Fajah die op haar stories plaatst: “ik heb zo een meh dag. Sollicitatiegesprekken gehad met 2 mensen. Ja ze waren aardig…maar verder net niet” leuk om dat terug te zien
Nou idd niet echt sympathiek nee maar euh folie? Tegen Corona of onderdeel vh spel?
Ze kan idd wel lekker duidelijk zijn (4 handen op 1 buik)
Dit was precies wat ik ook dacht en voelde na die post van @Shadina maar ik kon er de vinger niet opleggen wat er nou zo verkeerd aan voelde dus heb ik het maar gelaten. Fijn dat jij het wel kunt verwoorden
Zodat de politie je phone niet kan tracken.
Ze is sowieso anti-Corona(beleid), volgde haar al heel lang maar ik heb dat soort mensen niet nodig in m’n leven dus paar maanden geleden ontvolgd. Mis er niks aan dus
Ja echt een coronagekkie, net als lange Frans.
https://youtu.be/YIEEZpqZ13k de laatste aflevering van dit seizoen dit keer met echt politie agenten als overvallers
Om mobiele signalen tegen te houden zodat de politie je niet kan tracken, dit werkt opzich wel (Google maar op kooi van Faraday, dit is een DIY versie daarvan). Maar ze haalde elke paar uur de telefoon uit dat pakketje om iemand te bellen en dan heeft het natuurlijk niet zo veel zin. :’)
Je werd ig niet blij gemaakt met een dooie mus.
Of dood gemaakt met een blije mus.
Hé Dwight, die ken ik! Leuk
Die FEST bank overduidelijk wel, maar Yara is sowieso een wandelende spontak
En ze is daar ook nooit eerlijk over
Denk het wel, vorige week reageerde Danique ook al zoiets onder Mo’s instagram post
Vond yara vroeger heel leuk en inspirerend en mede hierdoor nu niet meer. Heb haar ook al tijdje geleden ontvolgd, echt zonde
Ja diezelfde foto gebruikt Fest ook op hun Instagram
UitdekeukenvanFatima vind ik normaal gesproken zo leuk, zij lijkt me echt sympathiek. Maar de laatste tijd is er steeds meer spon en dit komt ook over als hengelen naar een gratis droger.
Je kan bij o.a. Coolblue filteren op diverse eigenschappen van drogers, recensies vergelijken en bekijken wat je precies wil.
Je moet gewoon 1300 kcal per dag eten, dan overkomt je niks (context: Fajah heeft een keer bij Jinek zitten beweren dat we allemaal te dik en ongezond zijn omdat we geen 1300 kcal per dag eten).
Het enige wat ik nog weet van dat interview was dat jus d’orange echt uit den boze was. Nu denk ik altijd aan Fajah als ik geniet van mijn jus
Haha ja, jus is het kwaad. Je kan net zo goed cola drinken.