Oke dan, bedankt voor de mooie uitleg.
Het voelt voor hem gewoon veilig en hij ziet verder niemand anders buiten zijn huis dus ik zie het probleem niet!
Jaaaaa, erg leuk om te zien! Lijkt me ook echt een lieve vent.
En lekkerš
Ze maken een heel artikel over wie hij is, met een video erbij, maar blurren toch zān gezicht op de foto?
Ooh ik kom er nu pas achter dat het niet ging over die gast van kingalert. Ook een pannenkoek volgens mij.
Ik weet niet waarom maar ik vind die kleuren op de muur in het huis van Lotte loves beauty zo vreemd. Alsof ze niet bij elkaar passen?
De grijze muur heeft een blauwe koele ondertoon, de tafel is warm en de andere muur is ook warmkleurig.
Ik snap die zwarte verwarmingen zo op de muur in het huis niet helemaal.
Ik vond die 1e kleur ook al mooi, dat was kennelijk een onder-laag en toen ging die schilder het bewerken (ānet wolkjesā)
Hahaha ja die vallen echt enorm op zo in de hoogte. Misschien is dat juist handig en wordt het huis dan sneller warm? Geen idee.
@Scorpiovibes ja die blauwe kleur vind ik ook mooi! Alleen dat gele erbij vloekt zo?
Hahah dit ja. Ik kreeg echt een enorme error toen ik dat zag! Ze hebben ook zoān mooi formaat om onder de vensterbank te hangenā¦
En idd dat blauwige met dat beige vloekt enorm. Maar goed het enige wat belangrijk is, is dat ze het zelf mooi vinden haha. Maar voor mij persoonlijk is het een veel te drukke combinatie alles bij elkaar, heel schreeuwerig en hard (en dan is het nog niet eens ingericht met hun spullen en prullaria heel benieuwd naar het resultaat)
Maar had je dan echt verwacht dat Lotte het huis zou transformeren in een soort ~VT Wonen meets Kopen Zonder Kijken meets Pinterest Living~ huis?
Ja ik snap het idee van designer radiatoren maar dit is wel heel erg⦠in your face jeetje wat een units
Nuja de kleuren in haar ooglooks passen toch bij elkaar dus ik had inderdaad gedacht dat de muurkleuren ook bij elkaar zouden passen.
In de vorige vlog liet ze ook de kleur van de trapleuning zien en dat was ook weer zo een vreemde warme beige kleur.
Het is de Mascha stijl " net niet"
Haha ja. Ik dacht āgohhhh dat moet nog geverfd wordenā. In ieder geval wel super chill om te zien dat ze het klussen goed hebben gepland en de juiste vakmensen hebben ingehuurd! Alles wordt gewoon netjes geregeld (in vergelijking met Bonnieās verhuizingā¦)
Ze was 16 of jonger toen ze met hem had. En ze zat toen in een toxic vrienden groep die prank videos maakte en vaak ook fake pranks.
Roosmarijn Koster nu bij rtl boulevard met
ondertiteling⦠waarom? (Voice over en andere fragmenten niet)
Woont zij niet al vet lang in Amsterdam? Pffffff oprecht een beetje beledigend dat ze zelfs haar ondertitelen.