Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Ik heb je een DM gestuurd met de code :heavy_check_mark:

1 like

Over Hello Fresh:

Ik kreeg net een (anoniem nummer) sms dat mijn betaling niet was gelukt en ik moest klikken op een Tikkie link om te betalen.

Dit is natuurlijk een scam, dus niet uit automatisme op de link klikken!

2 likes

Billie Rose haar verhuistip: doe alles in dozen. Ja meit, had niemand echt zelf kunnen verzinnen. Bedankt!!

98 likes

Mascha zou dit een lifehack!! noemen

41 likes

Misschien moet ze daar iets mee doen, speciale dozen voor ontwikkelen! Makkelijk op te bergen, lichtgewicht, handvaten aan de zijkanten?

14 likes

O ik verhuis mijn servies gewoon in een vuilniszak, nou snap ik waarom het kapot gaat. 🥲

20 likes

Ze heeft trouwens echt een aparte keuken in haar nieuwe woning. Beetje zoiets:

27 likes

Iedereen heeft ook ineens een kortingscode voor een interieurshop J.otex oid

Haha ja die tip vond ik ook bijzonder. Zeker omdat ze erbij zei dat ze onderhand een pro in verhuizen is.
Maar ik vind haar wel een leuke vlogger/instagrammer dus het is je vergeven, Billietje! :wink::grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Hahah. Hier moest ik ook om lachen😂. Wel goede tips heeft ze na 3x verhuizen in een jaar (?) tijd. Echte pro.

1 like

Ik ga stuk om dat Woerden plaatjesboek van de schoonmoeder van Lotte. Haar schoonmoeder neemt het te serieus hahaha.

1 like

Wow dit bureau wil ik, dat lijkt me serieus echt handig op kantoor en dan zon draaistoel in het midden. :laughing:

Wat vinden jullie van Marije in haar dagelijkse vlogs? Ik heb het gevoel dat ze meer een typetje speelt dan dat ze iets echts van zichzelf laat zien.

1 like

Ik vind het een aardige meid maar ik heb het al vrij snel opgegeven.
Vind haar vegan challenges wel heel erg leuk en geslaagd (alleen die Max…knap hoe ze hem tolereert met die irritante “grappen”).

5 likes

Haha ja ik sta ook op het punt van opgeven. Maar om eerlijk te zijn vind ik Max wel leuk :see_no_evil: Niet altijd, en ik kan hem ook niet meer serieus nemen na dat boek met die spelfouten. Maar hij heeft wel iets authentieks of zo.

O my god ik vind dit beeld echt heel eng haha

Ik vind dat hele spirituele bij Romane zo raar en geforceerd overkomen. Net in haar vlog ging het over een nieuwe set tarotkaarten. “Normale tarotkaarten hebben een beetje middeleeuwen-vibes, bij deze hebben ze gewoon coole kleren aan”.
Of dat ze een boek laat zien met een ~diepzinnige~ tekst, ik heb dan het gevoel dat ze het even op film zet en dat boek daarna meteen weer weg legt. Misschien is dat helemaal niet zo hoor. Maar ik krijg altijd zo sterk het gevoel dat ze een typetje probeert te spelen.

17 likes

Ik krijg hier fifty shades vibes van ofzo :rofl:

4 likes

Ik vond haar toen ze net begon echt mega leuk maar nu toch echt afgemaakt, ik vind het allemaal erg voorbedacht “grappig” nu en daardoor niet meer leuk.

1 like

Geen echte YouTuber maar volgen jullie Romy (van Anna)?
Ik sinds kort en sjeeezzzz hoeveel stories kan je posten? Ze lijkt wel heel erg haar best te doen om special snowflake te zijn.
Typisch wel: ik erger me dood maar blijf toch kijken :grimacing:

5 likes