PEEEPEEEEE… nee god hoop het ook niet.
Co en Jor zijn niet alleen uitelkaar gegaan omdat hij naar Curaçao wilde op dat moment en zij niet. Het was zeker een reden, maar niet het enige. Het zou wel vast de reden zijn waardoor ze gingen kijken naar hun relatie en of ze verder wilde met elkaar. In een interview met Marlieke Koks verteld ze wat meer over de break up.
Ok, ik heb net gekeken en ze blaast het wel echt op zeg. Ze heeft gewoon nog een periode onbetaald verlof en doordat de theatershow gecancelled is niks te doen. In die periode gaat ze naar Curacao om wat vrijwilligerswerk te doen. Een maand of 3. Haha dat is geen emigratie. Ze gaat zich oriënteren óf ze eventueel zou willen emigreren.
En als je zo priviliged bent dat je kunt zeggen: Ach en als er een belangrijk event is in Nederland dan kom ik toch even terug. Zo ver is het nou ook weer niet. Ik weet niet exact wat vliegtickets die kant op en weer terug kosten, maar het is geen retourtje Eindhoven zeg maar.
Het gemak waarmee zij op en neer vliegt verbaast me ook, maar ik vermoed dat ze wel heel goedkoop kan vliegen met KLM. Daarnaast is er natuurlijk ook nog zoiets als een pandemie gaande, wat mij al tegen zou houden om 1. in een overvol vliegtuig te stappen en 2. te pendelen tussen deze 2 gebieden. Maar goed, gelukkig is er geen corona in Co’s wereld
Er is gelukkig - en ik weet dat we het hier vaker over hebben en dat het beetje een irritante herhaling wordt - geen corona in influerencer’s lever an sich. Kelly Weekers zit ook weer lekker op Curacao; no problemo en plaatst ‘‘grappige’’ berichten op insta zoals ‘‘ik wist niet dat Vught zo mooi was!’’. Hilarisch.
Ja, dat is natuurlijk ook irritant (en ik geef eerlijk toe, ik ben ook jaloers want ik zou zó graag even lekker op het strand in de zon willen liggen nu).
Maar ik vind dat er ook nog wel een verschil zit tussen een aantal weken naar Curacao gaan (en dus 2 vluchten en 1x het risico hebben om het virus mee te nemen) en Co die doodleuk verkondigt wel even op en neer te vliegen mocht er een evenement oid in Nederland zijn.
Zou Co met op en neer vliegen niet kunnen bedoelen dat ze zorgt dat ze op die dag zou moeten werken en zo al werkend naar NL vliegt? Dat hoop ik dan iig, dat is dan nog de minst erge manier.
Nja eigenlijk achterlijk dat er überhaupt vluchten gaan maar goed.
Nee, want ze heeft 3 maanden onbetaald verlof
OMG dat stukje met die Charlotte in Lotte’s vlog. Hoe kan iemand zo consequent onuitstaanbaar zijn?
Deze redenering snapte ik sowieso niet. Het toerisme ligt op z’n gat en de hotels staan leeg dus ze hebben mensen nodig voor de housekeeping? Gun dat beetje housekeeping dat er te doen is dan aan het lokale personeel aub.
Is Marlieke die ene interview meid dat van te voren wat vragen heeft bedacht maar verder totaal niet luisterd.
Dat ze dan vraagt hou je van kaas? en dat diegene dan helemaal “jaa kaas is mn lust en mn leven blabla”
En dat die Marlieke dan “Oke en waar is je eettafel van?”
Ja en die ene die steeds aan mensen hun armen zit, zo lekker casual en edgy aanraken en “ha ha ha”
Lotte is echt te lief en te goed voor Charlotte.
Brrrrr inderdaad. En lotte reageert zo rustig en lief.
Die rutger trok toen al dezelfde bek voor de thumbnail
Die heeft volgens mij maar één gezichtsuitdrukking.
Hahahaha wanneer je het gezien hebt kan je jet niet meer niet zien
Ah de vrouwelijk interviewversie van hoe Ruud de Wild zijn poscast doet.
Ja, kringlopen! Ik volg een vriendin van haar op instagram en die was met Bonnie gaan kringlopen. Dus dat moet wel de zondagvideo worden.
Vind Sofie haar filmpjes altijd zo leuk. Knap hoe ze voornamelijk zelf voor alle dieren zorgt!