Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

:nauseated_face: ik ben aan het ontbijten

3 likes

20 likes

Ik word een beetje onpasselijk van de hebberigheid in de laatste video van bon merk ik

Oh en die nieuwe video van Jessie met Anna. Jessie doet haar gebruikelijke intro en zegt ‘welkom bij ons’ en dan zie je Anna ‘welkom bij mij’ zeggen met een arm twirl. Hahaha congratulations for having me

34 likes

Bonnie krijgt ff voor duizenden euro’s aan Made spullen jezus. Oh en waarschijnlijk heeft ze er ook nog geld voor gekregen want spon

3 likes

Het is geen insta baddie look. Misschien een poging tot

Ja ik kreeg een beetje wannabe Dua Lipa bij

Pfff ja ik snap het wel hoor. In haar plaats zou ik het ook wel allemaal uitkiezen. Makkelijk toch, alles nieuw en gratis. Maar het past niet bij haar ofzo? Ik denk dat Aimee ook een samenwerking met Made heeft gehad maar dat was veel leuker uitgewerkt.
Heb het echt wel gehad met Bonnie, al die misplaatste opmerkingen de laatste tijd, zoveel mensen zien en Corona regels totaal niet volgen, heel het etentje in dat restaurant verzwijgen,
 Bye Bonnie.

4 likes

Ik zou deze samenwerking ook met beide handen aannemen! Maar wat een bij elkaar geraapte chaos

8 likes

Ja ik vond die video van Aimee ook leuk gedaan! Blijft pure spon natuurlijk haha maar vond het leuk dat ze het hele proces in de video had laten zien

3 likes

Ja ik denk dat ik die vroegere kneuterigheid leuker vond, spon vlogs zijn er al genoeg. Gewoon hangen met Lesley-ann, ik mis Marciano ook in de vlogs!

4 likes

Maar waarom zou je een nieuwe set borden en pannen enzo uitkiezen als je al borden en pannen hebt? Zeker borden kan je toch tieeeentallen jaren gebruiken?:joy: Ik vind dit gewoon echt consumerism ten top. Als ik nu door de ikea loop dan weet ik gewoon écht niet wat ik zou moeten kopen want ik heb alles al?

8 likes

Een paar vlogs terug zag je al dat ze eigenlijk nu al niet genoeg opbergruimte hebben
 terwijl ze met zn tweeën best veel m2 tot hun beschikking hebben

Waarom 2 servies sets

Ik ben echt blij dat mijn vriend een stuk minimalistischer is dan ik en beter dingen kan weggooien. Als ik een partner had die hetzelfde is als ik (neiging tot hoarden) had ik zojuist mijn toekomst kunnen aanschouwen in deze video :’)

4 likes

Een voor de katten, een voor hun duhhh

2 likes

Er zitten in dat huis juist overal inbouwkasten! Sowieso al vier inbouwkasten+een opbergvak alleen in de huiskamer haha
Daardoor moest ze al die deuren verven

6 likes

Ik zou ook zeker ja zeggen als Made mij gratis spullen zou aanbieden maar ik snap helemaal niets van die make over
 Een leeshoekje in de doorgang naar de keuken? Wie gaat daar nou zitten? En ik vind het blauwe van de stoel en de posters ook vreemd staan bij de groene muren, en die oude eetkamer stoeltjes staan ook zo lullig naast de nieuwe en die twee grijze/blauwe stoeltjes vallen zo uit de toon :confused:
De spiegel boven de schouw is wel erg mooi

En dan hebben ze dit ook nog met een stylist besproken dus ik zal er wel geen verstand van hebben maar echt een verbetering kan ik het niet noemen

OoOoOoooOo het lijkt wel uit een magazine!!! (Bonnie)

22 likes

Ja zeker! En de meeste ouders willen natuurlijk wel het beste voor hun kind maar weten zelf ook niet hoe het allemaal werkt en/of hoort.

Ook ouders die 0 interesse hebben hoor. Thuis op de bank met een uitkering en dat is in sommige gevallen een voorbeeld, want dat is ‘normaal’.

Toch knap dat als je voor zoveel aan Made shit opgestuurd krijgt, het alsnog zo rommelig en onsamenhangend oogt.

4 likes

Dit is gewoon al eerder gefilmd

1 like