Iemand zei dat de familie van Robert (van Monica) geld schijt.
(Mooie uitdrukking)
Wat voor familie is dat dan? Een ‘bekende’ familie?
Iemand zei dat de familie van Robert (van Monica) geld schijt.
(Mooie uitdrukking)
Wat voor familie is dat dan? Een ‘bekende’ familie?
Een vastgoed familie.
Ze hebben elkaar ook op een dating site voor “rijke mensen” ontmoet toch?
Ja Haya voor the rich and famous
Vlg mij kende Danique hem dus ook omdat hij haar winkelpanden in Amsterdam liet zien! Dus niet zomaar een klein makelaarskantoortje denk ik
Ik vraag me eigenlijk af hoe dit werkt? Moet je dan een screenshot van je bankreking meesturen voordat je een profiel mag aanmaken?
Blief je een account op het platform, dan kun ook jij je aanmelden. De aanmeldingsprocedure is echter niet bepaald hetzelfde als Tinder, waar iedereen een gratis account op kan creëren. Bij Raya kijkt een speciaal comité naar de inzendingen van over de hele wereld en bepalen ze wie geaccepteerd wordt en wie niet.
Dat doen ze behoorlijk streng: het platform laat maar zo’n 8 (!) procent van alle kandidaten toe. De vermoedelijke vereisten voor een toekomstige Raya’er: een belangrijke baan, faam, een behoorlijke bankrekening, knappe kop en vele volgers op social media. Het is ook in je voordeel om connecties te hebben met mensen die al op het account zitten.
Helaas ben ik alleen beeldig, niet beroemd of begeerd
Maar inderdaad je gegevens ter inzage geven dus (misschien niet nodig als je heel beroemd bent).
Ik ben benieuwd of ze Groucho Marx als lid zouden willen hebben
Rijk zijn met een kut kop geeft je dus ook niet per se toegang tot die app
Heel bijzonder wel, dat comité
Ja en je kunt ook geen aantal km ingeven volgens mij, je krijgt gewoon mensen van over de hele wereld te zien ipv in een straal van 50 km ofzo
Ja weet ik veel
Oh jeetje, ik vond al dat het zo stil was bij Jennie de laatste weken (alles leek stil te liggen behalve een paar spon posts), maar nu lees ik dat ze corona heeft gehad.
Blijkbaar 15 minuten met afstand bij iemand thuis geweest die geen klachten had. Zo zie je maar weer hoe snel het kan gaan
Op twitter
Ik zie nu trouwens pas dat haar twitter afgeschermd is dus ik zal het bericht niet kopiëren, maar ik hoop dat deze informatie niet geheim is?
Aimée heeft vandaag een vinted shoplog geüpload waarin ze een Burberry trenchcoat koopt. Ik kan er niet aan doen, maar ik moest lachen om deze creepy comment:
Ze heeft ook een Dyson airwrap gekocht via vinted waar de haren van de verkoper nog aan de borstel hingen. Ik snap niet dat mensen hun spullen zo durven te verkopen? Enkele borstels schoonmaken duurt hooguit een paar minuten
Oh wow, Jelle, de vriend van Bram is jarig en hij is pas 20 geworden. Wist dat hij jong was, maar niet zo jong.
Enzo knol die een mooie granieten vloer en glas in lood gaat slopen uit zijn nieuwe huis. Barbaars
Vind dat vaak wel een beetje twijfelachtig. Waarom maakt leeftijd je in dat geval uit? Waarom heb je liever perse iemand die jonger is?
Hij loog over zijn eigen leeftijd, dacht ik. Dat vond ik best kwalijk, niet dat hij jongeren mannen aansprak, maar wel dat die dachten dat hij ook jonger was.
Hij zei niet dat hij 18 was maar hij is nu 37 en zei bijvoorbeeld dat hij 25 was, om in de ingestelde range van de jongere jongens te komen. Best creepy.
Het lijkt inderdaad alsof hij blijft vallen op 19-jarigen terwijl hij zelf ouder wordt. Zijn vorige vriend was ook een stuk jonger.