Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Er staan wat meer foto’s van die shoot op mascha haar insta, ik snap de keuze voor de kleding echt niet zo goed, vooral de eerste en laatste foto. Niet zo flattered (terwijl ze zo’n mooie lange benen heeft, (en dat maanlandpak)

Ik vind dat pak afschuwelijk, maar de eerste foto is toch gewoon leuk?

Je hoeft toch niet op elke foto je “sterke punten” te delen? Moet ze dan omdat mensen vinden dat haar benen haar beste attribuut zijn altijd met een kort of strak rokje/broek op de foto en met iets verhullends erboven?

Is toch geen doen.

33 likes

Ik vind ze op alle foto’s prachtig staan, maar als je zou zeggen dat ze in 2008 gemaakt zouden zijn zou ik je geloven.

6 likes

Zeker niet, maar hier is waarschijnlijk een styliste bij betrokken. Als de broek langer was en de top korter of in haar broek vond ik het wel fashjun en 2021 en mooi, nu een gemiste kans. Vind de foto zelf wel leuk, en de achtergrond ook echt Mas.

3 likes

Wat ik me afvraag wanneer bij dit soort kritiek is: zouden we het ook jammer vinden (dat de kleding niet flatterend is etc) als het om een slank persoon zou gaan? Mascha ziet er in deze foto’s breder dan normaal uit, maar ze straalt en hoewel de styling ook niet per se mijn ding is, zou ik er niet van opkijken als een Anna die kleding zou dragen op een shoot. Niet naar jou specifiek gericht overigens!

10 likes

Zou Anna eigenlijk nog bevriend zijn met Mascha en bijvoorbeeld Yara?

3 likes

De laatste foto in dat zilveren pak kan ze zo in de video van Mo Money Mo Problems

3 likes

Nee dan ook niet, had het anders moeten verwoorden, vind deze combi voor geen een lichaam goed doen. Gewoon rare verhoudingen qua lengtes. Heb het alleen over de eerste foto

Wat is er toxic (god, wat haat ik dit woord) aan flatterende kleding? Flatteus is voor mij niet hetzelfde als delen van jezelf wanhopig proberen te verhullen. Maar goed passende kledingstukken dragen die de punten benadrukken die jij wilt benadrukken.

18 likes

Ik benoem het omdat ik probeerde te bedenken waarom de kleding niet flatterend zou zijn, niet om te zeggen dat ze er bijzonder breed lijkt (waar overigens ook niks mis mee zou zijn, niks ergs aan breed zijn of ogen)! Ik vind het juist raar en jammer dat ~flatteren~ heel vaak gelijk staat aan dunner lijken, en dat vaak wordt aangehaald dat Mascha (alleen) geflatteerd wordt door outfits waarin haar slanke benen geshowd worden.

2 likes

Sowieso

Je kan je bij veel outfits sowieso afvragen “is dit stylish of is deze persoon gewoon skinny”

Zie het in wayrwt ook vaak.

21 likes

sowieso ben ik er voor om te stoppen met werkelijk alles toxic te noemen

29 likes

Bevriend weet ik niet maar ze ging wel langs om haar goodiebag gedoe laatst af te leveren en vlg mij ook zo’n tekst van oh longtime friends blabla

2 likes

Oh ja, zo kun je het ook bekijken. Vooral als ik de comments hier dan lees en het inderdaad meteen over haar benen gaat. Overigens vind ik alle outfits eigenlijk wel leuk. Niet per se mijn smaak maar wel lekker kleurrijk.

6 likes

Ik zie 100 liever een zelfverzekerde Masha, dan dit soort posts van Josh V. Nu snap ik wel hoe het kan dat de XL van haar kledinglijn nog steeds als een M valt.

Ook dat ze bijna licht geeft door het gebrek aan vakantie, doe normaal.

39 likes

:face_vomiting:

2 likes

Ik geef Mas een compliment over haar lange benen(verder bedoel ik oprecht niks over haar figuur te zeggen) en krijg commentaar en vervolgens post iemand een kots poppetje bij een foto van Josh? Ik snap niet meer wat wel of niet sociaal acceptabel is hier.

13 likes

En die statische oefeningen werken niet eens om abs te krijgen blijkbaar.

Vanaf 5.55

‘get abs’ die heeft iedereen gewoon al hoor, stop maar met moeilijk doen

3 likes

Josh sport omdat het gezond is. Niet om gewicht te verliezen.
Ze is ook meer gaan eten omdat ze niet genoeg at. Door haar drukke dagen sloeg ze maaltijden over of at ze te weinig. Ze stuurde foto’s door naar haar PT van haar lunch en kreeg dan de opmerking dat het te weinig was en nu leert ze meer en vaker te eten.
Sporten is ze beginnen doen omdat ze het al jaren nooit deed en als ze eens een halve sportles volgende was ze er 3 dagen stijf van omdat ze niets gewoon is.

Beetje jammer dat sporten zo vaak geassocieerd wordt met afvallen.
Ik ben dik en sport niet om af te vallen. Wel omdat ik er sterker van word en gezonder door blijf.

27 likes