Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Ik zou ook slecht in m’n vel zitten als ik een beschuit bol hemels zou vinden zonder hem eerst te roosteren. Wat een arremoei.

11 likes

Ik (en ik hoop daarbij de rest van Nederland) was dit alweer vergeten :hushed: Hoop echt dat het goed met haar gaat het het nu vergeven en vergeten is allemaal .

5 likes

Misschien kun je even terugzoeken in dit topic , rond de verkiezingen, anders wordt dat hele verhaal weer opgerakeld, gun ik haar niet :kissing_smiling_eyes:

3 likes

Hallo ze zijn naar snackbar Henk en Riet gegaan hoor

8 likes

Jammer van die zelfingenomen blikken van haar altijd.

Vind haar zo cringy om die reden. Brrrrrr :confounded::confounded:

1 like

Ik heb eigenlijk geen idee waar ze zittten, ik dacht een beetje in the middle of nowhere? Misschien is er echt niet zoveel in de buurt dat open is, ze wilden in de vlog van vandaag overdag wel iets te eten gaan halen maar alles was dicht volgens mij.
Het huisje is ook in de tuin van iemand anders toch?
En inderdaad, misschien was een luxere accomodatie leuker voor ze geweest maar ze zullen dit wel met een bepaalde reden geboekt hebben (misschien vanwege de ‘sicke’ wasdroogcombinatie :stuck_out_tongue: ) of zich dat pas achteraf gerealiseerd hebben. Zei Bonnie niet dat haar ouders daar pas geweest waren? Misschien dat die het aangeraden hadden.
Geen idee hoor, ik zou dit zelf ook niet zo aanpakken maar het is ook niet mijn vakantie.

Voor de vlogs vind ik het niet zoveel uitmaken of ze thuis drie dagen niets doet of op vakantie drie dagen niets doet, ik snap wel dat ze dan als ze in een andere omgeving daar een keer vlogt ipv elke vlog thuis niets doen.

1 like

Mee eens, geocachen vind ik echt wat voor hen, of zo’n e-chopper huren (hebben wij gedaan op de Veluwe daar in de buurt). Indd lekker eten afhalen ofzo. Maar dat is allemaal makkelijker om als buitenstaander te zeggen denk ik. Bedoel het niet voor de vlogs maar gewoon voor hen zelf ook om wat meer mee te maken.

1 like

Nou dat zei ze zelf ook achteraf dacht ik, dus daar heb je wel gewoon gelijk in hoor!

En natuurlijk hadden ze meer kunnen ondernemen, maar heb ook het gevoel dat niets haar op het moment echt blij zou maken, (behalve activiteiten met veel vrienden wanneer alles ‘normaal’ is). En daarom is het waarschijnlijk ook moeilijker om het op te brengen dat soort activiteiten te gaan bedenken en inplannen, omdat het gewoon ook niet echt is wat je wilt. Maar misschien vul ik nu te veel in haha

Vakantiehuisje in iemands tuin is trouwens ook mijn nachtmerrie :joy: Ik zou echt niet kunnen ontspannen

6 likes

Ik vond dit echt veel te leuk. Wat een type die Floris, is gewoon een karikatuur van zichzelf

Josh V gaat heul goed denk ik; ze twijfelt om het appartement (van een miljoen?) niet te verkopen maar aan te houden als ze naar het Gooi verhuizen. Hebben ze toch nog wat in Amsterdam he. En kunnen ze het verhuren. Dilemma’s, dilemma’s.

6 likes

Ook al heb je het geld ik zou daar allemaal geen zin in hebben joh, dan moet je dat ook weer onderhouden en ‘bezitten’ enzo, je hebt ook al een bedrijf en 2 andere huizen. Zal wel een investering zijn ofzo maar lijkt me maar gedoe. Maarja ik ben dan ook niet voor niks geen multimiljonair.
Denk trouwens dat ze t misschien niet zo goed verkocht krijgt?

2 likes

Dat huis wat ze nu heeft gekocht was weer meer dan 2 miljoen. Echt bizar veel geld

Ik heb een beetje het gevoel dat dit soms mensen zijn die altijd buiten zichzelf hebben gekeken voor hun vermaak en niet comfortabel genoeg zijn met zichzelf om dit even uit te zitten tot het allemaal weer mag.

34 likes

Ik vind dit wel een beetje kort door de bocht. Het komt nu over alsof je zegt: iedereen die last heeft van de lockdown en de maatregelen is gewoon niet comfortabel genoeg met zichzelf, alsof het je eigen schuld is omdat je mindset niet in orde zou zijn ofzo. En ‘even uit te zitten’, het duurt al meer dan een fucking jaar.
Ik zeik trouwens ook echt niet iedere dag over corona en de maatregelen maar dit vind ik echt wel het andere uiterste.
Hm, ik weet niet of je nu je post geedit hebt maar het staat er nu genuanceerder en mijn ‘iedereen’ hier boven is ook wat overdreven nu.

35 likes

Ik heb mijn post niet geedit.

Ik vind de maatregelen ook niet leuk. Ik hou me niet altijd 100% aan de maatregelen, maar ik vind ook dat er nog heel veel wél mogelijk is en dat die fatalistische uitspraken over hoe er “niets meer kan” een uiting zijn van het extreme privilege dat we in Nederland hebben.

14 likes

Ja, die heb ik. Precies hoe je dit nu zegt. Heel vervelend voor haarzelf.

Mwahh privileges en dat soort dingen hebben hier niks mee te maken vind ik, ff lekker zeuren kan gewoon een goede uitlaatklep zijn. En juist zo een beetje sarcastisch en cynisch ermee omgaan word vaak gedaan om juist ff de belachelijkheid van alles te relativeren ofzo?

5 likes

En ik vind het toxisch om je amper nog met goed fatsoen ergens onprettig over te mogen voelen want ‘privileged’.

29 likes

Ja mag, jouw mening jouw levuh.

4 likes

Maar ik heb het niet over privileges e.d., ik reageer op dat je actief mensen die het moeilijk hebben met de maatregelen en zich daarover uitspreken wegzet als ‘ja die zijn gewoon niet comfortabel genoeg met zichzelf’, dat vind ik best heftig.
En ja dit is ook mijn mening mijn lefuh maar dat kunnen we overal op zeggen en dan kunnen we dit forum wel opdoeken.

2 likes