Dat doet Rutte ook altijd
Hahahahahaha
Misschien bedoelde ze het op haar flirterigs ofzo, aangezien zijn bericht ook wel flirty is ergens. Ken het ook niet
Ik zat even op de insta van Suz te kijken maar wat zijn âŹ100.000+ coaches en consultants ook echt? Het is geen twitter dat je maar 140 karakters hebt.
Nog erger dan een sportieve groet
Die meer dan zoveel omzet/winst maken
Oh maar zit hij in het programma ivm een nieuwe liefde (?) of ivm een ode aan Suz?
Heb net 1 van haar filmpjes gekeken:
âIk ga vandaag wat meer vertellen over een high level verkoop-gesprek (schudt met haar haar) dat is een life changing gesprek (speelt weer met haar haar), dat je klant direct denkt; roer moet om en is geĂŻnspireerdâ (?)
Nb
Ik zit ook te vaak aan mijn haar hoor. Irri trekje
Voorstukje is dat een man, weet dus niet zeker of dat haar man is, zegt dat zijn vriendin er vlak voor de bevalling achter kwam dat hij nog een relatie had en dan zie je haar in die caravan zitten en zegt ze iets van een deur die nu dicht is oid.
Ik zie ook dat die ex heeft meegedaan aan een podcast over vreemdgaan.
Huh maar dit was toch al eens uitgebreid besproken? Ze heeft toen zelf dit gepost: https://www.instagram.com/p/B10ulSDIYcG/?igshid=1ka3ebcwwetmt en daar is het toen uitgebreid over gegaan
Edit: heb het even opgezocht.
In âhet andere YouTubers/bloggers topic #7â
Heeft iemand op 19-08-2019 het gepost (pagina 3944). Ik weet niet hoe ik het moet linken
Lekker met een tosti de nieuwe vlog van Bonnie kijken (vinted shoplog).
Iemand zei dat de familie van Robert (van Monica) geld schijt.
(Mooie uitdrukking)
Wat voor familie is dat dan? Een âbekendeâ familie?
Een vastgoed familie.
Ze hebben elkaar ook op een dating site voor ârijke mensenâ ontmoet toch?
Ja Haya voor the rich and famous
Vlg mij kende Danique hem dus ook omdat hij haar winkelpanden in Amsterdam liet zien! Dus niet zomaar een klein makelaarskantoortje denk ik
Ik vraag me eigenlijk af hoe dit werkt? Moet je dan een screenshot van je bankreking meesturen voordat je een profiel mag aanmaken?
Blief je een account op het platform, dan kun ook jij je aanmelden. De aanmeldingsprocedure is echter niet bepaald hetzelfde als Tinder, waar iedereen een gratis account op kan creëren. Bij Raya kijkt een speciaal comité naar de inzendingen van over de hele wereld en bepalen ze wie geaccepteerd wordt en wie niet.
Dat doen ze behoorlijk streng: het platform laat maar zoân 8 (!) procent van alle kandidaten toe. De vermoedelijke vereisten voor een toekomstige Rayaâer: een belangrijke baan, faam, een behoorlijke bankrekening, knappe kop en vele volgers op social media. Het is ook in je voordeel om connecties te hebben met mensen die al op het account zitten.