Made is inderdaad niet zo kieskeurig, ik zag ze eens een blogger sponsoren die dan een midcentury modern salontafel op haar lichtgrijze tegelvloer, ten midden van haar crèmekleurige lederen relaxzetels had neergeplempt.
Never forget het familie van de Kerkhof interieur in hun vorige woning
Zou dat niet gewoon zijn omdat ze een hoog engagement heeft?
Ik vond de eetkamer van de Bonnie in de vlog nog mwah, wel een stuk gezelliger omdat het meer aangekleed is. Maar vind het patroon op het vloerkleed te druk op de visgraat vloer. En de 3 lijsten op de muur te klein in verhouding met de grootte van de kamer. De spiegel boven de schouw vind ik wel super mooi (de prullaria die ze erbij heeft gezet als styling vind ik dan weer niet in balans). Oh en al die stoelen uit eindelijk bij elkaar vond ik wel geslaagd eigenlijk! Leuke combi van kleuren en stijlen.
De ‘leesstoel’ snap ik ook niet. Die hoek is daar echt te klein voor. Maar snap wel dat ze de stoel hebben aangenomen, want omg die is echt prachtig. Ik denk ook dat die over een tijdje in de woonkamer of in de studeerkamer van Nick zal staan
Ik klikte trouwens op de link onder de vlog naar die Made pagina door en was wel echt in shock over alle prijzen die ik daar zag. Maar was ook positief in shock over de foto’s haha, echt heel mooi en op de foto’s vind ik eigenlijk alles prachtig! Gek wat voor verschil dat kan maken in video / foto…
Dit is de link trouwens: Made pagina Bonnie
Omg die fotolijsten kosten 229 euro
Zo’n verschrikkelijk interieur heeft ze toch ook niet? Veel is NMSVPE maar ik vind het best wel standaard allemaal, veel wat nu in is. In ieder geval niet zo schokkend lelijk dat een interieurbedrijf niet met haar geassocieerd zou willen worden?
Kijk hier vind ik het echt prachtig die kleur op de muur vind ik ook voor het eerst nu mooi. Vind het heel vrolijk en een leuke mix van vintage en nieuw. En tenminste een keer geen roest oranje interieur met pampam gras overal haha (waar ik zelf overigens echt van hou
)
Klopt deze foto zag ik net. Wow, iets retro achtig. Ze zei zelf ook al een keer dat de verfkleur op video niet mooi overkwam. Dit is mooi, zie nu pas die 2 lampen. Beetje zelfde vorm maar toch andere kleuren en stijl, vloekt naar mijn idee
Wel close haha
De stoelen die ze gekocht heeft , heeft ze gehouden. Die grijze hadden ze al heel lang.
Dit vind ik wel echt mooi!
Haha dit is wel echt een verschil met die screenshot die eerder werd geplaatst! Wat mooie fotografie allemaal niet kan doen.
Hmm ja, op deze foto vind ik het er inderdaad ook wel mooi uit zien! Hier zijn dan ook 0 frutsels in beeld. Ik erger me altijd zo aan al die frutsels En idd, ligt ook wel aan de goede fotografie
Herfst servies heb ik
De beroerde servieskast staat hier ook niet op.
Die kast is zooo lelijk.
Deze zomer een huis gekocht en ik ben echt stikjaloers op deze samenwerking Maar als interieurmerk zou ik me ook niet graag willen associëren met Bonnie, gewoon door de goedkope net-niet zaken die ook veelvuldig langskomen in de vlog. Vind Bonnie op dat vlak een beetje hebberig als Mascha (vroeger? weet niet hoe ze nu is) en ik vraag me oprecht af hoe haar ouders reageren op haar job als influencer. Ik weet nog dat ze haar eens uitlachten met die Snack-a-Jack samenwerking.
Ben ook gestopt met kijken, ik vind dat Bonnie echt geen hoge gun-factor heeft
In ander YT-nieuws: VeraCamilla zei onlangs dat haar YouTube-abonnees eindelijk terug stegen na lange tijd, heel leuk voor haar.
Ik vraag me trouwens af of het forum een rol speelde in Bonnie haar carrière! Haar eerste volgers kwamen van hier en haar eerste shoutout was van Jill die ook op het forum zat toch?
Die 3 vintage buis stoeltjes hadden ze idd gekocht voor deze woning. Maar daar wilde ze dan in de loop van de tijd nog 3 andere stoelen bij kopen (dus tot dan gebruikte ze die grijze stoelen uit hun vorige woning): ze wilde dus niet 6 dezelfde stoelen. Nu hadden ze er 4 van Made gekregen waarvan er eentje voor op de werkkamer van Nick is.
Nee klopt, ik snap wel dat MADE voor Bonnie gekozen heeft. Ze heeft een hoog engagement én haar interieur is inderdaad echt niet lelijk.
Ja, en was dat ook niet zo bij Monica? Een van haar eerste vlogs werd hier ook geplaatst