Huh, echt?? Ik snap niet waarom made.com Bon heeft gekozen om te sponsoren tbh. Ze sponsoren Teske bijv ook, maar die heeft tenminste nog een redelijk stijlvol interieur. Vind Bon haar interieur persoonlijk geen voorbeeld van stijlvol met al die random frutsels overal. Volgens mij noemde iemand haar huis in de commentsectie van YT een keer ‘Villa Kakelbont’, wat ik wel toepasselijk vond (en Bon vatte dit overigens direct als compliment op). Snap niet waarom made zich daarmee willen associëren? Maar misschien gaat het puur om de exposure?
Ik schat zo in dat Jamie’s verhuizing ook een spon parade wordt, wel zin in haar vlogs ze heeft een leuke stijl
Misschien willen ze juist van het imago af dat de meubels alleen voor gestylede influencer huizen zijn, maar juist ook voor mensen met een heel doorsnee interieur zonder veel gevoel voor smaak. Dan is Bonnie wel een goed voorbeeld haha.
Mag ik trouwens nog 1 spon-ding noemen dat ik vreselijk vind aan Bon’s huis? Die muur vol met Desenio bij de trap! Zo onpersoonlijk… Ik kreeg er vibes van alsof je door zo’n voorbeeldhuis loopt in de IKEA, waar ze dan even wat van die lijstjes aan de muur hebben gehangen voor het idee.
Soieso vind ik desenio een grote smakeloze bende.
Ja het is gewoon een overgehypte printshop
Ja ik ben jaloers. Er zotten echt leuke dingen bij. Alleen een kleed onder je eettafel lijkt me zo onpraktisch. Ik mors ook vet vaak dus zou hele dagen dat kleed aan het schoonmaken zijn.
Volgens mij waren het maar 4 borden/schalen per set. Ik zou ook wel meer dan 4 borden willen hebben voor als er visite komt of als er borden in de vaatwasser zitten.
Jaa oke maar ze hebben inprincipe nog borden he. En 8 van 1 set zou ik dan logischer vinden dan 4/4 tenzij ze matchen ofzo daar dat was ook niet het geval. Als je ( na corona) 5 mensen zou uitnodigen dan zou 1 iemand een random ander bord hebben. ( ja of 2 een set en 3 een andere maar met 2 totaal verschillende sets staat dat zo rommelig.)
2 keer dezelfde set zou ik ook logischer vinden, maar heb je nog steeds 2 sets. Snap wel dat als je een nieuw servies kiest, dat je je oude ook niet meer wilt.
Maar dat is toch echt… bizar? Dat je ‘even’ nieuw servies koopt omdat je de andere set zat bent? Natuurlijk heeft iedereen het recht om dit voor zichzelf te bepalen maar het gemak waarmee mensen van alles maar kopen kopen kopen & in deze tijd waarin we de aarde aan het uitputten zijn… ik vind het echt walgelijk.
Maar dat maakt toch niet uit voor het feit dat ik persoonlijk de video van Aimee leuker gedaan vind dan die van Bonnie
Haha O gelukkig valt er over smaak te twisten. Ik vind het zo’n bij elkaar geraapt zooitje en niet bepaald sfeervol. Gelukkig zijn zij er wel blij mee! Heerlijk als je een hele kamer gratis mag restylen
Stukje bij de schouw vind ik wel leuk
Ja tuurlijk, maar geldt toch voor bijna alles wat ze nu van Made heeft gekregen.
Ik weet niet hoe Teske’s huis er nu uitziet, maar als ik aan haar interieur denk kan ik alleen maar aan die Van De Kerkhof bankstel en stoelen denken, waar je nooit op kan chillen, en die kale kerstboom haar interieur is nu vast heel anders, maar als ik dan zoiets lees moet ik toch weer wen beetje gniffelen.
Echt de meest onlogische plek om een “leesstoel” neer te zetten man, past toch amper, stoot je elke keer je teen als je met je hete ovenschaal naar de tafel loopt.
En alles velvet uiteraard
Hahah nee they have come a long way. Beetje zoals de kwaliteit is verbeterd tussen Sims 1 en Sims 4, zo ook hun inrichting.
Aah maar van sommige dingen in de Sims 1 kunnen de andere sims versies ook niet aan tippen, zo ook hier denk ik #sweetmemories
Oh hahaha, toen volgde ik haar nog niet denk ik! Maar Teske is ook iets jonger en Bon is van mijn leeftijd, dus ik neem Bon alles sowieso meer kwalijk, haha
Nee