Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Haha wat hysterisch! Dat gezicht, maar ook met die schreeuwerige tekst erbik enzo :laughing:

1 like

Rutgers hele kanaal is variaties op

  • ik eet alleen maar
  • ik koop alleen maar

Echt als je er 1 hebt gezien, heb je ze allemaal gezien

31 likes

Ik kan me zo voorstellen dat youtubers als onnedi, furtjuh en djamilla zo vast zitten in die jonge doelgroep dat ze er zelf ook helemaal klaar mee zijn.

47 likes

ja en het is ook wel een beetje hip nu, die hele aesthetic met astrologie en kristallen en tarotkaarten.

3 likes

Hij zakte steeds af, in het filmpje hijst hij hem ongeveer 64273x op.

2 likes

Ik was heel enthousiast toen ik zag dat ze weer daarheen gingen, haha. Zo shady allemaal. Nu al zin in de volgende aflevering.

2 likes

Hahaha ja ik ergerde me er echt aan. Dude, koop ff een passend mondkapje.

5 likes

Bonnie gaat ook weer vrolijk verder met het zien van 9927483 mensen per dag. :roll_eyes:

Ze ging eten bij een vriendin die ze een jaar niet gezien heeft

Volgens mij mag dat gewoon.

24 likes

Ze is daar een jaar niet geweest maar ze heeft wel geholpen met huis opknappen van Bonnie en Nick. :stuck_out_tongue: Maar goed dit mag gewoon ja, snap dat gezeik op Bonnie steeds echt niet.

Dat er hier mensen zijn die niemand zien is Bonnie haar probleem toch niet? Als zij met een goede vriendin wil afspraken moet ze dat lekker doen, mag van Rutte ook gewoon.

12 likes

Oh niet meegekregen, maar vind ik ook enorm meevallen. Als Leslie ook alleen woont snap ik best dat ze graag haar vriendin ziet als ze toch in DH is

1 like

Is gewoon niet waar.

2 likes

Waarom zeg je zoiets eigenlijk

https://www.ad.nl/politiek/hiddema-blij-dat-ik-uit-de-politiek-ben~a787bb7f/

Ik dacht even dat hij bij Monica op de trap zat.

Edit: oh dacht dat er een preview kwam. Het is Theo Hiddema op een pantertrap.

9 likes

Dus jij hebt al sinds maart niemand meer gezien?

3 likes

Ik kwam er pas achter dat er heel wat kinderarbeid voorkomt in de edelstenenbusiness. (Eigenlijk vrij logisch gezien hetzelfde gebeurt met diamanten.) Het zijn dus kinderen in o.a. India, Gambia, Tanzania etc
 zo jong als een jaar of 6 die in de mijnen kruipen om de Instagram van rijke witte vrouwen mooi te maken.

(Sorry dat ik zo veel social justice warrior dingen post vandaag)

52 likes

Here for it :raised_hands:

3 likes

Mica (shimmer, veel gebruikt in make-up) wordt helaas ook veel gewonnen d.m.v.kinderarbeid. Ook zoiets wat weinig mensen weten helaas.

7 likes

Wow heftig deze dingen zeg. Zoveel waar je gewoon ‘normaal’ mee in aanraking komt iedere dag is dus door kinderhanden gegaan :cold_sweat:

2 likes

Omg wat heftig, want als ik dus heel fijn m’n vegan cruelty free make up koop, is het
wellicht nog steeds niet Ă©cht cruelty free :frowning::exploding_head:

@VickyViolence supergoed dat je dit post juist

4 likes