet ideaal maar wel mogelijk. Maar ze doet nu onwijs veel ervaring op, misschien wil ze als het ooit uitgaat met enzo oid wel verder in het managen van influencers. Dan heb je met enzo wel een redelijk prima cv lijkt mij

Bij mij was die laatst opgeschoond van mijn iPhone, toen ik hem opnieuw wilde downloaden was het niet meer mogelijk. Heel vreemd. Misschien restricties op locatie?

Hu, nee toch? Vakken vervallen toch na x jaar?

@Santeria waarschijnlijk ben je nog niet volwassen genoeg voor meisjes van je leeftijd?

Niet mee eens, Enzo is een miljoenenbedrijf hĂš. Ik denk dat dat vaak onderschat wordt. Daar leer je echt zo veel.

1 like

Kennen jullie Jade wel? Zij is mentaal 10 x volwassener dan Gio :sweat_smile: als je hun leeftijd zou moeten schatten op basis gedrag enz zou je eerder Gio 16 geven en Jade 21.

3 likes

Alsnog piepjong. Er zijn ook kinderen van 10 die wereldwijzer zijn dan volwassenen, dat is geen argument.

5 likes

Wij hebben studenten die 10 jaar geleden zijn begonnen en nu nog proberen af te studeren. Wel hbo trouwens. Hele programma is ook veranderd maar dan nemen ze deel aan de nieuwe vakken. Maar wellicht dat het niet overal zo is, is natuurlijk alles behalve ideaal

Toch nog even over Bonnie tussendoor, sorry! Ik heb dit forum gisteren ontdekt via een vriendin en het was echt een verademing! Jaren geleden ben ik Bonnie gaan volgen, maar de laatste tijd zat ik me steeds meer en meer te ergeren. Als je haar vlogs kijkt van jaren terug, dan lijkt ze ook veel meer een down-to-earth persoon. Nu komt ze vaak schreeuwerig en overdreven op me over, en idd
 Ook onwetend/onnozel. Ik heb weleens comments achtergelaten op YouTube/Insta als ik iets echt te raar vond. Zoals toen ze verontwaardigd waren dat ze geen compensatie kregen bij de McDo. En laatst heb ik eens gezegd dat ik het vreemd vond dat ze doet alsof alles wat zij hebben/doen het beste ooit is, met uitspraken als “Wat vinden jullie het mooiste aan ONS huis???”. En dan heb ik het nog niet over die onnozele lesbo-/slaven-uitspraken. Maar elke keer kreeg ik haar fans (bonbonnetjes) over me heen met: “je bent gewoon JALOERS”. Dus ergens snap ik wel dat Nick en Bonnie zo in een bubbel zitten. Als je die comment section leest wordt er alleen maar gezegd hoe fijn het is dat ze zo positief en dat het haar zo siert dat ze altijd blij is met kleine dingen. Terwijl
 Ik vind haar oprecht geen leuk persoon meer. En het leek alsof ik de enige was, tot nu! Zo blij met deze discussie hier.

17 likes

Een keer voor de mensen achterin: er bestaat niet zoiets als een tiener die x keer meer volwassenen is dan een ander. Wellicht in gedrag omdat je jonger op eigen benen moet staan, maar het is niet alsof je de adolescentie en alle daarbijhorende veranderingen ineens tien keer zo snel doorloopt en daarbij als 14 jarige ineens een twintiger inhaalt.

75 likes

Yep
 jammer hù.

1 like

Zou hij een type hebben?

65 likes