Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Toch ook dat is terwijl ze lockdown zijn langs gaat hij vrienden onder het mom van boodschappen afgeven

2 likes

Ze zit op curacao toch?

Ik ben benieuwd of ze niet gewoon weg word gestuurd want volgens mij worden/werden niet ingezetenen naar huis gestuurd.

4 likes

Haha ja true maar dan ben je nog geen ingezeten :laughing: In Co haar ogen waarschijnlijk wel :rofl:

Nou ik wens haar succes daar. Gister mocht niemand auto rijden (behalve essentiele beroepen) en je mag sowieso niet elke dag met de auto, ene dag mag ene deel kentekens, andere dag andere deel. En echt alles is dicht

3 likes

Ja klopt, de dag dat Co haar kenteken aan de beurt was gingen ze gezellig met z’n 4en boodschappen doen, eindelijk een uitje na 1 dag in lockdown!!!

10 likes

Hahah ja ook echt de bedoeling daar van :roll_eyes: Maar ja influencers zijn natuurlijk een speciaal mens soort waar andere regels voor gelden.

7 likes

Die kat :heart_eyes:

6 likes

https://www.youtube.com/watch?v=hVI-AesX3O8

hahahahah dit begin. Dat hij samson nadoet en dan super haande zegt.

5 likes

Ik zou het juist hilarisch vinden als ze nu weer terug zou willen komen maar ze zouden zeggen Nee nee je woont nu hier :rofl:

3 likes

Hahaha ja een soort van opgestaan is plaats vergaan :joy::joy:

1 like

Omg is er een podcast. Ik ga altijd zo stuk om hun videos.

2 likes

Zie een video van Dionne voorbijkomen met de titel “INSECTEN PROEFEN”
En die is al sinds vanmorgen online en de enorme spellingsfout is niet aangepast.
Valt voor mij in de categorie ergernis.

7 likes

Wat een held.

1 like

Ja zij post ook allemaal complot theorieën etc op haar stories. Ook meteen ontvolgd. Gekke meid!

2 likes

Wanneer gaat hij zn exuses aanbieden voor dat kapsel.

45 likes

@grace ook voor scripties over Youtuber Apologies?
Het abstract is :fire: zou het alleen even anders uitlijnen
image
http://www.diva-portal.org/smash/get/diva2:1483089/FULLTEXT01.pdf

13 likes

Dit is een neppe apology video, hij zit niet in z’n slaapkamer op de grond in een lelijke hoodie.

33 likes

Hahaha love jou

1 like

Nee, in het artikel van The Cut worden ook gevallen benoemd waarin James Charles het contact helemaal niet stopte nadat de jongens aangaven minderjarig te zijn. En dit is wederom niet het eerste schandaal rondom James in deze hoek.

8 likes

Een van die jongens heeft gezegd dat ook nadat hij zei dat hij 16 was, JC doorging met avances maken.

Nou iets wat een beetje in dezelfde hoek zit, kwam gister deze tiktok tegen van die (minderjarige) vriendin van Gio :nauseated_face:

In de reacties veel toch ook wel mensen die het raar vinden en er wat van zeggen maar helaas ook wel veel fans die het verdedigen ‘want als zij beide blij zijn hebben wij er niks over te zeggen, leeftijd is niet belangrijk’ :roll_eyes:

4 likes