Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Haha leuk, Elise doet me hier ook aan Sanne Vogel denken.

3 likes

Zo inderdaad! Ken die meid in dat filmpje verder niet, maar dit is spot on.

Volgens mij doet Elise haar binnenkort na in de TV kantine.

Ja afgelopen aflevering al volgens mij!! Haha

Ja of Femke van Monica (zij vlogt niet zelf maar manier van doen)

2 likes

Ik ben ZO benieuwd hoe Sereen zelf denkt over die overdosis spon, het lijkt wel alsof ze echt alles aanneemt. Wil ze nu nog even snel en veel cashen voordat haar volgers helemaal weggelopen zijn? Of denkt ze dat mensen toch wel blijven hangen ondanks het ontbreken van eigen content? Wat is het plan op de lange termijn?

15 likes

Ik ben ook Widya fan maar ze had volgens mij sowieso al dikke schijt aan de corona maatregelen. Althans dat valt mij wel op als je haar vlogs van de afgelopen maanden kijkt.

Niet dat het veel uit maakt maar de reden was toch omdat die vriend daar moest draaien met nieuwjaar?

1 like

Hoe krijgen sommige mensen het toch voor elkaar om iedere keer in dit soort drama terecht te komen? Vind het oprecht knap :rofl:

1 like

Dat is waar Trisha op draait dus die wurmt zich er gewoon in

2 likes

Heb wel medelijden met haar in deze video. Het is echt net de middelbare school

Ik heb weer een kanaal dat ik graag wil delen! Het stond laatst in mijn aanbevolen video’s (ik kijk graag video’s waar mensen oude huizen gaan opknappen, vandaar dat dit me aanbevolen wordt).

Ze hebben dus een heel groot oud landhuis gekocht in Cleveland (Ohio, VS) en zijn dat nu aan het opknappen. Ze heeft ook een blog, die is ook wel tof om te volgen! Ze verzamelt curiosa en verwerkt dat dan ook in haar interieur, vind ik persoonlijk ook heel tof om te zien! Ze hebben ook video’s waarin ze met een metaaldetector de tuin doorzoeken. Ze vinden geen schatten, maar ik vond het zelf heel leuk om te zien

17 likes

Omg ik dacht haar te herkennen en ik ging even kijken op haar instagram en blijkbaar volgde ik haar blog vroeger (meer dan 10 jaar geleden in ieder geval). Zo leuk om te zien dat zij eigenlijk niet zo veel veranderd is op het eerste gezicht.

2 likes

Jaa leuk ik volg haar al jaren op instagram! Heb haar video’s nog niet echt bekeken maar ga ik wel doen :slight_smile:

1 like

Ik vind het super interessant om Laura Brijde nu te volgen meer haar spaarplannen om een huis in Spanje te kopen. Het komt op mij een beetje over als een bevlieging maar vind haar overwegingen wel interessant. Bijvoorbeeld dat ze nu kijkt om een huis in Nederland te kopen voor 3 jaar zodat ze onderaan de streep meer overhoudt dan met huren.

2 likes

Jamie Li heeft een foto van haar nieuwe huis geplaatst. Ziet er nu al mooi uit, met split level :star_struck: Heb echt zin in de vlogs hierover!

27 likes

Ja ik ben wel erg benieuwd want het komt over zoals zij vertelt dat het makkelijk is om een huis te kopen in Nederland, maar eerlijk gezegd ben ik daar benieuwd naar. Maar misschien verdienen zij en haar vriend meer dan ik denk?

1 like

Ik vind dat ook wel interessant om te volgen. Maar heb wel het idee dat ze een huis kopen in Nederland ook wel onderschat. Misschien ligt het aan de regio waar ze willen zoeken, maar je koopt niet zomaar even een huis en je kan soms ook wel een jaar bezig zijn voordat je echt iets heb gekocht. Maar misschien hebben ze dat ook wel ingecalculeerd, geen idee

1 like

Ja echt prachtig, ze gaan volgens mij naar het driedubbele qua m2. Op de foto die hier man deelde waren zulke grote ramen met zoveel zonlicht! Ben heel benieuwd.

2 likes

In haar stories liet ze ook wat inspiratiefoto’s van Pinterest zien en het gaat er echt mooi uitzien volgnes mij!:sunglasses:

Ik ben blij dat de hele warme minimalistische japandi scandi stijl in de mode is.

1 like