Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

Bij Annemerel kun je ook echt direct zien dat zwanger zijn veel spondeals oplevert. Eerste weekvlog weer en meteen meerdere spons. :+1: Hopelijk wordt zij geen mommyblogger maar dat zal lastig worden want ze blogt altijd over haar leven en straks is dat haar “enige” ding.

5 likes

Bonnie heeft echt smerig vet haar zeg. Snap dat je het niet vaak wilt wassen door die roze toner maar dit is echt vies. Gebruik dan droogshampoo.

1 like

gooooooieeeeemorgen meid heb je lekker geslapen of met het verkeerde been uit bed gestapt, ik denk het laatste.

23 likes

Haha, ik ben eigenlijk zo benieuwd of jij Annemerel leuk vindt om te volgen! Zie je vaak over haar posten. Ik herken me wel eens in je posts hoor, daar niet van.

Haha ja dat wel! Maar als ik iets te ‘klagen’ heb dan ben ik sneller geneigd om een post te typen :crazy_face: Niet alleen over haar hoor, maar bijv. ook over Bonnie. :sweat_smile:

Ja klopt hoor, merendeel van de ouders heeft zelf ook een lager IQ. Maar ook kinderen met ouders die niet geboren zijn in Nederland. Die mogen ook soms niet zelf kiezen wat ze willen worden etc. Veel acceptatieproblematiek in het algemeen ten opzichte van Praktijkonderwijs. En dat is zo ondermijnend.

1 like

Ik ben bang dat ze al een mommy(to be) blogger is. In één week tijd zijn er bijna net zoveel video’s en blogposts voorbij gekomen als in het afgelopen jaar. Met veel baby/zwangerschaps(spon) inderdaad.

Ze gaf zelf aan dat ze wat minder interessante blogs kon schrijven omdat ze zwanger is en dit nog niet bekend kon maken. Maar eigenlijk vind ik haar blogs en vlogs al minder interessant sinds ze met Tuur samen is. De rode draad was altijd al hardlopen, maar vroeger ging ze gezellig met haar zusje op pad, liep ze marathons waarbij ze ook meteen een stedentrip deed, met een vriendin naar Parijs, met het gezin op vakantie, kocht ze een MacBook waardoor ze wekenlang ravioli 1+1 gratis moest eten enz. Het was leuk, grappig en herkenbaar. Maar sinds Tuur is het hardlopen zo serieus geworden en vult ze haar leven vooral in rondom hem heb ik het idee. Ze lijken perfect voor elkaar en ook heel gelukkig. Dus het is haar gegund, want ik vind het nog steeds een leuke meid. Maar het is nu erg veel Tuur, trouwen en nu dus ook zwanger/baby. En dat is haar leven inderdaad, dus wellicht logisch.

11 likes

Goh, als er een comment met “smerig” zou komen op Bonnie’s vlog had ik echt gedacht dat het niet zou gaan over haar haar maar over het cadeau dat verstopt was IN de vuile kattenbak :sweat_smile:
Maar he, het was Poppy’s bak dus dat is lang niet zo vies als die van Sjakie! En de drollen waren eruit geschept en bovenop de bak gelegd in een zakje :grimacing:

48 likes

Wat neee toch haha ik zou daar echt misselijk van worden. Zelf bij mijn eigen kat zou dit te ver gaan :sweat_smile:

1 like

:nauseated_face: ik ben aan het ontbijten

3 likes

20 likes

Ik word een beetje onpasselijk van de hebberigheid in de laatste video van bon merk ik

Oh en die nieuwe video van Jessie met Anna. Jessie doet haar gebruikelijke intro en zegt ‘welkom bij ons’ en dan zie je Anna ‘welkom bij mij’ zeggen met een arm twirl. Hahaha congratulations for having me

34 likes

Bonnie krijgt ff voor duizenden euro’s aan Made spullen jezus. Oh en waarschijnlijk heeft ze er ook nog geld voor gekregen want spon

3 likes

Het is geen insta baddie look. Misschien een poging tot…

Ja ik kreeg een beetje wannabe Dua Lipa bij

Pfff ja ik snap het wel hoor. In haar plaats zou ik het ook wel allemaal uitkiezen. Makkelijk toch, alles nieuw en gratis. Maar het past niet bij haar ofzo? Ik denk dat Aimee ook een samenwerking met Made heeft gehad maar dat was veel leuker uitgewerkt.
Heb het echt wel gehad met Bonnie, al die misplaatste opmerkingen de laatste tijd, zoveel mensen zien en Corona regels totaal niet volgen, heel het etentje in dat restaurant verzwijgen,… Bye Bonnie.

4 likes

Ik zou deze samenwerking ook met beide handen aannemen! Maar wat een bij elkaar geraapte chaos…

8 likes

Ja ik vond die video van Aimee ook leuk gedaan! Blijft pure spon natuurlijk haha maar vond het leuk dat ze het hele proces in de video had laten zien

3 likes

Ja ik denk dat ik die vroegere kneuterigheid leuker vond, spon vlogs zijn er al genoeg. Gewoon hangen met Lesley-ann, ik mis Marciano ook in de vlogs!

4 likes

Maar waarom zou je een nieuwe set borden en pannen enzo uitkiezen als je al borden en pannen hebt? Zeker borden kan je toch tieeeentallen jaren gebruiken?:joy: Ik vind dit gewoon echt consumerism ten top. Als ik nu door de ikea loop dan weet ik gewoon écht niet wat ik zou moeten kopen want ik heb alles al?

8 likes