Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Hij zei ook in z’n video van afgelopen weekend dat ‘ie nog nooit mannen van boven de 25 heeft gedate of een relatie mee geeft gehad lol

2 likes

Is deze discussie niet al 20 keer eerder voorbijgekomen? Zolang het allemaal boven de legale leeftijdsgrens is moeten ze t lekker zelf weten.

15 likes

Net leonardo dicaprio

58 likes

Ik vind dat echt problematisch😅. Dat t legaal is betekent niet dat het alsnof best apart is. Net als leo… ugh

23 likes

Marloes is zwanger! Zo ontzettend fijn voor ze en nog een beetje extra omdat het volgens mij niet zo makkelijk ging voor ze :relaxed:

48 likes

Wij zijn zwanger :stuck_out_tongue_closed_eyes:

25 likes

Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook dacht dat de foto van gisteren een aankondiging was van haar zwangerschap. Niet omdat ik een glazen bol heb, maar omdat haar gezicht wat voller is en ze ineens heel anders eet in haar vlogs. Plus dat ze er geen geheim van maakte dat ze probeerde zwanger te worden. Maar echt heel fijn dat het nu gelukt is!

9 likes

Co dacht, morgen lockdown, ik neem het er nog ff van…

2 likes

Ugh ja daar ergerde ik mij zo aan bij haar vlog. Er is een reden dat er zo’n strenge lockdown plaatsvindt en zij gaat nog ff lekker eropuit met haar vrienden. Doet mij denken aan de drukte op mijn werk de dag voor de lockdown. “Ja maar we moeten nog even dit en dit hoooor”

3 likes

Toch ook dat is terwijl ze lockdown zijn langs gaat hij vrienden onder het mom van boodschappen afgeven

2 likes

Ze zit op curacao toch?

Ik ben benieuwd of ze niet gewoon weg word gestuurd want volgens mij worden/werden niet ingezetenen naar huis gestuurd.

4 likes

Haha ja true maar dan ben je nog geen ingezeten :laughing: In Co haar ogen waarschijnlijk wel :rofl:

Nou ik wens haar succes daar. Gister mocht niemand auto rijden (behalve essentiele beroepen) en je mag sowieso niet elke dag met de auto, ene dag mag ene deel kentekens, andere dag andere deel. En echt alles is dicht

3 likes

Ja klopt, de dag dat Co haar kenteken aan de beurt was gingen ze gezellig met z’n 4en boodschappen doen, eindelijk een uitje na 1 dag in lockdown!!!

10 likes

Hahah ja ook echt de bedoeling daar van :roll_eyes: Maar ja influencers zijn natuurlijk een speciaal mens soort waar andere regels voor gelden.

7 likes

Die kat :heart_eyes:

6 likes

https://www.youtube.com/watch?v=hVI-AesX3O8

hahahahah dit begin. Dat hij samson nadoet en dan super haande zegt.

5 likes

Ik zou het juist hilarisch vinden als ze nu weer terug zou willen komen maar ze zouden zeggen Nee nee je woont nu hier :rofl:

3 likes

Hahaha ja een soort van opgestaan is plaats vergaan :joy::joy:

1 like

Omg is er een podcast. Ik ga altijd zo stuk om hun videos.

2 likes

Zie een video van Dionne voorbijkomen met de titel “INSECTEN PROEFEN”
En die is al sinds vanmorgen online en de enorme spellingsfout is niet aangepast.
Valt voor mij in de categorie ergernis.

7 likes