Sanneke vlogt weer, dus ze past opeens weer wel in dit topic. Haar tweede zin gaat over single en daten, dus ze is gewoon lekker zichzelf.
Als Teske’s huis hetzelfde is als haar Sims huizen dan denk ik niet dat het smaakvol is hahahah
Ik had nooit echt iets met Vera, want ze deed vaak dezelfde make-up looks etc.
Maar ik vind haar tegenwoordig wel echt leuk, bij haar geloof ik ook echt dat ze nu gewoon schijt heeft en die heftige periode haar op een bepaalde manier heeft laten groeien (dit zei ze zelf op insta, ik beweer niet dat het goed was dat ze de burn out had ofzo).
Ze komt ook gewoon leuk over, leuke moeder ook, aardige vriend, goeie energie allemaal.
Wow die prijzen. Ik heb alleen maar de items op de pagina opgeteld (missen nog enkelen) en kwam al boven de 1,500 EUR uit.
Ik dacht dat die lijst 50 euro zou kosten haha. Ik dacht dat Made Gamma prijzen had, maar zit dus flink verkeerd.
Geen hoge gunfactor! Dat is goed gezegd. En vraag me ook af wat Nick er nou echt van vindt. Soms denk ik: dit kan Nick toch niet écht leuk vinden? Zoals toen Bon dat dekbedovertrek met al de vrouwenhoofden erop had gekocht. Als Nick dat echt leuk vindt, dan is dat natuurlijk prima, maar mijn vriend zou ik daar echt niet onder krijgen
Wat een vreselijk bestek hebben ze uitgezocht ook, zo breed
Tijdens het inrichtingsproces gaf mijn vriend wel altijd zijn mening, maar sommige zaken die hij echt niet mooi vond waren ook wel ok omdat hij wist dat ik er zelf heel gelukkig van werd. Misschien dat het ook zo is bij hen? Al ben ik ervan overtuigd dat dat dekbed volgend jaar op de spon-weggeeftafel beland want ik vond dat best een trendgevoelig ding dat je ook snel zat bent
Ze is uberhaubt ook begonnen door het egf volgens mij. Daar poste ze zelf ook mee.
Is het niet gewoon een misverstand dat iedereen in een showroom wil wonen en een interieurmerk dus alleen kan samenwerken met mensen met een gelikte stijl? Ik denk dat de gemiddelde mens Bonnie’s interieur best geslaagd vindt.
Ja dat laatste klopt volgens mij wel, al was het maar omdat ze de huidige trends een beetje volgt en veel inspiratie haalt op Pinterest. Ik vind haar interieur zelf niet lelijk, maar door de troepjes en gammele goedkope meubels zou ik als merk niet snel geneigd zijn de samenwerking aan te gaan. En ik heb niks tegen goedkoop voor de duidelijkheid!
Made gaat waarschijnlijk die sponsordeal aan voor de volgers van Bonnie omdat haar kernwaarden (duurzaam, stadsleven, milennial) goed bij het merk passen. Denk dat zij er vrij weinig om geven wat er uiteindelijk exact met de producten gebeurd.
Exact ik vind het ook niet erg smaakvol of nou ja wat ouderlijk soms idd hoewel haar kledingstijl dat wel is
Haha wat een aandacht voor Bonnie is hier toch altijd, ik smul er stiekem wel van moet ik zeggen.
Ik associeer Bonnie er ook nog steeds mee hoor, maar eigenlijk slaat dat nergens op, want een samenwerking aannemen waarbij je een shitload aan spullen voor je huis (die je niet eens nodig hebt) toegestuurd krijgt is natuurlijk verre van duurzaam. En pas had ze ook al die gesponsorde video over hoe je op een of andere shady wijze vanuit Nederland allerlei meuk uit Amerika kon bestellen.
Welk interieur komt het beste overeen met jouw smaak?
- Bonnie
- Teske
- Liefs Lotte
- Sarah Rebecca
- VetGezellig
- Monica Geuze
- Vera Camilla
- Mascha
- D is for Dazzle
- Boshut van bosbabe Jennie
0 stemmers
Ik kijk dus nooit videos van bonnie maar zie net zoveel ongelezen berichten over haar. Misschien moet ik toch eens gaan kijken
Ik vind het huis van Bonnie juist leuk omdat het allemaal niet te perfect is en erg gewoon geleefd wordt. Vind het ook echt bij ze passen. Niet alles is mijn smaak maar goed ik hoef er ook niet te wonen. Ze wonen er nog niet zo lang dus er zal nog wel het een en ander gaan veranderen. Ik ben ook onlangs verhuisd en ook volledig nieuw servies gekocht en alles uit mijn studententijd weg gedaan en naar de kringloop gebracht. Was daar echt klaar mee.
Oh ik vind Bonnies interieur wel echt leuk, met die gekleurde muren, mooie vloer en ik hou ook wel van ‘frutsels’ (vazen, kaarsen, pampasgras…) en ik vind het er héél gezellig uitzien met al die kerstverlichting. En ik ben gewoon ook wel een beetje jaloers op wat ze nu weer allemaal krijgt. Maar vind haar daardoor toch ook weer wat minder leuk idd, heb het idee dat ze nu in elke vlog weer gratis spullen laat zien?
Ik kijk na maanden weer eens een vlog van Annemerel en het gaat alleen maar over zwanger zijn. Misschien wel logisch maar ik verwacht niet echt anders meer aankomend jaar.
Wel leuk die Q&a en hoe open ze is en hoe gelukkig ze eruit zien (@Nefertiti ze wilden het wel traditioneel doen, maar toch een eerste poging gedaan die 2 dagen voor de bruiloft was, zegt ze )