Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Wauw die eettafel is echt goalsss. Vind de badkamer ook heel mooi. De rest een beetje te clean.

1 like

Zou daar echt geen bord spaghetti durven eten hoor, veel te bang dat ik vlekken maak

4 likes

Liever Teske dan dit;
https://youtu.be/pFEDBewcfks

Ik vind het niet zo mooi eigenlijk. Vooral erg grijs.

12 likes

Ik vind het heel koud ofzo haha.

6 likes

Ok? Ja liever Teske dan Thierry die een liedje over lavendel zingt maar dat maakt haar nummer niet beter.

11 likes

Wel in lijn met haar poeziebundel, dus wat dat betreft is ze wel consequent nu haha

Vind Teske trouwens wel echt een prachtige vrouw op de promotiefotos voor dat nummer

58 likes

ja omg die witte bank en dan zou ik nog op de grond eten, maar nee sneeuwwit tapijt.

Krijg hier echt Kim K vibes van :sweat_smile:

11 likes

Ik vind dit echt op een showroom lijken, je ziet echt geen teken dat hier daadwerkelijk iemand woont.

8 likes

Ik dacht gisteren precies hetzelfde. Het is zo duidelijk geĆÆnspireerd door Folklore. De aesthetic is zelfs hetzelfde.

2 likes

Voor 3 maanden emigreren? Dat is toch gewoon een vakantie? Wil ze het zo goedpraten ofzo?

86 likes

Hahaha wat vreselijk. Ze praat het ook voor zichzelf goed, want:

1. ZE DOET HET VOOR ONS :smiling_face_with_three_hearts: :pray: zodat wij ook eens even wat anders kunnen zien en kunnen ontsnappen (aan een pandemie ontsnap je niet vriendin)
  2. Ze gaat zich inzetten voor het eiland en de mensen daar!!! Ze wil zelfs gratis housekeeping gaan doen (dit kan natuurlijk niet in NL)
  3. Er komen allerlei mensen op bezoek!!! Vet leuk voor hun dat ze nu een vakantieadresje hebben
12 likes

Ze zegt ook dat ze in april terugvliegt voor een event en misschien wel vaker als hier een event is. En ik denk alleen maar: je moet dan toch ook elke keer weer in quarantaine??

5 likes

Ojaa? Juicy. Hoe weet je dit?

Huh ja je hebt gelijk !

Ik vulde trouwens in dat Co met haar nieuwe liefde ging. Omdat ze het zo lachend zij. Maar dat zou wel niet hoor :rofl:

Geen idee of ze een nieuwe relatie heeft :rofl::sweat_smile:

1 like

Oehhh spannend!

Ik hoopte dat ze daarheen ging en happy life met Jor ging leven, maar helaas . Leek me altijd wel een leuk stel, maarja dat zegt ook niks via een scherm…

7 likes

Volgens mij hoef je dus na CuraƧao niet in quarantaine.

Maargoed ik snap haar op zich wel, als je niet zoveel hebt wat je nu in Nederland houdt en je hebt zo’n groot sociaal leven daar. Alleen dat steeds terugvliegen is dan weer minder.

1 like

Nog meer stalker much: ik zie dat hij en Co elkaar niet meer volgen op de gram en hij heeft blijkbaar een nieuwe vriendin :face_with_monocle: dus helaas, dat is wel echt over tussen die twee.
Maar inderdaad bijzonder, hij ging juist inderdaad terug naar CuraƧao omdat z’n hele familie daar woont etc.

2 likes