Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Er zijn al heel wat topics voor deze voorgegaan, dus het je erg lastig te achterhalen of dit al aan bod is gekomen. Zelf ben ik erg late to the party wat betreft YouTubes en vloggers. Ik ben vrij ‘nieuw’ in het wereldje omdat ik YouTube voorheen vooral gebruikte voor muziek.

Nu volg ik dus een aantal YouTubes. Dit zijn vooral Aziatische/Aziatisch Amerikaanse vloggers, zoals Michelle Choi, Joanday, Jenn Im en Kiryeong. Zijn er misschien mensen die aanraders hebben op basis van types die over dezelfde soort zaken vloggen/bloggen? Hoeft niet zozeer beauty gerelateerd te zijn

Die uitspraak over vloggen als je bijv ziek bent was puur speculatief in de context van die podcast. Ze zei niet: Ik zou dat dan doen, ze zei het zou eventueel kunnen, als in stel vloggen is je enige inkomstenbron is het makkelijker om je werk te blijven doen dan een arbeidsintensievere baan.

Stephanie villa.
Amy lee.

1 like

Wat leuk! Maar waarom filmt ze zo irritant met fisheye (denk ik?). Niet te doen joh :see_no_evil::older_woman:t2:

1 like

Ik ken ze nog niet, zal morgen even kijken. Bedankt voor de tip!

1 like

Ik kijk nu een tijdje video’s van Isabel Paige. Eerst als iritainment, maar nu vind ik ze eigenlijk wel rustgevend en leuk om te bekijken. Nu ging ik even googlen naar waar zij ongeveer woont (qua staat) omdat ik de omgeving daar echt prachtig vind. Ik kon niet veel vinden over haar woonplaats, maar kwam wel een blog tegen: https://dickinson58601.com/2020/05/06/more-about-isabel-paige-and-my-disappointment/. Er is ergens ook een reactie waarin de schrijver omschrijft hoe hij/zij/het seks zou hebben met haar en haar zus. Dit is echt zo ziek… Ik ben er misselijk van. Je kunt zo als vlogger/blogger echt een speelbal zijn en geen controle meer hebben over wat anderen doen met de informatie over jouw leven.

Toen ik wilde opzoeken in welke staat ze woonde vond ik ook die blog.
Er staan wel meer van dat soort walgelijke artikels op.

Ik kijk haar ook graag, maar haar overgelukkige dansjes in the mountains ben ik wel zat.

2 likes

OMG wat bezielt deze persoon? Eerst een artikel schrijven over dat haar woonplaats zo moeilijk vindbaar is (daar kiest ze duidelijk zelf voor) maar dan wel helemaal Sherlock gaan om erachter te komen waar ze woont, hele analyse van satellietbeelden van een brug en weet ik veel. En dan gaan claimen dat diegene dit post omdat het zo gevaarlijk is dat ze afgelegen woont en “revealing clothing” draagt. Als je zo begaan bent met haar veiligheid (sowieso, wat is er mis met je dat je zo geïnteresseerd bent in het leven van een vreemde) waarom post je dan online waar ze woont :man_facepalming: :man_facepalming: :man_facepalming:

Edit: holy fuck die hele blog is intens creepy. Niet lezen als je nog wil slapen en/of in een goed humeur wil zijn de rest van de dag.

1 like

Precies dit, ja. En in de reacties gaat ie vrolijk door. Ze moet toch bijna wel weten dat dit bestaat? Wat doet dat wel niet met je…?

@stervis Ik vind dat schreeuwen van haar wat apart. Wat moeten mensen die toevallig in de buurt zijn of daar in de buurt wonen wel niet denken? Die zitten ook rechtop in hun bed dan…

ah nee, blijkbaar is jennie’s relatie over lees ik op twitter :frown:

3 likes

Ah sneu! Ze leken echt goed bij elkaar te passen

Ahhh nee ze leek echt zo gelukkig de laatste tijd

ahh nee wat sneu. Ik vond het juist zo gezellig dat ze ook een Belg aan de haak had geslagen :smiley:

4 likes

En ook nog een ontploffing in haar houtkachel zie ik staan, zo ontzettend sneu voor haar. Hopelijk is er alleen schade aan de kachel en niet aan de rest van haar huis.

2 likes

Oh dat vind ik ook heel jammer voor haar. Ze leken juist zo blij met elkaar inderdaad

Ben blijkbaar geblokt op insta door iemand die ik niet volg. Soms keek als hier iets benoemd werd. Nooit gecomment of iets.

Heb ik ook. Maar ik denk dat dat komt, omdat ik een keer kritisch bij een andere influencer heb gereageerd en dat ze dan preventief blocken.

Heb je toch een dagtaak aan man, om bij te houden wie allemaal ooit iets zegt wat je boos maakt :joy:

Ja, klopt. Maar vaak zijn influencers er als de kippen bij om bij elkaar te reageren.

1 like

Ook dat heb ik niet gedaan. Super vaag. Vind het best raar om preventief te blokken.

1 like