Ik wil nog wel even zeggen ook omdat ik jou @falula zie zeggen dat je vind dat ze zich niet onredelijk gedraagt behalve het zonder toestemming zo in beeld brengen. Dat kan hoor, en misschien dat ik mijn persoonlijke beleving er teveel in betrek, maar ik vond het echt heel vervelend om te zien. Dat ze zegt van “oh ja we gaan weer, doe rustig he, nouja je kan niet veel” etc. Het zit me echt hoog. Ik kan het me gewoon niet voorstellen dat je dan met je blije bakkes voor hem gaat staan en hem niet eens aankijkt, maar gaat filmen. Maar goed misschien hoort dat bij het publieke bestaan.
Verder schrik ik van de dingen die Jan Roos allemaal heeft gezegd, dat wist ik niet en ik heb al vaker gezegd: die vent is echt walgelijk. En ongelofelijk racistisch.
En ja, het roddelpraat filmpje is zeker veel erger dan Glennis’ vlog en kan me niet voorstellen hoe ze zich voelt als ze dit ziet.

Hopelijk wordt zij geen mommyblogger maar dat zal lastig worden want ze blogt altijd over haar leven en straks is dat haar “enige” ding.