Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Nee, want ze heeft 3 maanden onbetaald verlof

OMG dat stukje met die Charlotte in Lotte’s vlog. Hoe kan iemand zo consequent onuitstaanbaar zijn?

11 likes

Deze redenering snapte ik sowieso niet. Het toerisme ligt op z’n gat en de hotels staan leeg dus ze hebben mensen nodig voor de housekeeping? Gun dat beetje housekeeping dat er te doen is dan aan het lokale personeel aub.

2 likes

Is Marlieke die ene interview meid dat van te voren wat vragen heeft bedacht maar verder totaal niet luisterd.
Dat ze dan vraagt hou je van kaas? en dat diegene dan helemaal “jaa kaas is mn lust en mn leven blabla”
En dat die Marlieke dan “Oke en waar is je eettafel van?”

46 likes

Ja en die ene die steeds aan mensen hun armen zit, zo lekker casual en edgy aanraken en “ha ha ha”

7 likes

Lotte is echt te lief en te goed voor Charlotte.

7 likes

Brrrrr inderdaad. En lotte reageert zo rustig en lief.

3 likes

Die rutger trok toen al dezelfde bek voor de thumbnail

12 likes

Die heeft volgens mij maar één gezichtsuitdrukking.

Hahahaha wanneer je het gezien hebt kan je jet niet meer niet zien

3 likes

Ah de vrouwelijk interviewversie van hoe Ruud de Wild zijn poscast doet.

1 like

Ja, kringlopen! Ik volg een vriendin van haar op instagram en die was met Bonnie gaan kringlopen. Dus dat moet wel de zondagvideo worden.

2 likes

Vind Sofie haar filmpjes altijd zo leuk. Knap hoe ze voornamelijk zelf voor alle dieren zorgt!

Jongens die taart die Queen of Jetlags bij die verjaardagsfoto heeft is er toch OVERDUIDELIJK in geplakt? Of zie ik nu dingen echt giga verkeerd?

1 like

lieverd post de foto

29 likes

3 likes

vgm is de taart er niet later op geplakt maar hebben ze hem geface tuned zodat hij meer opvalt

15 likes

Dus sowieso geplakt. Onmogelijk. :joy:

Zijn de kringloopwinkels dan weer open?

Ja want het bord heeft geen schaduw en de taart is te zwaar voor die pose

6 likes