Het andere YouTubers/bloggers topic #16

We zijn weer in het gebouw net een broodje bapao jawel jawel

1 like

Aaah lief haha. Maar ik heb geen corona haha. Ik bedoelde dat ik door de pandemie maar uit verveling zulke gekke dingen aan het kijken ben.

Of bedoel jij of ik na het kijken van die videos klachten heb. Want ja dat wel :joy:

5 likes

Ohhh haha nee ik dacht idd dat je bedoelde dat je Corona had. Gelukkig maar.

3 likes

Ik hoorde net iets moois in een vlog " Zalm is gezond zalm met schil"

5 likes

PLOPKOEKJES :joy::joy::joy::joy::joy::joy:

19 likes

Jaaaaaa die waren zo lekker! Volgens mij verkopen ze nog steeds plop koeken

2 likes

Lig helemaal in een deuk :rofl::rofl::rofl:

10 likes

Ik kan echt niet meer, lig als een soort kruising tussen een cavia en hyena in bed te schudden van het lachen

20 likes

Stephsa heeft haar eerste vlog geĂŒpload. Ik vraag me af hoe iemand zo perfect kan zijn. Zou zij poepen? Wie is er nou in staat een fancy vaas te kopen op de eerste dagen dat je aankomt in het buitenland?:thinking:

4 likes

Misschien heeft ze verder ook helemaal niks te doen? Wat doen zij en haar vriend voor werk?
Ik vind het mega intrigerend om naar zo’n perfecte mensen te kijken. Aan de ene kant heel prettig / rustig.
En aan de andere kant wordt ik er helemaal kriegelig van ofzo :joy: Zouden ze echt zo’n leven lijden of is het toch voor het ‘laten zien en uiterlijk vertoon’. :face_with_monocle:

Volgens mij is zij fulltime influencer en maakt haar vriend alle foto’s voor haar instagram. Ja ik heb precies datzelfde gevoel als dat jij krijgt bij het kijken van deze vlogs. Vraag het me echt af, ze laat natuurlijk maar een paar seconden van haar hele dag zien, dus zij zal vast ook uren make-uploos op de bank met chips kunnen liggen. Hoop bij dit soort mensen dan ook dat als ze comfortabeler zijn met vloggen ze ook meer realistische shots laten zien :joy:

1 like

Wow ik volg Claire Rose nu op insta en zij sport vaak gewoon 2 keer op een dag?! Zou het gevoel hebben dat ik de hele dag alleen maar aan het sporten ben en mezelf vervolgens weer douchen telkens. Wat een gedoe joh.

6 likes

Jaa ik heb zo veel bewondering voor haar. Ik heb haar wel eens gedeeld in een paar topics, maar het kan wat mij betreft kan het niet vaak genoeg gedeeld worden!
Als het goed is komt haar boek binnenkort op mijn deurmat. Ik wil het graag lezen, maar aan de andere kant ook niet omdat het verschrikkelijk is wat ze mee maakt.

Ik heb het boek ook besteld!

Ik hoorde deze week (via-via) dat Melissa altijd een positieve draai geeft aan haar vlogjes omdat ze in het verleden commentaar van kijkers kreeg dat ze niet zo negatief moest zijn en dat ze het niet leuk vonden als ze een keer niet positief was :anguished:. Echt te bizar voor woorden dat zo iemand zich dus verplicht voelt om zich positief uit te spreken gezien wat zij allemaal moet doorstaan. Heb sowieso ontzettend veel respect van haar dat ze altijd nog de tijd neemt om updates te geven en wat fantastisch voor haar dat ze haar boek nog in ontvangst heeft kunnen nemen

3 likes

Ik volg haar op instagram en ze biedt zelfs haar excuses aan voor de “negativiteit”:pleading_face::pleading_face: zo triest, ze hoeft zich helemaal niet te verantwoorden daarvoor.

1 like

Ik vind sowieso dat iedereen die blijft leven zijn/haar bek moet houden over hoe iemand die doodgaat daarmee om moet gaan. En iedereen die wel doodgaat moet natuurlijk ook voor zichzelf spreken, maar ik durf te wedden dat commentaar sowieso nooit vanuit dĂ­e hoek komt.

20 likes

He neejoh natuurlijk niet jou! Precies dat laatste juist, ben het met je eens dus

2 likes

Niemand is perfect en dat is het slechte van instagram en youtube dat heel veel bewust het perfecte plaatje willen laten zien. Het beste voorbeeld voor mij was Niomi Smart, een Engelse youtuber die er altijd heel goed uitzag, elke dag sporten, en ‘‘gezond’’ eten (volgens mij heeft ze een eetprobleem maar ik dacht dat het supergezond was), en vooral een perfecte vriend. En elke keer riep ze dan: voor iedereen loopt er een droomman rond zoals de mijne. Toen waren ze verloofd, gingen samen naar het buitenland en kwamen terug tijdens corona en ze kwam in een perfect gastenverblijf van haar schoonouders te wonen met een prachtige tuin. En maar pronken met haar perfectie, en van de een op de andere dag was Dreamy Joe er niet meer en was het uit tussen de twee.

Kortom je kon er niks van zien in de vlogs dat ze problemen mee hadden, alles was ‘absolutely perfect’ volgens Niomi en ze hadden vooral nooit ruzie. Niemand is perfect, niemand.

14 likes

Jim Chapman wordt vader!

11 likes

Het is natuurlijk uberhaupt een heel krom (/toxic) iets dat mensen die iets zwaars doormaken vooral worden bewonderd om hoe ze daar op een positieve manier mee omgaan. Dat gebeurt voornamelijk op social media, maar ook in het echt. Wat mij betreft mag dat allemaal nog wel wat realistischer: soms is alles gewoon even kut en dan vind ik het ook heel knap dat iemand niet de schone schijn ophoudt en het gewoon laat zien zoals het is.

36 likes