Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Ik zag die Tiktok ook gisteren. Echt totaal niet grappig.

1 like

Ik snap eigenlijk de hele grap niet eens.

1 like

Gio (22) heeft relatie met Jade (16). Snap de grap met kortharig ook niet omdat ze overduidelijk langharig is.

4 likes

Bij deze geconstateerd: Ik ben officieel stokoud.

45 likes

Ja ik zag deze grap ook voorbij komen, een meisje met een hoofddoek die iets zei van ‘oh dus je bent alleen maar met jezelf bezig?’ En dan zegt ze ‘nee dat is een egoist, ík ben een terrorist’ :weary: echt om te janken deze trend.

8 likes

Lol ik zag dit net op Facebook :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

omg wat slecht.

5 likes

Door al die slechte samenwerkingen van hunkemoller koop ik er echt niets (meer).

1 like

Ik vind hun bh’s iig sws niet lekker en fijn zitten met mijn grote borsten dus ik kocht er sws al niks :sweat_smile:

Sws kan ik me niet echt identificeren met hun veelal slanke modellen. Al proberen ze wel wat meer diversiteit te brengen door iets vollere modellen te laten zien. Maar alsnog zijn die vrij slank vind ik

6 likes

Hahahaha wat is hier precies luxe aan dan Noor???

Wat is er mis met deze reclame, help me ff :stuck_out_tongue: Ik volg QOJ niet

19 likes

Ik snap niet wat hier nou zo “OMG slecht” etc aan is?

52 likes

Zijn toch gewoon mooie campagnefoto’s, leuk voor Noor zo’n samenwerking

19 likes

Ik snap het ook niet. Het zijn mooie foto’s, op een mooie locatie, terwijl ze een mooie body draagt.

27 likes

Hij heeft zowel naaktfoto’s gestuurd als gevraagd van minderjarige jongens. Dat is gewoon strafbaar. Die jongens zien er allemaal super jong uit ook en hij heeft gezegd dat hij op jonge jongens valt dus het is geen toeval ofzo, dit gebeurt keer op keer.

1 like

Volgnes mij ook een van de locaties die ze in Frankrijk ging scouten voor d’r bruiloft!

2 likes

Oh wauw, heeft ze goed uitgekozen! Lijkt me prachtig voor een bruiloft.

Even for the record: ik zeg ook niet dat er iets mis is met de foto’s of campagne. Ik kwam het alleen tegen en liet dat hier zien

Wat ik verder van het merk vind staat daar los van

Ja wow ik begreep deze hype al niet, zat elke keer van ??? wat bedoelen jullie nou

1 like

Wie is die man nou weer waar Co mee in bad zit op haar Stories???