Ik heb zelf inderdaad ook racisme en blackface bij vermeld in de toelichting!
Ik vond deze comment onder de vlog van Bonnie wel geinig.
Precies in die video kreeg ze weer allemaal kerstmeuk opgestuurd hahahah
Welke Aimee is dat precies? Ik ben ook gek op Wormerveer dus wil het wel even zien.
Dan kan je Marcel van Roosmalen ook wel waarderen denk ik. Al heeft hij het vaker over Wormer. Ben er nog nooit geweest en ga er denk ik ook nooit heen, maar door die man weet ik al zo ongeveer hoe dat hele dorp eruit ziet
Als iemand die zelf woont in Wormerveer vind ik het best komisch dat jullie er zo gek op zijn, want er is niet heel veel hoor, haha. Het marktplein is al eeuwen hetzelfde, en het meest interessante is Hemels, de koffiezaak/ijssalon op de zaanweg.
Vind het wel grappig dat ze zegt dat het stukje tussen het marktplein en de action best een stukje lopen is, want het is niet meer dan 5 minuten lopen
Ahw Witney Valerie is zwanger. (Vriendin van aimee en ze werkt voor interior junkie en ze maakt zelf ook videos)
-weg-
Kunnen we dit soort diep racistische mensonterende shit waarin een stervende man wordt uitgelachen en vergeleken wordt met een aap in spoiler te plaatsen? Ik word er liever niet zo mee geconfronteerd.
Eens
Ik kan GEWOON ECHT NIET tegen die veel te brede rand van de visgraatvloer van Bonnie
Elke keer weer oogbalaids
Telt het bij YouTube als view als je alleen op de link klikt om te rapporteren? Dat heb ik namelijk net gedaan, de video heeft denk ik 1 seconde gespeeld. Ik zag daarna je bericht pas, ik hoop dat het niet als view telt (maar ik ben wel blij dat ik het gerapporteerd heb, hopelijk wordt het snel van YT verwijderd)
Bij Annemerel kun je ook echt direct zien dat zwanger zijn veel spondeals oplevert. Eerste weekvlog weer en meteen meerdere spons. Hopelijk wordt zij geen mommyblogger maar dat zal lastig worden want ze blogt altijd over haar leven en straks is dat haar “enige” ding.
Bonnie heeft echt smerig vet haar zeg. Snap dat je het niet vaak wilt wassen door die roze toner maar dit is echt vies. Gebruik dan droogshampoo.
gooooooieeeeemorgen meid heb je lekker geslapen of met het verkeerde been uit bed gestapt, ik denk het laatste.
Haha, ik ben eigenlijk zo benieuwd of jij Annemerel leuk vindt om te volgen! Zie je vaak over haar posten. Ik herken me wel eens in je posts hoor, daar niet van.
Haha ja dat wel! Maar als ik iets te ‘klagen’ heb dan ben ik sneller geneigd om een post te typen Niet alleen over haar hoor, maar bijv. ook over Bonnie.
Ja klopt hoor, merendeel van de ouders heeft zelf ook een lager IQ. Maar ook kinderen met ouders die niet geboren zijn in Nederland. Die mogen ook soms niet zelf kiezen wat ze willen worden etc. Veel acceptatieproblematiek in het algemeen ten opzichte van Praktijkonderwijs. En dat is zo ondermijnend.
Ik ben bang dat ze al een mommy(to be) blogger is. In één week tijd zijn er bijna net zoveel video’s en blogposts voorbij gekomen als in het afgelopen jaar. Met veel baby/zwangerschaps(spon) inderdaad.
Ze gaf zelf aan dat ze wat minder interessante blogs kon schrijven omdat ze zwanger is en dit nog niet bekend kon maken. Maar eigenlijk vind ik haar blogs en vlogs al minder interessant sinds ze met Tuur samen is. De rode draad was altijd al hardlopen, maar vroeger ging ze gezellig met haar zusje op pad, liep ze marathons waarbij ze ook meteen een stedentrip deed, met een vriendin naar Parijs, met het gezin op vakantie, kocht ze een MacBook waardoor ze wekenlang ravioli 1+1 gratis moest eten enz. Het was leuk, grappig en herkenbaar. Maar sinds Tuur is het hardlopen zo serieus geworden en vult ze haar leven vooral in rondom hem heb ik het idee. Ze lijken perfect voor elkaar en ook heel gelukkig. Dus het is haar gegund, want ik vind het nog steeds een leuke meid. Maar het is nu erg veel Tuur, trouwen en nu dus ook zwanger/baby. En dat is haar leven inderdaad, dus wellicht logisch.
Goh, als er een comment met “smerig” zou komen op Bonnie’s vlog had ik echt gedacht dat het niet zou gaan over haar haar maar over het cadeau dat verstopt was IN de vuile kattenbak
Maar he, het was Poppy’s bak dus dat is lang niet zo vies als die van Sjakie! En de drollen waren eruit geschept en bovenop de bak gelegd in een zakje
Wat neee toch haha ik zou daar echt misselijk van worden. Zelf bij mijn eigen kat zou dit te ver gaan