Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Ja dat heb je al snel met delfstoffen helaas :frowning: Mica zit naast make-up bijvoorbeeld ook in kabels, auto’s, computers/telefoons ook in verf en bijna alle elektrische apparaten ga zo maar door!

1 like

https://youtu.be/Qtp0yqcZ9h4 met Bram Krikke , Brit Dekker en Buddy Vedder leuke eerste aflevering :hugs:

4 likes

Bram Krikke is inmiddels ook een algemeen inzetbare pion geworden he? Ik vond hem juist leuk door zijn eigenzinnigheid (en eerlijk, ik vind het nog steeds grappig met zijn gortdroge humor) maar hij duikt werkelijk overal op. Op insta is hij ook alle BN’ers aan t kontkussen.

14 likes

Ik vind die huizenjacht struggles van Laura Brijde wel verfrissend om te zien. In plaats van influencers die ‘even aan het rondkijken’ zijn en na een maand ineens een huis hebben gekocht.

Ze wil eigenlijk een huis in Spanje maar dat lukt sowieso (nog) niet dus nu gaat ze het eerst in Nederland proberen

4 likes

Ik moet weer zo hard meelachen dat ik me halverwege realiseerde hoe idioot het er moet uitzien als je in je 1tje keihard naar je computer zit te lachen :joy:

24 likes

Ja maar ik vraag mij dus oprecht af of dat wel realistisch is… Zij is ZZP-er en hij heeft sindskort pas een baan. Althans,ik kan mij voorstellen dat hypotheekverstrekkers dat niet de meest ideale situatie vinden. En met de huidige huizenmarkt mag je best een bak geld meenemen.

3 likes

Ik lig ook bij hun filmpjes altijd helemaal in een scheur! :laughing:

2 likes

Kinderachtige edits? :exploding_head:

Juist supergrappig vind ik, al is het principe wel een kleine beetje uitgemolken vind ik. Maar ze heeft ook een video waarin haar schoonfamilie oudhollandse spelletjes doet en die is echt hilaaarisch. Juist ook met die edits :joy:

4 likes

Ja de documaker en z’n vriendin zijn onderburen van Alwin!

oh thanks! dit vond ik echt superleuk om te kijken :smiley: lag ook in een deuk! heb gelijk geabboneerd.

Die video vond ik zo leuk dat ik toen mn vrienden opgetrommeld heb om ook die spelletjes te gaan doen :joy:

1 like

Ah ik kan me heel goed voorstellen dat het niet je smaak is. Of het kinderachtig vind :wink:

En al haar video’s zijn een beetje hetzelfde dus als je dit niet leuk vind, dan kan je ze net zo allemaal skippen. Ik daarentegen lig soms echt met tranen over mn wangen😂 wat zegt dat over mij haha

4 likes

En Alwin doet het camerawerk volgens mij.

Ik mis Jenna Marbles :sob:

48 likes

Delia gaat ook lekker om met de Corona regels :woman_shrugging:t3: Vanmorgen 2 ouders op bezoek en nu een schoonzus… had echt meer van haar verwacht. In het voorjaar moest ze haar zaak sluiten door Corona en heeft ze daardoor werknemers moet laten gaan.

1 like

Ik heb dat ook hoor! Vind de video’s wel grappig, maar die edits hoeven van mij niet.

Ik vind die insta filmpjes van Joey en Vita echt zooo cringy :persevere:

7 likes

Vind je? Vond het echt een leuke video

11 likes

Moet dat dan? Ik vind dit soort video’s heel erg leuk.

2 likes

De blazer die Sarah heeft uitgekozen vond in wel classy!

5 likes